LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] OPROEP AAN IEDEREEN OVER ACTIE TELE2 MET GRATIS ACER LAPTOP

Problemen met jouw aansluiting of met jouw provider van internetdiensten? Discussieer dan hier daarover.
l.vanderstelt
Berichten: 1
Lid geworden op: 14 mar 2009 00:36

OPROEP AAN IEDEREEN OVER ACTIE TELE2 MET GRATIS ACER LAPTOP

Ongelezen bericht door l.vanderstelt »

Hier volgt een oproep aan iedereen die in 2007 zich aangemeld heeft aan de actie van tele2 met de GRATIS acer laptop die je gratis,maar wel binnen 10 dagen kon bestellen bij paradigit op www.tele2actie.nl .
Deze laptop is n.l. helemaal niet gratis je betaald per maand een x-bedrag welke echter nergens terug te vinden is op de factuur.Maar zodra je tot ontbinding van je contract over wil gaan krijg je een naheffing over het nog te betalen bedrag voor de acer laptop.Deze laptop is dus helemaal niet gratis.ik heb dit inmiddels gemeld bij consuwijzer en de geschillencommissie en ga dit aanvechten.Ik heb inmiddels dus zonder dat ik het weet al 1,5 jaar betaald zonder enige vermelding op de factuur,dit geld ga ik ook terugeisen,desnoods voor de rechter.Ook ik ben al 1,5 jaar bezig met klachten over het product wat tele2 levert,het werkt tot aan vandaag de dag nog steeds niet maar ik moet wel het volle pond betalen.Maar nu ik erachter ben gekomen,door verspreking van een vrouwelijke medewerker van de afdeling opzeggingen van tele2 over deze naheffing ben ik helemaal des duivels.Dit is toch pure diefstal en oplichting.Ik ben dus op zoek naar mensen die de grote acer laptop ook zogenaamd gratis bij bovengenoemd adres hebben moeten bestellen.Meld dit a.u.b. aan op het volgende gmail adres ;
[email protected] samen moeten wij toch kunnen voorkomen dat er nog meer mensen de dupe worden van dit soort praktijken van tele2

hola_01
Berichten: 33
Lid geworden op: 10 jun 2008 03:20

Re: OPROEP AAN IEDEREEN OVER ACTIE TELE2 MET GRATIS ACER LAPTOP

Ongelezen bericht door hola_01 »

is dat niet de reden dat het met een 2-jarig contract was.... Anders zou iedereen het afsluiten en na enkele maanden opzeggen....

Hiernaast was de laptop zowieso niet gratis, al zeiden ze van wel, maar dan vanwege een andere reden. Het abonnement met de laptop was 39,95 per maand, terwijl het standaard abonnement van Tele2 zonder laptop (verder precies hetzelfde) slecht 19,95 per maand was. Per saldo werd er dus 20 euro per maand gerekend voor de laptop.

WebServiceTele2
Berichten: 249
Lid geworden op: 22 feb 2008 09:59

Re: OPROEP AAN IEDEREEN OVER ACTIE TELE2 MET GRATIS ACER LAPTOP

Ongelezen bericht door WebServiceTele2 »

Geachte   l.vanderstelt

Stuurt u mij alstublieft een email met uw Tele2 mobiele nummer en uw Tele2 klantgegevens. Ik ben een medewerker van Tele2 en kan voor u kijken wat er aan de hand is. Mijn email adres is: [email protected]

Met vriendelijke groeten,

Webservice Tele2

Gesloten