| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Heraansluitingskosten Digitenne
Heraansluitingskosten Digitenne
Hallo,
Ik heb een abonnement op UPC. Beeld is niet heel goed en een slechte klantenservice. Echter heb ik laatst een aantal incasso's gestorneerd en ben ik afgesloten.
Dit omdat ik het zat ben zo slecht door de klantenservice behandeld te worden. Nu moest ik voor iedere stornering € 1,15 betalen, voor herinneringskosten € 17,50 en toen ik op een gegeven moment weer aangesloten wilde worden (nadat ik afgesloten was) moest ik € 35,11 heraansluitingskosten betalen. Nou vraag ik me af, is dit overal zo duur? Ik vind dit echt te absurd voor woorden!!!!
Weet iemand wat je bijv. bij Digitenne of Ziggo moet betalen als je storneert, wordt herinnert aan een betaling of heraangesloten wil worden??? En is dit normaal???
Groetjes
Ik heb een abonnement op UPC. Beeld is niet heel goed en een slechte klantenservice. Echter heb ik laatst een aantal incasso's gestorneerd en ben ik afgesloten.
Dit omdat ik het zat ben zo slecht door de klantenservice behandeld te worden. Nu moest ik voor iedere stornering € 1,15 betalen, voor herinneringskosten € 17,50 en toen ik op een gegeven moment weer aangesloten wilde worden (nadat ik afgesloten was) moest ik € 35,11 heraansluitingskosten betalen. Nou vraag ik me af, is dit overal zo duur? Ik vind dit echt te absurd voor woorden!!!!
Weet iemand wat je bijv. bij Digitenne of Ziggo moet betalen als je storneert, wordt herinnert aan een betaling of heraangesloten wil worden??? En is dit normaal???
Groetjes
Laatst gewijzigd door Donelo op 18 mar 2009 16:17, 1 keer totaal gewijzigd.
Re: Heraansluitingskosten Digitenne
ja je kan ook maar beter betalen, en op tijd en storneren is geen oplossing.betalen moet je toch !
Dat snap ik! Denk dat ik overigens niet de enige ben die storneert als de klantenservice van een bedrijf niet naar je klachten luistert en er op reageert. Pas als je storneert schrijven ze je ineens brieven met 'Waar blijft ons geld?'. Dus dan kan het wel ineens!!! Maar als ik een klachtenbrief stuur; krijg ik dan een reactie?
Je hebt gelijk maar mijn vraag was meer; Hoe zit dit bij andere providers?? Berekenen deze ook deze kosten, zo ja hoe duur is dat? Ik vind het namelijk erg veel geld.
Je hebt gelijk maar mijn vraag was meer; Hoe zit dit bij andere providers?? Berekenen deze ook deze kosten, zo ja hoe duur is dat? Ik vind het namelijk erg veel geld.
Er is geen bedrijf waar je om dergelijke reden de betalingen kan/mag storneren zonder dat je afgesloten word en er extra kosten aan vast zitten.Het is in dit geval eigen schuld en je kunt het de provider niet aanrekenen.Digitenne ( KPN ) en Ziggo handelen precies hetzelfde, de kosten lopen ook daar hoog op.Geplaatst op 18 Mrt 2009 15:47 door Donelo
--------------------------------------------------------------------------------
Hallo,
Maar weet iemand wat de kosten zijn bij Digitenne?
-
GoldenIndy
Bij Digitenne geen kosten omdat je storneert. Hooguit 4,50 herinneringskosten als je pech hebt.
Maar kennen ze bij Digitenne geen heraansluitkosten ofzo? Als je bijv. 2 of 3 maanden storneert ofzo?
-
stofzuigertje
Probeer het eens, eerst geen beeld en je kunt het ons dan mededelen.
Wel kun je bij geen signaal vergoeding vragen maar nooit zomaar stoppen en geld terug halen.
Dit zijn de voorwaarden waar U ooit voor tekende,
Maar via de PC kunt je via www.uitzendinggemist.nl of www.rtl.nl de meeste programma's ook kijken of mis je dan je favoriete reclame pauze?
Wel kun je bij geen signaal vergoeding vragen maar nooit zomaar stoppen en geld terug halen.
Dit zijn de voorwaarden waar U ooit voor tekende,
Maar via de PC kunt je via www.uitzendinggemist.nl of www.rtl.nl de meeste programma's ook kijken of mis je dan je favoriete reclame pauze?
Misschien handig om de algemene voorwaarden eens door te lezen als je het zo graag wilt weten. Zie http://www.kpn.com/Sitevoorwaarden/Alle ... an-KPN.htm
Hier staat in dat er wel aansluitkosten zijn, maar wat deze zijn, staat hier niet in. Je kan natuurlijk altijd zelf contact opnemen met KPN, denk dat ze heel blij zullen zijn met een klant als jij
edit:
Voor de volledigheid hierbij ook de voorwaarden van ziggo. Eigenlijk hetzelfde als bij KPN (dus er zijn wel kosten, maar wat deze zijn staan niet precies in de voorwaarden) http://blob.ziggo.nl/dynamic//NL_HOME/B ... 0Ziggo.pdf
Hier staat in dat er wel aansluitkosten zijn, maar wat deze zijn, staat hier niet in. Je kan natuurlijk altijd zelf contact opnemen met KPN, denk dat ze heel blij zullen zijn met een klant als jij
edit:
Voor de volledigheid hierbij ook de voorwaarden van ziggo. Eigenlijk hetzelfde als bij KPN (dus er zijn wel kosten, maar wat deze zijn staan niet precies in de voorwaarden) http://blob.ziggo.nl/dynamic//NL_HOME/B ... 0Ziggo.pdf