LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] UPC
UPC
Vorige week donderdag heb ik bij UPC voor mijn zus het internet + bellen pakket bij upc besteld alsmede kabeltelevisie. Op haar naam en dus met haar gegevens. Vandaag kreeg zij een brief en het pakket binnen. Alles staat nu op naam van haar ex. Hij is vorige week verhuisd. Ze heeft UPC gebeld vanmiddag en die beweerd bij hoog en bij laag dat het abonnement op zijn naam is besteld en dus met zijn gegevens.
Ze krijgt een wijzigingsformulier toegestuurd en dan wordt het abonnement "overgenomen" door haar. Dat kost haar iets van 13 euro tenzij zij een formulier overlegd waarin de scheiding een feit is (ze waren nooit getrouwd) of waarin ze kan bewijzen dat hun samenlevingscontract beeïndigd is...... Ik vraag me af wat wijs is......
Ik zei gelijk; de boel terugsturen en dan maar opnieuw aanvragen. Ik keek net naar het online wijzigingsformulier (wat denk ik hetzelfde is als wat ze toegestuurd gaat krijgen) en er staat oa in dat het op een contractovername gaat en dat er van beide partijen een kopie van een identiteitsbewijs mee moet. Op zich is dat geen probleem MAAR het hele UPCpakket is helemaal niet aangevraagd door hem en straks zou ze dan misschien toch ook die kosten moeten betalen.... What to do what to do......
Ze krijgt een wijzigingsformulier toegestuurd en dan wordt het abonnement "overgenomen" door haar. Dat kost haar iets van 13 euro tenzij zij een formulier overlegd waarin de scheiding een feit is (ze waren nooit getrouwd) of waarin ze kan bewijzen dat hun samenlevingscontract beeïndigd is...... Ik vraag me af wat wijs is......
Ik zei gelijk; de boel terugsturen en dan maar opnieuw aanvragen. Ik keek net naar het online wijzigingsformulier (wat denk ik hetzelfde is als wat ze toegestuurd gaat krijgen) en er staat oa in dat het op een contractovername gaat en dat er van beide partijen een kopie van een identiteitsbewijs mee moet. Op zich is dat geen probleem MAAR het hele UPCpakket is helemaal niet aangevraagd door hem en straks zou ze dan misschien toch ook die kosten moeten betalen.... What to do what to do......
Re: UPC
Ik ben het niet met Agro ? eens, uiteraard laat UPC ook steekjes vallen, welk bedrijf niet, zelf heb ik ervaren dat rechtstreekse contacten bij UPC zinvol zijn, in mijn geval werd er een coulance regeling over een gekomen voor telefoonkosten en een maand abbo geld.
Re: UPC
Henri/Laurent, je hebt zelf weer niet in de gaten dat je zoals gewoonlijk uit je nek l..tIk ben het niet met Agro ? eens, uiteraard laat UPC ook steekjes vallen, welk bedrijf niet, zelf heb ik ervaren dat rechtstreekse contacten bij UPC zinvol zijn,
Wat je hier dus zegt is dat je alleen veilig bij Joepieziek kunt zitten als je rechtstreekse contacten hebt.
De gemiddelde klant die deze contacten niet heeft bereikt er dus niets als er een probleem is.
En dat is nu precies waar het bij UPC om gaat, bedankt voor deze bevestiging, ook al heb je hem niet zo bedoeld
Re: UPC
Raar dat ze dat doen bij iemand die er geen klant is.zelf heb ik ervaren dat rechtstreekse contacten bij UPC zinvol zijn, in mijn geval werd er een coulance regeling over een gekomen voor telefoonkosten en een maand abbo geld.
Hier: http://forum.trosradar.nl/viewtopic.php?t=69633 melde je op 20 maart dat je verhuist was naar Waalre, (is overingens weggehaald op 21 maart) terwijl Waalre beschikt over een eigen kabelnetwerk
zie: http://www.ktwaalre.nl/
Re: UPC
Maar weer eens reageren op de absurde veronderstellingen van ene Ron/Agro/Henrikus of hoe ze ook allemaal moge heten cq hoe ze zich benoemen.
1.Via de webcare afdeling van UPC heb je uitstekende en afdoende contact mogelijkheden.
2. Wij vallen gelukkig buiten het bereik van Waalre BV en gelukkig binnen het bereik van UPC, net zoals de overbodige club OBN slaat Waalre BV klanten over waar kabel aanleg te weinig bij oplevert, Agro weer eens slecht speurwerk verricht.
