Wij kochten 4 meubels bij Woonze in Apeldoorn, onderdeel van de Eierkamp keten te Zutphen. Half december 2008 zouden de meubels geleverd worden. Volgens afgesproken datum worden de meubels geleverd. Het resultaat is:
2 kasten in een verkeerde kleur
1 salontafel met een poot die niet past
1 eettafel die tijdens montage stuk gaat
Resultaat alle 4 meubelstukken die geleverd werden zijn niet goed.
Op dit moment, 23 maart 2009 is het probleem nog niet opgelost. Communicatie met de service afdeling loopt ronduit slecht. We weten dus nog steeds niet wanneer we andere meubels krijgen
Wij hebben na diverse mails, telefoongesprekken en brieven alle stukken bij onze rechtsbijstand gedeponeerd omdat er totaal geen enkele vooruitgang geboekt wordt bij Eierkamp.
Het lijkt of het ze niet intereseert of ze hebben het te druk met andere klachten.
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Meubels v. Eierkamp Zutphen of Woonze Apeldoorn - NOOIT MEER
Re: Meubels v. Eierkamp Zutphen of Woonze Apeldoorn - NOOIT MEER
Eierkamp is niet meer wat het geweest is. In Zutphen koopt er bijna niemand meer.
Re: Meubels v. Eierkamp Zutphen of Woonze Apeldoorn - NOOIT MEER
Misschien dat als je bij de voordeur gaat staan, en tegen iedere klant je ervaringen verteld, dat ze je zo helpen... Of ga met een koelbox vol broodjes midden in de winkel zitten en zeg dat je niet eerder weg gaat voordat je nu toch eindelijk eens geholpen bent.
Klinkt misschien kinderachtig, maar wedden dat het helpt!
Suc6
Klinkt misschien kinderachtig, maar wedden dat het helpt!
Suc6