LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] klacht aan DSI nodig ?

Hier kan je discussiëren over de onderwerpen rondom Legio Lease.
jome
Berichten: 14
Lid geworden op: 30 aug 2003 11:23

klacht aan DSI nodig ?

Ongelezen bericht door jome »

Van Dexia ontving ik, samen met het verzoek tot voldoening van restschuld en de afwijzing van mijn voorstel tot uitstel, de mededeling dat ik een klacht bij de klachtencommissie DSI moest plaatsen en dat ik dit moest doen drie maanden na dagteklening van de brief van afwijzing van aansprakelijkheid van Dexia.
Moet je dit echt doen of heeft Leaseverlies dit namens ons gedaan.
Ik kan leaseverlies nooit bereiken over dit soortvragen. Misschien forumleden wel. ?? : :lol: :( :?: :?: :?: :?:

Zwollywood

Re: klacht aan DSI nodig ?

Ongelezen bericht door Zwollywood »

as vrijdag moet ik voor de rechter verschijnen omdat Dexia mij dacht omdat ik mijn rest schuld van het Legioleasecontract weiger te betalen!oldaan.
Heeft iemand een brief die ik aan rechter, Dexia en Deurwaarde kan overhandiggen? Heb er zelf wel 1 opgesteld maar weet niet of deze juridisch wel zo goed in elkaar zit!

Annet
Berichten: 192
Lid geworden op: 01 aug 2003 19:33

Re: klacht aan DSI nodig ?

Ongelezen bericht door Annet »

Jome,
Volgens mij is het zo; als je een klacht bij DSI indient en die wordt ongegrond verklaard, dan kan je geen rechtszaak meer tegen Dexia aanspannen.
Ikzelf loop dat risico liever niet. Er zijn, denk ik, al heel veel klachten over hetzelfde naar DSI gegaan dus die weten zo langzamerhand wel waar de schoen wringt.
Natuurlijk wijst Dexia op deze mogelijkheid want dat scheelt hun weer een rechtszaak als DSI jou klacht ongegrond vindt. Heb je geen poot meer om op te staan. En zijn zij er mooi vanaf.
Leaseverlies doet dit niet namens de leden.

Annet

franzendien
Berichten: 3
Lid geworden op: 26 sep 2003 09:51

Re: klacht aan DSI nodig ?

Ongelezen bericht door franzendien »

Probeer eens in contact te komen met Sara Etty, zij is juridisch goed onderlegd en zij zou je misschien wel verder kunnen helpen.
Veel succes Franz

jome
Berichten: 14
Lid geworden op: 30 aug 2003 11:23

Re: klacht aan DSI nodig ?

Ongelezen bericht door jome »

Bedankt voor de tip en veel succes Groeten Jome

Gesloten