3.Wat bezielt Ron/Agro/Henrikus Hoffie Beertje etc om achter UPC aan te zittten, iedereen die positief durft te schrijven over UPC wordt onder het maaiveld gestopt (*-*)
1.Via de webcare afdeling van UPC heb je uitstekende en afdoende contact mogelijkheden.
2. Wij vallen gelukkig buiten het bereik van Waalre BV en gelukkig binnen het bereik van UPC, net zoals de overbodige club OBN slaat Waalre BV klanten over waar kabel aanleg te weinig bij oplevert, Agro weer eens slecht speurwerk verricht.
3.Wat bezielt Ron/Agro/Henrikus Hoffie Beertje etc om achter UPC aan te zittten, iedereen die positief durft te schrijven over UPC wordt onder het maaiveld gestopt (*-*)
-
- Berichten: 3097
- Lid geworden op: 11 jun 2005 20:47
Re: UPC
Halloooooooooo !! Ik moet ook op een of andere manier geld verdienen hoorwordt onder het maaiveld gestopt
Re: UPC
Criminele organisaties dienen gestopt te worden, zo ook de firma list en bedrog.Wat bezielt Ron/Agro/Henrikus Hoffie Beertje etc om achter UPC aan te zittten,
Is toch al niet zo druk zeker.Halloooooooooo !! Ik moet ook op een of andere manier geld verdienen hoor
-
- Berichten: 70
- Lid geworden op: 31 mar 2009 14:15
Re: UPC
uiteindelijk kun je UPC dagvaarden
Re: UPC
Of door UPC voor de rechter gesleept te worden,Ron/Agro/Henrikus/ Hoffie/ Beertje etc zijn anti UPC fanaten of fanaat, allen geroyeerd, zijn/hun wrok moet wel erg diep zitten.
Vandaag een posting van UPC ontvangen over de 97 % glasvezel bekabeling in hun standaard kabel waardoor hoge download snelheden bereikt worden, hun basis abb prijzen zijn scherp concurerend.
Wat OBN op deze markt zoekt is een raadsel,ben benieuwd hoe lang OBN nog signalen tracht door te geven, kenissen uit Veldhoven hebben ervaring met OBN( koomer en kwel)
Vandaag een posting van UPC ontvangen over de 97 % glasvezel bekabeling in hun standaard kabel waardoor hoge download snelheden bereikt worden, hun basis abb prijzen zijn scherp concurerend.
Wat OBN op deze markt zoekt is een raadsel,ben benieuwd hoe lang OBN nog signalen tracht door te geven, kenissen uit Veldhoven hebben ervaring met OBN( koomer en kwel)
-
- Berichten: 140
- Lid geworden op: 29 okt 2007 11:46
- Contacteer:
Re: UPC
@ Meinona
Allereerst excuses voor deze late reactie. Mocht uw klacht nog niet zijn opgelost dan vernemen wij het graag. Zou u in dat geval een e-mail willen sturen naar [email protected] met daarin naam en adres van uw zus en onder vermelding van 'reactie Tros Radar forum'?
met vriendelijke groet,
Wassily-UPC
UPC Webcare
Allereerst excuses voor deze late reactie. Mocht uw klacht nog niet zijn opgelost dan vernemen wij het graag. Zou u in dat geval een e-mail willen sturen naar [email protected] met daarin naam en adres van uw zus en onder vermelding van 'reactie Tros Radar forum'?
met vriendelijke groet,
Wassily-UPC
UPC Webcare
Re: UPC
Weet iemand of Wassily UPC echt is of heb ik mijn zus haar privégegevens te grabbel gegooid..... Ik weet het dat had ik eerst moeten checken maar had er ff geen erg in dat iedereen hier zomaar wat neer kan zetten.... Heb dinsdagochtend om 8:00 uur een mailtje verstuurd en wellicht ben ik te ongeduldig want we ze heeft het pakket pas 2 weken in huis MAAR wij moeten het bij haar installeren en de enige mogelijkheid voor ons is morgen.... Vanmiddag maar weer bellen dan......
-
- Berichten: 140
- Lid geworden op: 29 okt 2007 11:46
- Contacteer:
Re: UPC
Meinona,
We hebben dinsdagochtend korte tijd problemen gehad op ons e-mailadres. Ik heb helaas geen bericht ontvangen. Zou je het nog een keer willen sturen?
met vriendelijke groet,
Wassily-UPC
We hebben dinsdagochtend korte tijd problemen gehad op ons e-mailadres. Ik heb helaas geen bericht ontvangen. Zou je het nog een keer willen sturen?
met vriendelijke groet,
Wassily-UPC