Zo,.. hier volgt dan dus de conclusie
Weer even een korte opsomming
Zondag via internet verlenging aangevraagd bij GSMWEB.NL
Maandag contracten retour gestuurd via mail naar GSMWEB
Dinsdag ochtend een mail ontvangen van GSMWEB.NL dat de aanvraag is binnen gekomen.
Dinsdag avond een mail gekregen dat de provider akkoord is gegaan met beide verlengingen, tevens dat het pakketje is opgehaald door TNT.
Woensdag avond, thuis gekomen, helaas werkt de TNT post/pakket bode niet 's avonds.
Donderdag avond pakketten opgehaald op het postkantoor (10 minuten voor sluitingstijd, dus net op tijd.
![Wink :wink:](./images/smilies/icon_wink.gif)
)
De beide pakketten geopend, onderdelen bekeken, het zag er goed uit, gewoon nieuw.
(de dozen waren al wel reeds geopend, hier zat een sticker van GSMWEB.NL dat de inhoud reeds door hun gecontroleerd is.)
Telefoons aangezet, alles werkt prima op dit moment, alles is compleet.
Provider gebeld en gemaild, onze provider heeft voor beide aansluitingen (mijn partner en ikzelf) aangegeven dat de verlengingen zijn ingegaan, en dat de aktie-kortingen zoals via GSMWEB.NL afgesloten in orde zijn en doorgevoerd.
Conclusie,
GSMWEB, HEEL erg SNEL, communiceert voldoende en correct over de bestelling alsmede de levering, duidelijke voorwaarden, duidelijke zakelijke mails.
GSMWEB.NL is duidelijk voordeliger mbt toestellen tov bv de provider, in dit geval dus niet afvragen waarom GSMWEB zo goedkoop is, maar waarom de providers zo duur zijn,
Leuk die extra aanbiedingen afgestemd op de nieuwe telefoon, dat is een +1.
Wij zijn DIK TEVREDEN OVER GSMWEB!!!!!!!!!!!!!
Alles is vlekkeloos verlopen, GSMWEB is volgend jaar weer de eerste waarbij ik voor een verlenging ga rondneuzen.
GSMWEB, GA ZO DOOR!!.
Met dank, en een vriendelijke groet,
Een Tevreden Consument.
(mochten er nog toekomstige ontwikkelingen komen, dan zal ik deze posten.)