LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] KPN

Heb je goede of slechte ervaring op het internet of met het internet? Hier kan je jouw mening geven over de zaken rondom het internet.
jan3965

KPN

Ongelezen bericht door jan3965 »

17 maart 2009 viel mijn internetverbinding KPN ADSL GO weg.KPN bellen:

Helpdesk:het is opgezegd.DOOR WIE?Kan ik niet zien.

Klantenservice:u hebt 'n andere provider.WELKE? Kan ik niet zien.HOE LOS IK DIT OP? U moet de nieuwe provider bellen om te annuleren.WELKE,WANT IK HEB GEEN ANDER PROVIDER AANGEVRAAGD?Ik verbind u door met 'n andere afdeling.

Deze afdeling deelt me in zeer gebrekkig Nederlands mede:U hebt de verkeerde afdeling.Ik kan niets voor u doen.KUNT U ME TERUGZETTEN NAAR KLANTENSERVICE.Nee meneer en ze hangt op.

Klacht gestuurd naar KPN.KPN antwoordt alsvolgt:

Naar aanleiding van uw vraag betreffende uw internetverbinding informeren wij u als volgt:

Uit controle van onze gegevens is gebleken dat uw ADSL-abonnement op 18 maart 2009 is opgezegd. Wij beschikken niet over de mogelijkheid om uw ADSL-verbinding weer actief te stellen.

Wij kunnen u enkel adviseren om een nieuwe aanvraag voor ADSL te plaatsen. Onze excuses voor het ongemak.
Als ik meerdere keren vraag WIE deze opzegging aangevraagd heeft ,zwijgt KPN.Ze blijven zwijgen.

Wat blijkt:KPN heeft 't abonnement ADSL GO gewoon opgeheven.Ze bieden 't abonnement niet meer aan.De klant zoekt 't maar uit.

Wanneer u kiest voor één van de KPN Internet abonnementen en vervolgens voor 'bestel' wordt automatisch via de postcodecheck bepaald of het betreffende abonnement beschikbaar is op uw adres.Na aanmelding krijgt u binnen zeven werkdagen schriftelijk bericht of levering van ADSL van KPN technisch gezien inderdaad mogelijk is. De levertijd vanaf het moment dat u de order geplaatst heeft bedraagt ongeveer drie weken.Wij vertrouwen erop u met deze informatie van dienst te zijn geweest. Met vriendelijke groet,
Hella van den Beemt
KPN

Onbeschoft,klant-onvriendelijk.Vanwaar de huidige crisis?Wie heeft ook deze ervaring en hoe heb je 't opgelost?

Ron58

Re: KPN

Ongelezen bericht door Ron58 »

Onbeschoft,klant-onvriendelijk.
Oftewel: KPN

Jammer dat de letters niet kloppen :lol:

Klantonvriendelijke Prutsende Nietsnutten of zoiets??

Bob Schurkjens

Re: KPN

Ongelezen bericht door Bob Schurkjens »

K*t met Peren Nederland ? :lol:

Gesloten