LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] [u][b]KEUKENKAMPIOEN PAS ER VOOR OP![/b][/u]

Goede of slechte ervaringen met keukens? Geef hier jouw mening.
RosanneDekker

Re: [u][b]KEUKENKAMPIOEN PAS ER VOOR OP![/b][/u]

Ongelezen bericht door RosanneDekker »

Wij hebben in juli 2008 een keuken bij keukenkampioen gekocht. Dit met heel wat trammelant erom heen. Met de vestigingsmanager hadden we alles op een akkoordje gegooid en de offerte compleet laten uitwerken. Ik ben de nauwkeurigheid zelve en pas toen ik zeker wist dat alles klopte, heb ik de offerte ondertekend. Een week later kregen we van alle papieren een kopie thuis gestuurd, inclusief een leidingschema etc. Ik kwam er echter toen al achter dat ze het eindbedrag zomaar even met 1100 euro verhoogd hadden! Je zag gewoon dat ze getypext hadden!! Na aan aantal telefoontjes is dit rechtgezet en heb ik geeist alles zwart op wit wederom thuisgestuurd te krijgen. Een paar dagen later belde ik met hen op een datum te prikken wanneer onze keuken gemonteerd zou worden. Toendertijd kwamen wij erachter dat alle leidingen etc. wel door ons zelf veranderd moesten worden (niet bij eerdere gesprekken vermeld). Na heel veel drukte eromheen de oude keuken uit de woning gesloopt, alle leidingen omgelegd zoals op de tekening stond en om 07:00uur stonden wij te wachten op het montageteam. Om 11:00 uur werd er aan gebeld, werden alle onderdelen naar de betreffende ruimte gebracht en er werd tegen ons gezegd dat het daadwerkelijke montageteam later zou komen. "ze zijn al onderweg". Wij om 15:00 uur met Keukenkampioen bellen opdat het montageteam nog niet was verschenen. Ditmaal kregen wij te horen dat de keuken helemaal niet gemonteerd zou worden, dit was volgens hen niet afgesproken. Wederom heel veel telefoontjes later hebben wij weer gelijk gekregen en werd er kosteloos een montagemedewerker naar ons gestuurd, dit kon echter pas 2 weken later!!! (2 weken in de troep, zonder keuken oid). De montagemedewerker is op de afgesproken datum wel verschenen, alleen bleek toen dat het door ons ontvangen leidingschema absoluut niet klopte en moesten we wederom alles omleggen.

Lang verhaal, slechte service, onduidelijke/ onvolledige communicatie en duistere praktijken.

Eek

Ongelezen bericht door Eek »

Het bekende goedkoop is duurkoop verhaal ?

Apeldoorner

Ongelezen bericht door Apeldoorner »

Even t.a.v. de stortvoled aan negatieve reakties over KK
WIj hebben in R'dam een keuken gekocht .
Keuken is afgeleverd, werkte perfect, op lekkende kraan en klemmende la na. Binnen 2 weken nieuwe kraan gekregen en klemmen verholpen.
En ja ook wij zijn door het bekende circus heen gegaan t.a.v. de eerste prijs t/m de uiteindelijk betaalde prijs. Als je je van tevoren verdiept en realiseert dat je dit moet ondergaan, dan is er niet zoveel aan de hand.
En uiteindelijk, als je zelf een goed gevoel overhoudt aan de keuken en het idee hebt een goede prijs/kwaliteit verhouding te hebben betaald, is het toch ok?

female43

Ongelezen bericht door female43 »

hallo, mijn vriend en ik hadden precies zo'n verhaal, maar toen met brugman badkamers. het is een les geweest en doen het ook nooit meer. die winkelverkopers denken helaas maar aan 1 ding: provisie, dus verkopen en anders zoveel procent van de koopsom betalen! wij en ik hoop jullie doen dit niet weer! wat ik- en ik lijk bijna wel een verkoper van ikea maar echt: dat ben ik niet-nu heb gedaan is gewoon tig keer de keuken gaan tekenen en al schetsent de keuken aangepast met 1 kastje per keer- vaak liggen er keukekastjes in de koopjeshoek voor maar 5 euro, hier kan je dan zelf deurtjes, planken etc bij kopen en al naar gelang je behoeftes je keuken inrichten. het duurt wat langer maar dan spaar je wel je meest ideale keuken bij elkaar! succes!

