LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] BelaVita Slim-pastilles

Ervaringen met medicijnen? Geef hier jouw mening.
catootje
Berichten: 2
Lid geworden op: 28 feb 2007 19:36

Re: BelaVita Slim-pastilles

Ongelezen bericht door catootje »

goeden dag allemaal!

Ik gooi mijn ongevraagde pakketjes van bela vita gewoon weg!
als ze ooit moelijk gaan doen, heb ik ze nooit gehad!
tenslotte nooit voor getekent!
groetjes en succes ermee catootje!

Peacock
Berichten: 1
Lid geworden op: 16 jul 2007 14:08

Re: BelaVita Slim-pastilles

Ongelezen bericht door Peacock »

Wij zijn zo stom geweest om bij dit bedijf iets te bestellen. Het bedrag was 70 Euro. Heb dat netjes betaald, maar deze week kwam alweer een pakje voor ons wat ik direct heb terug gestuurd. Ben toen op internet gaan kijken en kwam er toen pas achter dit louche bedrijf. Ik ben bang dat we flink in de problemen kunnen komen door die z... Wat kan ik doen om die flauwekul te stoppen? Hopenlijk kan ons iemand helpen.
Dank U. :( :( :(

jelkoo
Berichten: 1
Lid geworden op: 03 aug 2007 10:22

Re: BelaVita Slim-pastilles

Ongelezen bericht door jelkoo »

Voor alle mensen is misschien deze link van belang die te lezen,even scrollen naar onderen en lezen over agressive verkoop
Dit voor de agressive verkoop van Bela Vita
http://www.iusmentis.com/zakendoen/wetkoopopafstand/

zijlstra
Berichten: 1
Lid geworden op: 01 sep 2007 17:36

Re: BelaVita Slim-pastilles

Ongelezen bericht door zijlstra »

In Uw ingezonden post van de afgelopen jaren kom ik steeds klachten over Bela Vita tegen. Ook nu nog, in 2007, gaan deze bedriegers door met dreigbrieven, incassoburo'setc. na ongevraagde en ongewenste toezendingen. Nog steeds geen adres of telefoonnummers waartoe je je kan wenden met klachten over intimidatie enz. Waarschuw a.u.b. iedereen tegen deze praktijken van Bela Vita!!

Zijlstra

koot0460
Berichten: 1
Lid geworden op: 07 sep 2007 22:41

Re: BelaVita Slim-pastilles

Ongelezen bericht door koot0460 »

nou ik kreeg ook van die flessen binnen met n siroopje,terug gebracht naar de tnt,retour afzender mogen ze de kosten zelf betalen.kreeg drijgbrieven zouden n advokaat inschakelen.mensen pas op met bela vita...nooit niks betalen.

rattje
Berichten: 6
Lid geworden op: 17 feb 2006 13:27

Re: BelaVita Slim-pastilles

Ongelezen bericht door rattje »

Ja het is Juni 2008
Bela Vita gaat gewoon nog door net weer een brief met de 3e aanmaning!!!!!!!!!!
Ze kunnen van mij aan het gas betaal niets voor wat ik niet besteld heb.

Als ze zo graag willen dagen ze ons maar voor de rechter.
Maar dat zal niet gebeuren krijgen ze 0 op register.

groet.

domi
Berichten: 18
Lid geworden op: 09 feb 2006 13:24

Re: BelaVita Slim-pastilles

Ongelezen bericht door domi »

Wat is op dit forum mis is de adres, eventueel antwoordnummer en Kamer van Koophandel nummer dan wel de naam en adres van de eigenaar van Bela Vita. Dan kan er gerichte actie ondernomen worden tegen dit nare bedrijf.

Ook ik krijg wekelijks de rommel door de brievenbus.
Ik stuur altijd alles retour (zonder postzegel) of weiger het pakket van de bezorger. De meeste leveranciers van baggerpost zijn inmiddels afgehaakt alleen Bela Vita blijft de rotzooi sturen.

Wie heeft gegevens?


soufyan
Berichten: 1
Lid geworden op: 21 aug 2008 12:22

Re: BelaVita Slim-pastilles

Ongelezen bericht door soufyan »

:D :) :( :o :lol: 8) :? :shock: :x :P :oops: :cry: :wink: :roll: :twisted: :evil: :!: :?: :idea: :arrow: OKEE NU HET BERICHT
VOLGENS BELLA ITA HEBBEN WIJ 9850 EURO GEWONNEN MAAR NAR DEZE VOORKOMENDE BERICHTEN OVER BELLA VITA ZIE IK TOCH AF VAN BIJNA 10.000 EURO HET ZAL TOCH NIET WAAR ZIJN.

