LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] T-Mobile dekkings hsdpa kaart misleidend, Klantenservie zegt

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
hcblids

T-Mobile dekkings hsdpa kaart misleidend, Klantenservie zegt

Ongelezen bericht door hcblids »

maar wat van t-mobile, je weet niet meer wat je moet geloven.

Ik had met orange overal in nunspeet binnen en buiten hsdpa bereik nu niet meer. Nu alleen nog westelijkedeel van nunspeet. Gsm bereik bij t-mobile is nog steeds zeer slecht, mensen horen mij in stukjes of als ik de wijk uit ga krijg ik allemaal berichten dat mensen mij hebben gebelt en gesmst.

Orange dekkings kaart zie http://orca.orange.nl/ gsm en hsdpa kaart.

Orange had gewoon orange moeten blijven en t-moblie t-mobile.

T-Mobile heeft er een bende van gemaakt in nunspeet en vele andere denken er zo ook over.

Wie heeft het nog meer gemerkt. slechte bereik van T-Mobile voorheen Orange goed bereik.

Toen die tijd had ik een orange en t-mobile abonnement. bereik getest met Htc II, T-Mobile vario 3, T-Mobile vario 4 beide simlock vrij, sony ericsson xperia x1, Nokia n95, lg viewy en modelen waar ik de naam niet meer van weet maar goed.

T-Mobile klantservie gebelt dinsdag en bij de gemeente geweest ook op dinsdag.

Bij de gemeente stond het probleem bekend. Volgens de gemeente had je alleen goed bereik met kpn in mij wijk. En matig tot slecht bereik met Vodafone, T-Mobile maar dat zou worden opgelost.

T-Mobile klantservie gebelt zegt dat de orange masten die nu uit staan uit blijven en dat er over 6 maanden pas een verbetering komt met nieuwe masten. Maar ik kon mij contract ontbinden of 6 maanden met korting. tot de verbetering er is, is het dan nog steeds zo slecht kun je zo je contract ontbinden.
Ik tegen T-Mobile klantenservie daar heb ik niks aan, die orange masten hadden moeten woorden overgenomen door jullie. "Ja sorry jongen dat gaat niet gebeuren. "Ik zeg een beetje erg gemakelijk er onder uit komen met jullie leugens. Jongen de orange masten zouden nooit woorden over genomen. Het is wel gezegt maar is nooit gebeurt. "Ik jullie moeten vooral zo door gaan je houd geen klant meer over. Ja sorry jongen we kunnen nu niet meer doen dan deze Infomatie geven. Ik ja lekker dan en toen wist ze niks meer te zeggen en heb ik maar op gehangen.

Vervolgens heb ik er gelijk werk van gemaakt naar de gemeente gegaan, opta gebelt, en radar e-mail gestuurd.

Af gelopen nacht had ik om 0.30 geen servie. vandaag in eens goed gsm bereik zelfs binnen 2 soms 3 streepjes, nu staat de orange gsm mast ineens wel aan. Ook het hsdpa is iets verbeterd binnen op zolder 1 a 2 streepje hsdpa bereik.

Maar nog steeds niet goed als ik er mee ga interneten gaat hij over op gprs volgens weer hsdpa g h g h had met orange geen last van en bij mij in straat nog steeds geen hsdpa had ik met orange wel. hsdpa masten staan nog steeds uit van orange.

T-Mobile dekkings kaart van gsm komt wel met de waarheid over één.
Maar de t-mobile dekkings kaart van hsdpa komt niet met de waarheid over één en is misleidend.

T-Mobile klantservie zegt maar wat, je weet niet meer wat je moet geloven.

michaelz1981

Re: T-Mobile dekkings hsdpa kaart misleidend, Klantenservie zegt

Ongelezen bericht door michaelz1981 »

Dan ontbind je het contract toch gewoon. Ze gaven je de keuze en je koos om te blijven. Dan moet je toch gewoon niet blijven zeuren. Ben je niet tevrede dan ga je gewoon weg en ga je bij een ander. Weet neit waarom je nu aan het mekkeren ben.

hcblids

Ongelezen bericht door hcblids »

Ja jij kan makelijk praten zo, je zegt gewoon op maar zo gemakkelijk gaat dat niet. kpn, hi, telfort hebben goed hsdpa bereik maar hebben een data limit maar dat staat nergens maar eind van de maand ben ik daar ben ik hard achter gekomen. van die hele bende hoef ik niks meer te weten en mij vader wil daar al helemaal niks van weten.

Vodafone heeft hier alleen gprs en ook een data limit. maar dat staat nergens.

Orange had goed hsdpa bereik geen geen data limit nu is door t-mobile over genomen slecht hsdpa bereik er voor terug. om dat ze de orange hsdpa masten niet over nemen terwel dat wel is gezegt. en zo liegen ze maar verder.

michaelz1981

Ongelezen bericht door michaelz1981 »

Maar dan heb je ook niet veel keuze. Of door steggelen met Tmobile of wel eentje nemen en genoegen nemen met een data limiet. Er is geen concreet oplossing voor te bedenken, maar ja dan is het kiezen tussen twee kwade.

Gesloten