LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] OOK Fit For Free !!!

Vervelende ervaringen op de sportschool of met een sportclub? Bespreek het hier.
revpolen
Berichten: 31
Lid geworden op: 20 mar 2009 17:34

OOK Fit For Free !!!

Ongelezen bericht door revpolen »

Yup! hier weer 1 FitForFree (kots neiging )

In December 2007 besloot ik ( achteraf gezien, helaas ) een jaarcontract FitForFree af te sluiten. Ik heb hier dankbaar gebruik van gemaakt tot Juli 2008. Op dit moment begon ik mij volledig te richten op mijn bedrijf, waardoor ik helaas weinig/geen vrije tijd meer overhield om te kunnen sporten in uw vestiging te Wateringen.

Ik heb toen per brief, mijn contract ontbonden, en mijn pasje persoonlijk ingeleverd te wateringen.

Na een tijd, kreeg ik de bevestiging, van het stopzetten van het contract per eind december 2008.

Echter moest ik nog wel elke maand het maandelijks termijn betalen. Ik ging hier mee akkoord Omdat dat bij een jaarlijks abonnement gebruikelijk is.

Eind december merkte ik op dat er € 2,95 van mijn rekening werd afgeschreven door FitForFree
Voor een kortingspas. Dit bedrag heb ik laten terug storten, door de Postbank omdat ik mijn verplichtingen, gedaan had aan FitForFree. En ik Geen pas/kortingspas in bezit heb.

Op de 24e van december kreeg ik een brief waarop stond, dat de € 2,95 niet afgeschreven kon worden en dat als ik niet zou betalen hij verhoogd zou worden. Op 24e van december heb ik dan ook naar de klantenservice gebeld ( met Irma ), deze dame in kwestie zou het verder voor mij oplossen.

Echter kwam op 21-01-2009 er weer een brief van FitForFree. Ditmaal met verhoging Een totaal bedrag van € 43.85. Hier was ik zeer verbaast over, en belde direct weer naar de klantenservice. Deze nam na geruime tijd op. Bij de klantenservice heb ik wederom mijn verhaal gedaan. De vrouw melde mij dat ze hier geen zin in had, en hing op!

Direct Belde ik weer naar
de Klantenservice en kreeg ( gelukkig ) een vriendelijke man aan de lijn ( Leandro ) Deze man adviseerde mij, om contact, op te nemen met de locatie Wateringen en de persoon aan wie ik mijn pasje had ingeleverd te vragen hoe/waar het mis was gegaan. En dat ik dan voor €25,- een nieuw pasje kon kopen en direct kon inleveren. Ik vertelde Leandro dat ik me na 6 maanden geen mensen meer voor de geest kan halen. En ik ook weiger ik uit principe om 25,- te betalen. Maar ben toch naar de vestiging Wateringen geweest.

Ik Ben aan de balie van uw vestiging in Wateringen gaan staan en vroeg aan de Dame of ze mij herkende. ze kreeg een vragen de blik in de ogen en ze zei. Nee! Ik zei, dat kan kloppen ik herken u ook niet na 6 maanden. Na het verhaal hier ook weer te hebben uitgelegd,
kreeg ik te horen dat ze mij tegemoet wilden komen en als ik nu € 43,85 zou betalen, ik overal af zou zijn. Uiteraard weigerde ik dit ook weer. Ze vertelde me dat er dan weer een verhoging aan zou komen. Ik glimlachte de dame toe, en bedankte haar vriendelijk voor de hulp…………

inmiddels 2 maanden later en een brief van direct incasso. voor 130 euro! mijn rechtsbijstand is ingeschakeld. deze zegt datje nooit voor een bedrag van 2,95 in 3 maanden tijd een bedrag van 130 euro kan vragen. Ik heb alles (kopie) naar de incassobureau gestuurd ook deze melden mij dat zonder bewijs van inleveren. ( na 8 maanden nog... )
ze niks voor mij doen en de vordering blijf staan.
ik laat het nu voor de rechter komen ik ben het zat.
het heeft me inmiddels al rond de 100,- gekost aan aangetekend verzenden/bellen/inkomsten verlies.

ik hoop echt dat tros radar wat wil doen aan deze oplichters. want dat zijn het gewoon!

PS.
het incasso bureau zegt trouwens dat wij allemaal incidenten zijn op dit forum. En een colega van mij zit nu precies in hetzelfde begin schuitje..
ook dat is een incident... hoezo blind???

Coemaet
Berichten: 6
Lid geworden op: 25 mar 2009 13:14

Re: OOK Fit For Free !!!

