LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Lastig gevallen vreemd telefoonnummer

Hier kan je jouw mening kwijt over zaken die niet voorkomen in de bovenstaande onderwerpen.
hoofmark

Lastig gevallen vreemd telefoonnummer

Ongelezen bericht door hoofmark »

Wij worden nu al een paar weken gebeld door naar wij vermoeden een callcenter. \als we opnemen zeggen ze niks, en als we het nummer terug bellen krijgen we een bandje dat inkomend telefoonverkeer niet mogelijk is. Het gaat om telefoonnummer 013-8504101. Speurtocht op internet levert niets op. Wie heeft hier ook last van, en wie weet misschien meer van wie er achter dit nummer zitten?

JB 14-05

Re: Lastig gevallen vreemd telefoonnummer

Ongelezen bericht door JB 14-05 »

Ben vanaf vorige week wel elke keer gebeld maar te laat opgenomen. Heb echt geen idee wat men wilt

beekje

Ongelezen bericht door beekje »

Hoi
wij krijgen wel eens een fax op ons telefoonnummer binnen. Ook heel vervelend. Wat dan werkt is: als de telefoon overgaat en je ziet dat het dat nummer is: dan de stekker uit de muur halen. Dan wordt bij een fax in ieder geval alles gewist en ben je er van af. Ik hoop voor je dat het ook werkt bij jouw probleem.
Succes !

wimingrid

Ongelezen bericht door wimingrid »

Ik ben ook div malen lastig gevallen op mijn mobiel door tel nr 013-8504101. Indien ik terug bel krijg ik een bandje dat zegt dat dit nr niet gebruikt kan worden voor inkomende gesprekken en het is ook niet mogelijk een bericht in te spreken. Weet ook niet wat de opzet is, maar het is enorm irritant. De kpn zegt dat je 10x verbinding (dus echt opnemen) moet hebben gehad met de beller om er iets aan te kunnen doen.

martinehhh

Ongelezen bericht door martinehhh »

dit is het nummer van Mandemakers keukens. Ik ben zojuist door ze gebeld of ik nog interesse had bij een keuken.

Gesloten