LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Nokia N96 aanschaf Primafoon Arnhem Kronenburg.

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
Pimco

Re: Nokia N96 aanschaf Primafoon Arnhem Kronenburg.

Ongelezen bericht door Pimco »

Ben het zo onderhand spuugzat met die hele KPN.
Ze sturen je van het kastje naar de muur, en ben zo onderhand al een vermogen aan tijd en telefoonkosten kwijt.
En wat zijn we tot nu opgeschoten .............. helemaal niets.
Steeds maar weer worden door de een beloftes gedaan en die worden dan door de ander weer ontkracht.
Ze zijn ook zo slim dat ze hun naam, of niet of heel snel en onduidelijk zeggen.
En als je er dan nogmaals naar vraagt, zijn er zelfs een aantal zo onbeschoft dat ze met heel veel pijn en moeite louter en alleen maar hun voornaam doorgeven.
Ik barst hier van de mails met incidentnummers, maar niemand bij KPN kan daarop ook maar iets terugvinden, zodat je telkens weer opnieuw alles vanaf dag 1 moet gaan uitleggen.
Doodmoe wordt je daarvan.
Jullie weten inmiddels dat ik op de 19e een unlockcode heb aangevraagd maar tot op vandaag 09-03-09 nog niets heb ontvangen.
Daarover zojuist gebeld, en weet je wat ze me daar doorgaven?
Ik moest die code maar via de mail OPNIEUW aanvragen, want misschien was er wel iets mis gegaan.
Je houd het toch niet voor mogelijk.
En over mijn reeds verstuurde klachten, was er bij niemand ook maar iets bekend, terwijl ik hier een aantal (mail) bevestigingen van de KPN op mijn computer als bewijs heb staan dat ik klachten heb verstuurd.
Spijt, heel veel spijt heb ik er van dat ik vastzit aan een 2 jarig abonnement, ze hebben je zo mooi in de tang.
En er is niemand, helemaal niemand die je daar correct door deze hele affaire heen helpt.
En die gene die je wel willen helpen kunnen niets.
Ze hebben kortom plastisch gezegd totaal schijt aan je.
Sorry voor deze opmerking, maar zo liggen wel de zaken bij KPN.
Dus ik kan nog steeds NIETS anders met mijn N96 dan er wat op installeren.
Eigenlijk heb ik de neiging een stel van de KPN hier met naam en toenaam te benoemen, maar hou me vooralsnog nog maar even in.
Maar wat moet je nu?
Je staat toch machteloos met je rug tegen de muur, en je kan geen kant meer op.
Ze halen je met de mooiste beloftes naar binnen, en eenmaal binnen trappen ze je de goot in, en kun je niet meer terug. :evil:

Pimco

Inmiddels 25 maart 2009, en nog steeds geen enkele oplossing, reactie en unlockcode van KPN ontvangen.
Zelfs niet na meerdere keren KPN daarover na 09-03-2009 te hebben gebeld dat dit zo onderhand schandalig is te noemen.
En wie je ook belt, steeds weten ze van niets, zodat je alles weer kunt gaan uitleggen met 0,0 als resultaat. :evil:

The Sandman

Ongelezen bericht door The Sandman »

Snap er niets meer van.

Je hebt zelf hier laten weten de hele zooi te hebben geretouneerd. Is dat dan niet waar?

Pimco

Niet zo moeilijk te begrijpen hoor, zie 19 febr. 2009 22.59 uur.
heb daar via een zeer begripvolle verkoopmedewerkster onder prima condities wederom een abonnement afgesloten.
Maar dit was "bleek later" een aanbieding die voor een ieder beschikbaar was, en had derhalve dan ook totaal niets met mijn klacht te maken.

Pimco

Inmiddels 30 maart 2009, en nog steeds geen enkele oplossing, reactie en unlockcode van KPN ontvangen.
Zelfs niet na meerdere keren KPN daarover na 09-03-2009 te hebben gebeld dat dit zo onderhand schandalig is te noemen.
En wie je ook belt, steeds weten ze van niets, zodat je alles weer kunt gaan uitleggen met 0,0 als resultaat.
Mailen help niet, bellen help niet, en schrijven help ook niet.
Ik zal een ieder KPN afraden, want eenmaal iets bij hun afgesloten dan begint de ellende.

Pimco

Dat was schrikken, kreeg zowaar via mail de langverwachte unlockcode toegestuurd.
Echter. op mijn verstuurde en doorgebelde klachten over hun soms onbeschofte toenadering en handelswijze naar mij toe, is totaal geen reactie retour gekomen.
Bellen of mailen daarover heeft totaal geen zin, want niemand weet waarover het gaat, ook al heb je ze het al talrijke keren tot ergernis toe uitgelegd, met de zoveelste mededeling van hun zijde dat er aan gewerkt zal worden.
Tja, ik zou me kapot ergeren als mijn personeel mijn bedrijf en vertrouwensrelatie naar de klanten zo te grabbel zou gooien.
Voor mij in iedergeval vooralsnog geen KPN meer in de toekomst, of ze moeten nog komen met een nette oplossing.
Maar daar heb ik een zwaar hoofd in.

Gesloten