Ongelezen bericht door Coemaet »

Wat een fantastisch verhaal (niet positief bedoeld).
Ik heb namelijk precies hetzelfde meegemaakt nog geen 24 uur geleden. Inmiddlis heb ik trosradar al aangeschreven, en ik hoop dat we gezamenlijk ons verhaal mogen doen over deze walgelijke praktijken van FIT FOR FREE. En natuurlijk ook voor het bedrij DIRECTINCASSO te Arnhem. Zij nemen zaken over zonder te checken of het allemaal wel klopt. Makkelijk zo je geld verdienen.
Enfin, zoals ik hierboven al gemeld had, ging het bij mij ook om het gewaraakte leden/kortingspasje. De korting is ver te zoeken. FIT FOR FREE wanneer gaan jullie je administratie eens op orde brengen. Jullie gochelen met allerhande data, om de particulier zo op het vrekeerde been te brengen. Ik hoop, en ik zal zeker mijn steentje bijdragen dat er mensen zijn die FIT FOR FREE en DIRECTINCASSO voor de rechter durven te slepen. Ik heb een voorzet gedaan en hoop van harte dat TROSRADAR positief gaat reageren. Met groet uit Den Haag van Eric Coemaet

revpolen
Berichten: 31
Lid geworden op: 20 mar 2009 17:34

Re: OOK Fit For Free !!!

Ongelezen bericht door revpolen »

hey den-haag.... ook FFF wateringen toevallig??
heb direct incasso ook op dit topic gewezen, ze belden op dat ze de zaak doorzetten omdat ik geen bewwijs van inlevering meer heb. ( na 8 maanden )
ze zou het bespreken en me terug bellen heb helaas niks meer van direct incasso gehoort. maar ze lezen dus mee! dus klaag me maar eens aan. voor die 2,95

misschien dat er meer mensen van dit forum mee willen naar de rechtzaak?
heb al met de gedachten gelopen een website op te reichten en de klachten te bundelenen
stelletje oplichters bij elkaar zijn het

Coemaet
Berichten: 6
Lid geworden op: 25 mar 2009 13:14

Re: OOK Fit For Free !!!

Ongelezen bericht door Coemaet »

Haha Revpolen....

Ik ga zeker met je mee inclusief mijn eigen administratie. Ik ben gisteren 24 maart om 20.15 uur door DirectIncasso gebeld. Ik had gereageerd op een mail van hun, maar ze konden mij verzekeren dat ik ook een brief had gekregen. Tja verzekeren....dat kan ik FFF en Direct ook...heeft het zin?? kennelijk niet.
Het is toch walgelijk dat je niet even checkt wat je gaat innen, en of het helemaal terecht is. Ik heb notabene afschriften van mijzelf waar de bedragen zijn afgeschreven. Ook per brief heb ik gereageerd naar Direct...ook niet ontvangen??? Maarja, ik roep echt iedereen op dit onderwerp te steunen. Mijn reactie al binnen van trosradar, dat ik snel een antwoord krijg. Gelukkig zijn er nog instanties die reageren. Maar je bent stoer om het voor te laten komen, houd mij op de hoogte. Het gaat notabene om 2,95 euro..hahahaha te leuk gewoon Overigens heeft de site van de consumentenbond ook een heleboel rotzooi over FIT FOR FREE hierna te noemen **** for Free ofwel poep voor niks

Coemaet
Berichten: 6
Lid geworden op: 25 mar 2009 13:14

Re: OOK Fit For Free !!!

Ongelezen bericht door Coemaet »

En ja revpolen, het is Wateringen geweest, zelfs daar gaf men live aan mij aan dat het hoofdkantoor niet echt een goede communicatie heeft...haha dit is zachtjes uitgedrukt. Ze wisten niet eens precies wanneer mijn contract begon en eindigde. Gelukkig had ik mijn zaakjes wel op orde, en is dat gedeelte goed gegaan. Nu de kortingspas nog...korting!!!!! waarvoor??? :lol:

revpolen
Berichten: 31
Lid geworden op: 20 mar 2009 17:34

Re: OOK Fit For Free !!!

Ongelezen bericht door revpolen »

Gaat me echt niet om die 2,95 mijn totale kosten zijn inmiddels al meer dan 100,-
en ook dat boeit me weinig. het gaat me om het idee. ik gun ze niks meer. heb netjes mijn abbo afbetaald ( en idd ook alle printscreens van rekeningen die betaald zijn gestuurd naar direct incasso ) maar als nog een bord voor de kop beide. ( fit for free & direct incasso )

is princiepe kwestie momenteel!

Coemaet
Berichten: 6
Lid geworden op: 25 mar 2009 13:14

Re: OOK Fit For Free !!!

