Is er misschien iemand die weet waarop je recht hebt met een naturapolis van de AVVL van voor 1993 (1979 afgesloten)?
Mijn vader valt nog onder de oude naturapolis van de AVVL. Hij heeft ook van Yarden de brief losgekregen dat zijn nabestaanden de polis mogen kiezen. Hierna heeft hij Yarden meerdere malen verzocht te specificeren uit welke diensten zijn oude naturapolis nu precies bestaat, maar geen reactie. Wel vaag omheengedraai.
De polisvoorwaarden 1993 kan ik op internet vinden, maar niet de specificaties. Morgen komt iemand van Yarden langs om de uitvaart te regelen en moeten wij dus kiezen. Maar op grond waarvan? waar hebben we (zonder bijbetaling) recht op? En wat kun je anders voor het verzekerde bedrag van een kleine 2500 euro?
Inderdaad, ik ben sinds vanochtend nabestaande. Op zich al heel verdrietig, maar dat mijn vader zijn laatste levensjaar zo tegen de Yarden-bierkaai heeft moeten vechten maakt het helemaal naar.
Wie kan helpen?
Dank alvast,
Veerle
| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Wie heeft specificatie van diensten AVVL polis 1993?
Re: Wie heeft specificatie van diensten AVVL polis 1993?
Veerle
Geef je e mail adres en ik mail die rechten naar je toe.
Maak desnoods een nieuw hotmail adres etc aan en doe die daarna weg, als je het niet vertrouwt.
Geef je e mail adres en ik mail die rechten naar je toe.
Maak desnoods een nieuw hotmail adres etc aan en doe die daarna weg, als je het niet vertrouwt.
Beste Eres,
Wat geweldig! We hebben er een hele heftige zitting van een aantal uur met een mevrouw van Yarden opzitten. Zij is onverrichterzake weggegaan, omdat die specificaties maar niet boven tafel kwamen en wij toch moesten tekenen voor losse afnamen en bijbehorende bedragen. Terwijl mijn vader stond op een complete levering in natura.
Hier strijden wij nu voor. Het wordt nu intern hoger opgespeeld.Die lijst willen ze niet geven. Dat jij hem mij wilt mailen is geweldig. Ik ben je nu al dankbaar! Wil je hem mailen naar: [email protected]?
Dank, dank, dank, etc.
Veerle
Wat geweldig! We hebben er een hele heftige zitting van een aantal uur met een mevrouw van Yarden opzitten. Zij is onverrichterzake weggegaan, omdat die specificaties maar niet boven tafel kwamen en wij toch moesten tekenen voor losse afnamen en bijbehorende bedragen. Terwijl mijn vader stond op een complete levering in natura.
Hier strijden wij nu voor. Het wordt nu intern hoger opgespeeld.Die lijst willen ze niet geven. Dat jij hem mij wilt mailen is geweldig. Ik ben je nu al dankbaar! Wil je hem mailen naar: [email protected]?
Dank, dank, dank, etc.
Veerle
Hoi kijk even op
http://www.yarniek.nl/polis.html
Hier kan je zeker meer informatie vinden.Deze website is nu nog gedeeltelijk offline maar misschien is het nodig om weer geheel online te komen.
Het genoemde email adres op de site in nog tijdelijk buiten gebruik.
Mcwimpy51
http://www.yarniek.nl/polis.html
Hier kan je zeker meer informatie vinden.Deze website is nu nog gedeeltelijk offline maar misschien is het nodig om weer geheel online te komen.
Het genoemde email adres op de site in nog tijdelijk buiten gebruik.
Mcwimpy51