sammetje77

Ongelezen bericht door sammetje77 »

@ Patricia34

Ik vind je niet dom. Het lijkt me logisch dat je gaat informeren wat de verbouwing allemaal gaat kosten. Maar achteraf is de offerte dus kennelijk niet zo vrijblijvend. Maar volgens mij zijn hier inderdaad allerlei instanties voor die dit kunnen oplossen.
Vreemd dat het met die eerste paar brieven niet opgelost is. Maar het sterkt me wel in mijn vermoeden dat er in die hele keukenbranche op een bijna criminele manier wordt zaken gedaan. Heel veel sterkte.
( De regering moet hier eens wat aan doen, er moet inzicht komen in wat keukens nou echt kosten! )
En volgens mij zijn mondelinge overeenkomsten ook bindend. Alleen is natuurlijk wel jullie woord tegenover dat van hun.
Groetjes Sandra

johasand

Ongelezen bericht door johasand »

Hoi Patricia,

Ik heb ook een keuken gekocht bij de keukenkampioen. Ik wil er vanaf. Ik heb er geen geld voor. Er werd mij verteld dat ik er zo vanaf kon. Kan ik contact met je opnemen zodat je me advies kunt geven hoe je dat het beste kunt aanpakken.

Alvast bedankt!

Johannes

sjoegel

Ongelezen bericht door sjoegel »

Johan, je hebt een keuken gekocht zonder dat je het geld ervoor hebt ? Had je niets beters te doen dan een winkelier te vervelen ? Bedenk dat voordat je een winkel ingaat !

loesie

Ongelezen bericht door loesie »

Het moet toch allemaal niets zo moeilijk zijn...wees nu eens eerlijk...een keuken is geen kleine aankoop, veel mensen moeten hiervoor geld lenen...dus zet nergens, maar dan ook nergens een handtekening neer voordat je zeker weet dat je het geld hebt!!!! Want die keuken is er drie weken later ook nog wel hoor...en natuurlijk je wordt altijd wel wat ''opgelicht'' helemaal bij enorm commerciele bedrijven als keukenzaken, badkamerzaken, electronicazaken enz...dat weet iedereen toch?!

Ofwel: mensen heb geduld, denk goed na voordat je grote aankopen doet, dat geld dat loopt niet weg en die keuken/badkamer al helemaal niet! Schrijf van te voren op wat je allemaal moet weten/moet doen en vink af wat besproken is...plan en organiseer, dat voorkomt een heleboel ellende en bespaar niet op de verkeerde dingen...(bespaar niet op loodgieterwerkzaamheden) en ja...een keuken wordt altijd alleen gemonteerd! Aansluiten moet men ALTIJD zelf doen (dit i.v.m. risico voor particulier en niet voor keukenbedrijf).

Eek

Ongelezen bericht door Eek »

Je kletst een beetje uit je nek Loesie...

Bij alle Mandemaker formules kan er aangesloten worden,kwestie van een extra module erbij te pakken, Bruynzeel heeft aansluiten standaard in het assortiment evenals Kvik om wat zaken met een landelijke dekking te pakken. lokaal sluit iedereen zo'n beetje aan zover ik weet......

zelfstandigste

Ongelezen bericht door zelfstandigste »

Aansluiten moet men ALTIJD zelf doen (dit i.v.m. risico voor particulier en niet voor keukenbedrijf).
Nonsense........

Tja, en mensen die geneigd zijn snel te tekenen voor de "actie" is afgelopen kunnen zelfs zeggen dat DMG representatief is voor de keukenmarkt. Gelukkig zijn er ook mensen die beter weten......

Is voorlopig nog vervelende kwestie, er komen oplossingen voor; o.a. een verzekering voor consument en leverancier (verzekeraar neemt order over) binnen enkele weken volgen er meer oplossingen: ook de keukenmarkt zit niet stil...............

Gesloten