Ongelezen bericht door Coemaet »

Nogmaals ik kan niets anders doen dan jou woorden te onderschrijven. Het is een principe kwestie geworden, al moet ik zeggen dat ik de 100 euro heb betaald onder protest en met behoud van rechten. Want dat ik nu even doorga hiermee is een feit. Schandelijk dat men nergens op reageerd. Dit moet en zal bekendheid krijgen. Ik weet ook niet wat er tussentijds is gebeurd, want ik begreep ook dat de incasso eerst bij FIT FOR FREE zelf lag. Wellicht zijn het nog steeds vriendjes van elkaar....zo van jij mag gratis trainen als je maar flink schofterig doet naar de klant. Uiteindelijk betalen wij dan zijn abb....... te erg gewoon.
Ik heb ook een vriendin werken bij TV WEST, en hoop dat zij ook moeite wil doen om dit onderwerp en deze 2 oplichters te belichten.

revpolen
Berichten: 31
Lid geworden op: 20 mar 2009 17:34

Re: OOK Fit For Free !!!

Ongelezen bericht door revpolen »

spannend!
eindelijk bericht van direct incasso!
binnen 2 weken zou ik me dagvaardiging thuis krijgen....
spannend!!!
BTW kreeg een email 16:30 dat ik niet bereikbaar zou zijn en dat ik binnnen 2 dagen moet terug bellen. gelijk terug gebeld
ja zijn standaard email, moetje niet naar kijken blablabla
dus ook direct incasso is pure oplichters
met niet bereikbaar bedoel ik iets anders...
( inmiddels al aantal brieven naar ze gestuurd dus ook mijn tarief loopt op.... ) en ja ze hier lezen mee!

melus
Berichten: 10
Lid geworden op: 27 apr 2009 18:51

Re: OOK Fit For Free !!!

Ongelezen bericht door melus »

:oops: :oops: :oops: :oops: :oops: iK HEB HEEL VEEL PROBLEMEN MET FIT4FREE.IK MOET 443 EURO BETALEN ZONDER GEBRUIKT TE MAKEN VAN FITNESSEN.BELACHELIJK IS DAT.DOOR EEN FOUTJE BEN IK DE DUPE GEWORDEN.VOOR DE ENE SCHRIJVEN ZE WEL AF EN VOOR DE ANDERE NIET.MIJN VRIEND HADDEN ZE AFGESCHREVEN ZONDER PROBLEEM EN VOOR MIJ WILLEN ZE HET NIET DOEN.WAT MOET IK NU DOEN .DAGVAARDING KOMT ERAAN EN JA MEER KOSTEN.

melus
Berichten: 10
Lid geworden op: 27 apr 2009 18:51

Re: OOK Fit For Free !!!

Ongelezen bericht door melus »

WAT GAAT JIJ DOEN?NIET BETALEN.ZE DWINGEN MIJ OM TE BETALEN.LOONSTROOK WILLEN ZE EN AL JE SCHULDEN DAT JE HEBT.IK WEET NIET WAT IK MOET DOEN WANT DAGVAARDING KOMT ERAAN EN HET BLIJFT OPHOPEN.WAT DOE JE MEE VERDER.IK KAN ECHT NIET GOED CONCENTREREN OP MIJN WERK EN GOED SLAPEN ECHT.SUCCES EN IK HOOR HET WEL

revpolen
Berichten: 31
Lid geworden op: 20 mar 2009 17:34

Re: OOK Fit For Free !!!

Ongelezen bericht door revpolen »

vandaag telefoontje van direct incasso,
met ( alweer ) de laatste waarschuwing voordat de dagvaardiging kwam..
heb ze gelijk gemeld dat ze dat 2 weken geleden ook al zeiden. en dat ik er op wacht. en of ze haast konden maken :D
werd er opgehangen... :roll:

melus
Berichten: 10
Lid geworden op: 27 apr 2009 18:51

Re: OOK Fit For Free !!!

Ongelezen bericht door melus »

iedereen is bezig met fit for free.ze zijn de grote oplichters man.welke nationaliteit zit er hierachter/weten jullie.revpolen wat raad je me aan.door een foutje moet ik 434,27 euro betalen en dagvaarding moet nog erbij komen en deurwaarder aan de deur dinsdag zei de mevrouuw.wat raad je mij revpolen?

melus
Berichten: 10
Lid geworden op: 27 apr 2009 18:51

Re: OOK Fit For Free !!!

Ongelezen bericht door melus »

wat raad je me aan revpolen?want ze willen mijn loonstrook en alle gegevens.

diklip
Berichten: 3
Lid geworden op: 27 apr 2009 21:26

Re: OOK Fit For Free !!!

