LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Rare telefoontjes....

Hier kan je discussiëren over de onderwerpen rondom Legio Lease.
Hans A
Berichten: 1019
Lid geworden op: 05 sep 2003 21:31

Rare telefoontjes....

Ongelezen bericht door Hans A »

Tijdens de "DEXIA-uitzending" van TROS RADAR werd ik gebeld voor een onderzoek naar mensen met een hypotheek en die hoge schulden hebben door problemen met aandelenleaseproducten van DEXIA.
Zij zouden dan een oplossing hebben voor mijn probleem.......
Vroeg of het om een lening ging en ja hoor.
Heb het maar snel afgekapt want ik wou de uitzending volgen.
MAAR KENNELIJK SPEELT DEXIA INFORMATIE DOOR AAN DERDE!
Al zou ik er niet van op kijken als ze hier zelf achter zitten.
De laatste weken ben ik vaker gebeld om mij te interesseren voor een lening maar daarbij werd nog niet over de leaseproblemen gesproken.
Zijn er meer gedupeerde die dit soort telefoontjes krijgen?

kees1000
Berichten: 19
Lid geworden op: 09 jul 2003 19:13

Re: Rare telefoontjes....

Ongelezen bericht door kees1000 »

Hallo,Hans A

Ik ben ook een paar keer gebeld of ik gedupeerde ben van dexia, ik vraag me af hoe ze aan mijn adres en telefoonmummer komen,en vooral hoe ze er achter zijn gekomen dat ik gedupeerde van dexia ben
Ik kan daar maar één conclusie uit trekken, namelijk wat jij ook al vermoed ,dat dexia informatie aan derde doorspeelt,of ze zitten hierzelf achter,om ons nog een lening aan te smeren
Maar ik mag toch hopen dat het niet zo is want, het gaat wel om vertrouwelijke informatie,dat mag toch niet zo maar doorgespeeld worden aan derden.
Een ding is mij in iedergeval duidelijk het is een beerput die behoorlijk stinkt.
groetjes

Hans2
Berichten: 617
Lid geworden op: 02 jul 2003 21:00

Re: Rare telefoontjes....

Ongelezen bericht door Hans2 »

Ben net gebeld om 20.15 uur door een zich noemend financieel adviesbureau.
Gesprek gekapt en opgehangen.
Had ik dat 3 jaar terug ook maar gedaan

Toshi
Berichten: 44
Lid geworden op: 05 okt 2003 13:49

Re: Rare telefoontjes....

Ongelezen bericht door Toshi »

Toshi is nog niet gebeld 8)

En zal ook niet op een aanbod om te lenen ingaan :D

Sara Etty
Berichten: 654
Lid geworden op: 02 jul 2003 18:34

Re: Rare telefoontjes....

Ongelezen bericht door Sara Etty »

Dit soort telefoontjes komen vaker voor en wijzen inderdaad op een, gezien de Wet bescherming persoonsgegevens onrechtmatig lek in het verstrekken van informatie.

Heeft een van jullie, alvorens op te hangen de wijsheid gehad de naam van de beller, de naam van diens bedrijf en dienst telefoonnummer te vragen en op te tekenen? Via die gegevens zou er wellicht een en ander kunnen worden opgehelderd omtrent de herkomst van de informatie.

B Suikerbuik
Berichten: 55
Lid geworden op: 01 aug 2003 20:55

Re: Rare telefoontjes....

Ongelezen bericht door B Suikerbuik »

Ik hoop dat er eens eentje belt en die mag komen, ik zal hem of haar ontvangen met pek en veren en jaag hem of haar in hun blote kont de stad door.
Eenkeer gen.... is genoeg en deze keer zullen zij voelen wat wij voelen.
Laat ze maar komen ik ben er helemaal klaar voor, en die mooie auto die kan ik wel gebruiken want mijn kar is aan vervanging toe.

mvg B Suikerbuik

Sara Etty
Berichten: 654
Lid geworden op: 02 jul 2003 18:34

Re: Rare telefoontjes....

Ongelezen bericht door Sara Etty »

hmmm... ik had het over wijsheid. Noteer de genoemde gegevens alvorens de verbinding te verbreken, of voordat je op zijn Suikerbuiks over gaat tot strafrechtelijk gezien laakbare handelingen.

aert0001
Berichten: 2173
Lid geworden op: 02 jul 2003 21:00

Re: Rare telefoontjes....

Ongelezen bericht door aert0001 »

Tja, Sara dat is wel zo, maar zijn wij niet door laakbare handelingen tot hier gedreven, wat is nog laakbaar handelen in deze.

groetjes Ton

B Suikerbuik
Berichten: 55
Lid geworden op: 01 aug 2003 20:55

Re: Rare telefoontjes....

Ongelezen bericht door B Suikerbuik »

Lieve Sara ikbegrijp je bezorgdheid , maar dit zijn schijnbaar nog grotere schoften dan Dexia die nu aan het werk zijn.
Zij stelen zelfs van een lijk en dat is wel het laagste van het laagste.
Deze 'heren"wil ik ontmoeten en aanpakken, en keihard ook want gedupeerde nog eens een loer draaien pik ik niet, dat is onverteerbaar.
Dit soort onkruit moet aan de wortel worden uitgeroeid voor er weer een nieuw schandaal ontstaat.

hphjansen
Berichten: 114
Lid geworden op: 04 jul 2003 12:15

Re: Rare telefoontjes....

Ongelezen bericht door hphjansen »

IK BEN OOK GEBELD OM TE PRATEN OVER MIJN PENSIOEN. IK HAD DE INDRUK DAT DE BELLER ZEER VEEL WIST OVER LEGIO !!

HIJ VERTELDE DAT ZIJN ZUS OOK CONTRACTEN HAD. VOLGENS MIJ ZAT HIER DE KGB ACHTER DIE WELLICHT DOOR DEXIA IS INGESCHAKELD OM DE FINANCIELE POSITIE VAN KLANTEN OP DEZE WIJZE TE ONDERZOEKEN.

OF ZIT MISSCHIEN DE MIDDELBURGSE OPLICHTER MARTIN K. HIER ACHTER ??

GROETJES,

jonjes
Berichten: 3
Lid geworden op: 01 okt 2003 14:31

Re: Rare telefoontjes....

Ongelezen bericht door jonjes »

Ik ben ook gebeld en toen ik vertelde dat ik klaar was met Dexia was het gesprek gelijk over. Ik heb nog wel een restschuld staan van +/- 7500 euro, maar dat hoeft hij niet te weten.

Gesloten