Raaimakers
Berichten: 1
Lid geworden op: 17 nov 2008 15:48

Re: BelaVita Slim-pastilles

Ongelezen bericht door Raaimakers »

Hallo,
wij krijgen dus ook allemaal rotzooi thuisgestuurd. Zojuist hebben we gebeld naar de klantenservice maar die zegt dat ze een bestelbon hadden liggen. Vreemd, want we hebben niks besteld! Het is ook niet mogelijk om het pakketje terug te sturen. :(
Die mensen daar zijn gewoon tragisch!

Petra77
Berichten: 3
Lid geworden op: 23 jan 2009 11:38

Re: BelaVita Slim-pastilles

Ongelezen bericht door Petra77 »

Hallo allemaal.

Ik ben Petra en kom uit Weert. Mijn man en ik hebben een bedrijfje in Weert. Wij werkten ook als postorder bedrijf.
Ik word sinds ongeveer 2 jaar regelmatig gebeld door mensen die op zoek zijn naar het bedrijf Bela Vita. Aangezien er 2 postorderbedrijven in Weert zijn proberen ze regelmatig mijn nummer.
Meestal zijn het oudere personen die opgelicht zijn door Bela Vita. Mensen die een prijs beloofd is of mensen die iets wel of niet besteld zouden hebben en geld zouden moeten betalen, wat niet waar is.
Ik vind dit erg frustrerend.
Niet voor onszelf. Zo'n telefoontje kost 5 minuutjes uit mijn leven. Maar wel het feit dat ik dus echt meekrijg dat er zoveel mensen opgelicht worden en er blijkbaar niet veel aan te doen is.
Ik wil graag die mensen helpen, maar zou verder ook niet weten hoe.

Het enige wat ik kan doen is mensen waarschuwen niet met Bela Vita in zee te gaan en ook te vragen om anderen te waarschuwen.

Voor degenen die wel gedupeerd zijn: heel veel succes!

In ieder geval ga ik toch eens verder zoeken, want misschien dat ik vanuit Weert meer kan bereiken, al reken ik er niet op.

arienn
Berichten: 1
Lid geworden op: 23 feb 2009 11:13

Re: BelaVita Slim-pastilles

Ongelezen bericht door arienn »

Hoi Petra,
Wat ook nog opvalt is dat bela vita de brieven tekent met jou voornaam: Petra.... Zeker vervelend voor jou.

Kan jij niks doen met het postbusnr ofzo?

Petra77
Berichten: 3
Lid geworden op: 23 jan 2009 11:38

Re: BelaVita Slim-pastilles

Ongelezen bericht door Petra77 »

Meen je dat nou? En wat was dan de achternaam? Dat had ik nog niet gehoord, dat er ondertekend wordt met mijn naam. Maar goed, ik heb alleen nog mensen telefonisch gesproken die het over een postorderbedrijf in Weert hadden.

Erg vervelend. Ik heb in ieder geval al rondgezocht op google enz. Maar daar vind ik weinig informatie. Wel veel klachten.
Ik had wel een paar namen gevonden en kvk nummer. Maar ik denk dat ik er persoonlijk weinig mee kan.

Petra

zo
Berichten: 1
Lid geworden op: 27 feb 2009 16:27

Re: BelaVita Slim-pastilles

Ongelezen bericht door zo »

Ik ben benaderd door Incasso Unie uit Eindhoven die dreigen met de kantonrechter als ik niet betaal voor iets dat ik niet heb besteld bij Bela Vita. Ik heb een brief geschreven naar dit incassobureau. iIk ben benieuwd naar de reaktie.

Petra77
Berichten: 3
Lid geworden op: 23 jan 2009 11:38

Re: BelaVita Slim-pastilles

Ongelezen bericht door Petra77 »

Ik snap ook totaal niet hoe die mensen hiermee weg komen. Ze kunnen toch iemand niet zomaar geld afhandig maken, voor spullen die niet geleverd zijn?
Van wat ik al vaker heb gelezen doet de politie er verder ook weinig aan.

FransASZ
Berichten: 1
Lid geworden op: 24 mar 2009 13:26

Re: BelaVita Slim-pastilles

Ongelezen bericht door FransASZ »

Ook mijn moeder (74 jaar) is slachtoffer geworden van de schandalige praktijken van Bela Vita. Zij moet vóór 27 maart 2009 het bedrag van € 153,45 overmaken (op last van Inkasso Unie). Wij zijn naar de politie gestapt om aangifte te doen, helaas kon men hier niets mee. Wel kregen wij het advies om zeker NIET tot betaling over te gaan.

Ik heb Inkasso Unie een mail gezonden waarin ik eis dat of zij, of Bela Vita eerst maar eens bewijs moeten overleggen dat er sprake is van een schriftelijke, dan wel contractuele overeenkomst tussen dit waardeloze bedrijf en mijn moeder.