Ongelezen bericht door diklip »

Hoi allemaal, ook ik heb last van fff inverband met die zgn. "kortingskaart". Ook ik krijg steeds mail van Direct Incasso uitname van ene mvr. Jonkman.
Ik kreeg een vordering van €198,- voor het niet inleveren van deze pas. Fff heeft mij hier echter nooit van op de hoogte gesteld. Zeker het staat allemaal achter op het contractje wat ik toendertijd heb getekend en als ik alles nog eens heel goed nagelezen zou hebben zou ik ook geweten hebben dat ik deze pas moest inleveren. Maar ik heb bij opzeggen alleen de opzegvoorwaarden gelezen en daarnaar gehandeld. En juist in deze opzegvoorwaarden staat niets vermeld over het apart opzeggen of inleveren van de pas.
Het contact met de voorwaarden is onduidelijk en onoverzichtelijk. Maar zo opgesteld zodat fff zich heeft ingedekt. Ik weet ik heb mijn verantwoordelijkheden maar ook fff heeft zijn verantwoordelijkheden
Als fff mij na opzeggen even op de hoogte had gesteld aangaande de pas had ik hem direct retour gedaan, maar zelfs een bevestiging van opzeggen heb ik nooit ontvangen.
Ik heb nu €100,- voldaan van de €198,- als vordering, maar meer betaal ik niet.
Ook ik wacht het wel af en als iemand samen sterk wil staan dan houd ik mij aanbevolen.
Met vriendelijke groet niek Brandt, Amsterdam

melus
Berichten: 10
Lid geworden op: 27 apr 2009 18:51

Re: OOK Fit For Free !!!

Ongelezen bericht door melus »

waar ben je revpolen?waarom blijven mensen steeds de dupe worden van sommige site en voral fit for ****.

diklip
Berichten: 3
Lid geworden op: 27 apr 2009 21:26

Re: OOK Fit For Free !!!

Ongelezen bericht door diklip »

Hey Melus, zet eens op een rijtje wat jou probleem is met fff. Weet je wat het is, ook bedrijven als fff kun je "hangen"voor nalatigheid.
Jij hebt je verantwwordelijkheid maar ook fff heeft zijn verantwoordelijkheid naar d'r klanten toe.
Het is ook een hoop geld wat ze van jou eisen.
Ik hoop dat je eruit komt, maar ik betaal geen cent meeraan deze oplichters.
Met groet Diklip.

diklip
Berichten: 3
Lid geworden op: 27 apr 2009 21:26

Re: OOK Fit For Free !!!

Ongelezen bericht door diklip »

Hoi Revpolen, ja incidenten dat zeiden ze ook tegen mij. Nou, google maar eens FFF. Alleen al op de side van de consumentenbond. Nog meer incidenten zeker!
Groet!

melus
Berichten: 10
Lid geworden op: 27 apr 2009 18:51

Re: OOK Fit For Free !!!

Ongelezen bericht door melus »

HOI DIKLIP....JA HET IS VERVELEND.IK HEB ALLE PAPIEREN HIER.EN TOEVALIG IS MIJN VRIEND IN DEZELFDE PROBLEMEN EN HIJ NEGEERT HUN.IK BLIJF MAAR DOORVECHTEN EN ALLES OP EEN RIJ HOUDEN.ZE HEBBEN INMIDDELD FORMULIEREN ONLINE GESTUURD OM GEGEVENS ,LOONSTROOK ETC OF WAT VOOR INKOMSTEN JE HEBT.HUN MOETEN HET MAAR VERGETEN.IK BETAAL GEEN 1 CENT AAN OPLICHTERS.

killer01
Berichten: 4
Lid geworden op: 21 mei 2007 14:55

Re: OOK Fit For Free !!!

Ongelezen bericht door killer01 »

nou fit for free ik ben een jaar lid geweest heb een brief gestuurt dat ik wil stoppen maar kreeg gisteren een brief via de mail dat ik 300 euro moet betalen ik moet een jaar vooruit betalen
nou mooi niet
ze zeggen dat ik nooit heb betaald en niet op heb gezegt dikke ...
nou ik zeg ze tot ziens in de rechtbank

bay
Berichten: 7
Lid geworden op: 09 jun 2009 17:19

Re: OOK Fit For Free !!!

Ongelezen bericht door bay »

@melus

Vraagt het incassobureau dat ??? hahaa mogen ze helemaal niet vragen ...
Laat het voor de rechter komen die zal dan beslissen hoe en wat ...

Gesloten