LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Oxxio HEL

Heb je bepaalde ervaringen met een energiebedrijf? Deel hier jouw mening.
deoxxiomedewerker
Contacteer:

Re: Oxxio HEL

Ongelezen bericht door deoxxiomedewerker »

Beste Lia de Laat,

Uw forumbericht van 10 februari jl maakt duidelijk dat u het niet eens bent met de hoogte van uw energieverbruik. Graag zou ik de situatie voor u willen uitzoeken. Ik verzoek u daarom vriendelijk mij uw klant- en telefoonnummer door te geven via [email protected], zodat ik snel contact met u kan opnemen.

Bij voorbaat dank.

Met vriendelijke groet,

Medewerker van Oxxio

Maarten1234

Ongelezen bericht door Maarten1234 »

Deooxiomedewerker,speelt wederom een spel.... Hij zoekt niets uit en wederom is hij weer vaag KIESKEURIG met het uitzoeken van personen. In dit geval Lia de Laat.

Oxxio, stop met dit idiote gedoe... Ik heb je IP nummers gecheckt en mijn gedachten berust op waarheid. Jullie spelen daar een spel met ons allen hier op dit forum.

Waarom wordt deze mevrouw wel uitgenodigd en een ander weer niet die helemaal zonder toestemming is overgegaan... Zoek dat eens uit, maar nee... Zo zijn er nog veel meer vage figuren en antwoorden.

Dus waarschuwing mensen reageer niet op deze persoon.

lia de laat

Ongelezen bericht door lia de laat »

Maarten
Ik hoop niet dat ik word bedoeld met de vage persoon.

Ik wist niet dat dit forum op de man gaat spelen.
Ik ben namelijk gewoon een consument met klachten.
En vragen.?????
Groetjes Lia de laat

poespas

Ongelezen bericht door poespas »

Ik heb Oxxio in oktober 08 een brief geschreven...........ff denken........tis nu februari 09.

Nog steeds geen antwoord gekregen.......... :roll:

Maarten1234

Lia de Laat....Nee niet persoonlijk naar jou toe of wel... Nee ik ben niet zo zielig dat ik op de man af ga spelen....

Als jij je zo wel voelt dan heb je dat aan Oxxio te danken.

Plaats gerust je berichten en zwart maken doe ik niet.... Met heel Oxxio zie ik pikzwart en van hen kun je alles verwachten. Het is namelijk geen bedrijf, maar een wanbedrijf die niet van aanpakken weet en de mensen in de maling neemt... Ik heb er hele andere worden voor, maar wanneer ik die ga plaatsen dan worden deze gesensureerd of mijn tekst wordt verwijderd.

Succes!!!

tovia

Ongelezen bericht door tovia »

Ik heb ook zeer slechte ervaringen met oxxio. Na mijn verhuizing werd er voor 2500 euro aan rekeningen afgeschreven. Ik ben toen gaan bellen en gevraagd om een overzicht van mijn verbruik. Dat kon men kennelijk niet regelen. De automatische afschrijvingen gingen maar door. Ik ben toen maar overgestapt naar Eneco maar moest toen als dank een boete betalen omdat ik voortijdig overstapte. Een waardeloos bedrijf dat niets regelt maar wel heel snel is met een deurwaarder toen ik die boete weigerde te betalen. Nooit aanbeginnen, gewoon naar een goed energiebedrijf gaan.
Ton uit Amersfoort

deoxxiomedewerker
Contacteer:

Beste Tovia,

Uw forumbericht van 2 maart jl. maakt duidelijk dat u het niet eens bent met aan u gerichte facturen voor de levering van energie. Graag zou ik de situatie voor u willen uitzoeken. Ik verzoek u daarom vriendelijk mij uw klant- en telefoonnummer door te geven via [email protected], zodat ik snel contact met u kan opnemen.
Bij voorbaat dank.

Met vriendelijke groet,

Medewerker van Oxxio

hj44

Ongelezen bericht door hj44 »

Dacht dat het probleem was opgelost...
Na meer dan een jaar wil deze dievebende nog steeds vijftig euro opzegboete van mij hebben,terwijl zij mij toendertijd hebben meegedeeld dat ,dat niet het juiste bedrag was,beginnen deze onbenullen weer opnieuw.Wat een bende moet het daar zijn...
Ik zal nu maar eens gaan kijken of ik niet wat van dit flutbedrijf kan gaan vangen voor de moeite die ik hieraan moet besteden.

gr. hj

sander_373

Ongelezen bericht door sander_373 »

Hallo ik heb problemen met oxxio.
Ik heb drie mnd achter gelopen met oxxio toen is het uit handen gegeven aan een incasso bureau. No kreeg ik afgelopen vrijdag een brief gekregen dat ik binnen 5 dagen 561,83 moet betalen zoniet word ik afgesloten op woensdag 25-03-09.
nou heb ik maandag contact gehad met het incasso bureau en deze zeg dat als ik niogg 99 euro ovbermaak dat ik dan alles hebt voldaan daarna heb ik oxxio gebeld en deze zeg gewoon grofwerg dat is niet wzar en wij hebben met hun n iks te maken maar het gaat toch allemaal via het incasso bureau.
ik weet niet wat ik hier mee aan moet en vraag me ook af of dit allemaal zomaar kan.