Ik ben bereid, met veel plezier zelfs, de gang naar de kantonrechter te maken, alleen zal daar niemand van Bela Vita aanwezig zijn, vrees ik. Betalen doen wij zeker niet. Hoenlijk komt er eens een einde aan deze terreur, waar vooral ouderen het slachtoffer lijken te zijn.

hilklaja
Berichten: 1
Lid geworden op: 25 mar 2009 19:56

Re: BelaVita Slim-pastilles

Ongelezen bericht door hilklaja »

ik krijg ook iedere keer die rommel van bela vita als ik alles kon incaderen wat ik bij hun gewonnen heb hoef ik denk ik niet meer te werken. Ik snap alleen hoe ze aan mijn adres komen want ik heb er nog nooit iets besteld :shock:

ladydrum
Berichten: 2
Lid geworden op: 26 mar 2009 16:31

Re: BelaVita Slim-pastilles

Ongelezen bericht door ladydrum »

hoi allemaal in het verleden heb ik iets besteld via bela vita en kon je geldprijsen mee winnen ik met mn stomme kop gedaan eenmalig zij bleven mij maar post reclame sturen zonder adres erop en nummer ik gelijk bij oudpapier gegooid naar een week kreeg ik post een pakketje ik maakte open om te kijken wat er zit haaien kapcules ik doos dicht gemaakt en de kliko in na enige tyd kreeg ik weer een paketje ik moest tekenen ik niet gedaan maar toch gekregen ik gelijk naar de ptt terug gestuurd naar bela vita na een tyd kreeg ik een brief daarin stond dat ik moest betalen heb niet gedaan omdat ik het terug gestuurd hebt dus ik betaal niks mn vader heeft toen een nette brief terug gschreven dat ze moesten ophouden met dit soort geintjes een jaar gestreken heb ik geen reclame en pakketjes gehadt tot zinds gisteren ja hoor een brief van in casso unie eindhoven daar staat in geachte mevr of meneer inzake 148,46 schuld bela vita ,kinrooi uw bovengenoemde schuldeiser heeft ons opdracht gegeven om de geldsom die u schuldig bent zo spoedig mogelijk bij u in te vorderen hoogachtend mr j.c.a.g. bronkhorst met daaronder met de opgemelde gegevens bent uopgenomen in de persoonsgeregisttratie van de genoodschap. ik heb de rekening vandaag maar betaald omdat ik wellicht naar de rechtbank moet en voorkomen zover wil ik natuurlijk niet gaan dat zal ik zeker verliezen ik wacht af het geld moest morgen uiterlijk betaald zijn nu wacht ik natuurlijk alles af alle post brieven enz enz ga ik nu bewaren ik hou jullie op de hoogte :( :( :( met vriendelijk groeten van ladydrum

trossie60
Berichten: 1
Lid geworden op: 09 apr 2009 18:44

Re: BelaVita Slim-pastilles

Ongelezen bericht door trossie60 »

ik heb de laatste weken vele malen een envelop van bela vita binnen gehad met de mededeling dat ik de zoveelste prijs had gewonnen. uit boosheid heb ik t zonder bestelling teruggestuurd en ik was zo slim om een kopie van de bestelbon te maken waarop niets aangekruist is dus ik heb geen bestelling geplaats alleen de zogenaamde prijs opgevraagd. Tot mijn stomme verbazing worden mij toch dure pillen opgestuurd. wat kan ik doen . Ik stuur t pakje gewoon retour afzender en dan maar afwachtten denk ik

mulchie
Berichten: 1
Lid geworden op: 21 apr 2009 14:21

Re: BelaVita Slim-pastilles

Ongelezen bericht door mulchie »

cwnNu kan ik jullie ook een verhaal vertellen, er is vorig jaar een pakket van bela vita naar mij toegestuurd. Per direct met pakket zegel teruggestuurd, tevens mijn bewijs, tenslotte had ik niks besteld.
Een maand erna wordt er weer een pakket bezorgd, maar deze weiger ik aan te nemen, dus koerier neemt hem weer mee.
Ik dacht ben er vanaf, maar wat wil Bela Vita nu, het pakket is niet teruggekomen dus betalen, dacht het dus niet.
Netjes brieven gestuurd dat het pakket niet hier is maar elders, baat niet want nu met incasso in gevecht om de centen, nu heb ik de koerier bereid gevonden om een verklaring af te geven dat ik het pakket niet aangenomen heb en teruggestuurd is.
Nu blijkt dat bela de ongefrankeerde pakketten ook weigerd en dat alle geweigerde pakketten in de loods van TNT ligt en jaar moet wachten zodat TNT dan ze openmaakt. ik heb tot vrijdag de tijd om te betalen en anders wordt het een rechtzaak, laat maar komen denk ik, want ik heb alle bewijzen.
Zou wel graag willen weten wie het ook zo ver heeft laten komen.

Gesloten