hj44

Van oxxio,dit ontzettende flutbedrijf,met medewerkers die op een sociale werkplaats ook niet goed genoeg zijn,kom je nooit af.Het is niet te geloven dat er bij één bedrijf zoveel medewerkers rondhangen met het verstand van een koploze kip.Van een bepaalde handeling word je doof ,maar bij oxxio schijnen ze deze handeling tot in het extreme uit te voeren.Het is anders niet te verklaren,waarom die medewerkers zo suf zijn en/of slapen.

Sander,het is beter niets via de telefoon te doen met dit rattezooitje.
Om wat bewijs in handen te krijgen moet je het via e-mail doen en het beste is via - www.energieleveranciers.nl -.Als je daar oxxio aanklikt kun je meteen je schrijven en hiervan krijg je dan bericht terug.

Vr. gr. HJ

jd1948

Ongelezen bericht door jd1948 »

oxxio ik begrijp niet dat ze nog steeds energie mogen verkopen ik heb een klacht ingediend bij de geschillencommisie maar ze sturen nog steeds dwangbevelen via iintrum justitia die werken er net zo hard aan mee en oxxio trekt zich van de commisie ook niets aan deze firma moest verboden worden

deoxxiomedewerker
Contacteer:

Beste jd1948, hj44 en sander_373,

Uit al uw berichten haal ik dat u allen er niet uit kunt komen met onze klantenservice. Aangezien uw klachten al in een vergevorderd stadium verkeren, wil ik u verzoeken om zo spoedig mogelijk contact met mij op te nemen.

Wilt u uw klanten- en telefoonnummers naar mij toe mailen op: [email protected], ik zal dan binnen 24 uur contact met u opnemen.

Met vriendelijke groet,

De Oxxio medewerker

jd1948

oxxio medewerker u laat mij lachen heb al zo vaak kontakt met jullie opgenomen jullie moeten dit zeggen heb al sinds september 2007 problemen met oxxio dus als het zo doorgaat met oxxio sleep ik ze voor de rechter ben het spuugzat met oxxio

hj44

Het wordt voor de klant die een klacht heeft steeds beroerder.
Ik blijf dit flutbedrijf met e-mails bestoken met daarin een heel simpel vraagje: Waarom wilt u met alle geweld een opzegboete van € 50,-.
Deze vraag schijnt voor hun een hersenkraker te zijn,want ze moeten hier wel heel lang over nadenken.
Heb naar de oxxio-medewerker mijn klantnr. gestuurt,ben benieuwd of die wat vlotter is,maar niet mijn telefoonnr..Ik heb liever dingen op papier,tenminste als het oxxio aangaat.

Gr..HJ

jd1948

helpt ook niets heb brieven geschreven naar die grappemakers en zeggen keihard hebben niets ontvangen de post heft de brieven niet bezorgd is hun argument ik begrijp niet dat deze firma nog een vergunning heeft die moest verboden worden willen mij laten betaen voor een woning die al bijna 2 jaar leeg staat en gesloopd wordt
gr jan

hj44

Als er ,volgens mij, iets niet goed gaat,kan ik flink uit mijn slof schieten en laat ik dat ook de hele wereld weten.
Ik wil iedereen ook laten weten dat mijn geval,via de oxxiomedewerker,tot volle tevredenheid is opgelost.

Vr.gr. HJ

Maarten1234

Juich niet te vroeg... Dat hebben zij bij mij en meerdere gezegd en na verloop van tijd begint alles weer van voren af aan en beginnen zij weer te ouwenhoeren. Problemen oplossen kunnen zij niet echt... er zit altijd herhaling in daar zijn zij namelijk ook goed. Vandaar dat je niet teveel op de oxxiomederwerker moet vertrouwen. Als het echt is dan kan het wel zo zijn dat het voor nu is opgelost, maar buiten zijn macht kan het dalijk weer gebeuren. Het zijn en blijven ratten.

hj44

Als er ooit nog eens wat komt,kan ik dat naast me neerleggen.
Ik heb nu een schriftelijke bevestiging dat ik niets meer aan oxxio
verschuldigd ben,het openstaande saldo is afgeboekt en het dossier
is gesloten...

Gr. HJ

Maarten1234

Haha zo'n brief hebben zij mij ook ooit eens toegestuurd... Later begon het gezeik weer en toen ik ze op die brief wees, wisten zij nergens vanaf. Een brief of toezegging van hun zegt niets joh, over een paar jaar gaan zij weer beginnen.

Mijn ervaring....

Joey Kindt

Ongelezen bericht door Joey Kindt »

Maarten,

Zelfde problemen bij ons..

Gesloten