LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Euroclix steeds minder clix
Euroclix steeds minder clix
Ik ben al geruime tijd lid van Euroclix en doe regelmatig mee met acties. Ik den er nu over mijn lidmaatschap op te opzeggen. De reden hiervoor is de afnemende aantal clix die ik kan verdienen met het lezen van een Euroclix mail.
Jaren geleden kreeg je 5 Clix per mail die ik las, ongeveer 1,5 jaar geleden is dit aantal afgenomen tot 2 Clix. Tegenwoordig kan je nog maar 1 Clix verdien per mail.
Het wordt dan bijna niet meer de moeite waard om emails te gaan lezen. Er is geen enkele mededeling gedaan omtrent een wijziging in actievoorwaarden voor Euroclix, m.a.w. er is geen mededeling gedaan dat er NOG minder Clix worden betaald per gelezen bericht.
Is dit anderen ook opgevallen?
Jaren geleden kreeg je 5 Clix per mail die ik las, ongeveer 1,5 jaar geleden is dit aantal afgenomen tot 2 Clix. Tegenwoordig kan je nog maar 1 Clix verdien per mail.
Het wordt dan bijna niet meer de moeite waard om emails te gaan lezen. Er is geen enkele mededeling gedaan omtrent een wijziging in actievoorwaarden voor Euroclix, m.a.w. er is geen mededeling gedaan dat er NOG minder Clix worden betaald per gelezen bericht.
Is dit anderen ook opgevallen?
-
Re: Euroclix steeds minder clix
Hoi,
Ik zit ook aan opzeggen te denken ivm het verlagen van de clix voor het lezen van de emails. (lager kan trouwens niet aangeizen het nu nog maar 1 clix is)
Verder heb ik onlangs een proefabonnement voor de weekend telegraaf via euroclix genomen, maar de clix die daarvoor staan krijg ik niet. Euroclix geeft aan dat het niet via hun link is gegaan, omdat ze dit niet kunne vinden. Ik heb daarentegen de bevestiging van netdirect van diezelfde dag en in mijn saldo overzicht staat dat ik die mail heb gelezen. Toch zal ik de clix niet krijgen.
Is iemand anders dit ook overkomen?
Ik zit ook aan opzeggen te denken ivm het verlagen van de clix voor het lezen van de emails. (lager kan trouwens niet aangeizen het nu nog maar 1 clix is)
Verder heb ik onlangs een proefabonnement voor de weekend telegraaf via euroclix genomen, maar de clix die daarvoor staan krijg ik niet. Euroclix geeft aan dat het niet via hun link is gegaan, omdat ze dit niet kunne vinden. Ik heb daarentegen de bevestiging van netdirect van diezelfde dag en in mijn saldo overzicht staat dat ik die mail heb gelezen. Toch zal ik de clix niet krijgen.
Is iemand anders dit ook overkomen?
-
Meen je dat nu serieus, Maral? Om hoeveel Clix gaat het nu in feite? Omgerekend misschien 5 eurocenten?
Waar je je al druk om kan maken, als je er nu voor moest betalen ...
Waar je je al druk om kan maken, als je er nu voor moest betalen ...
-
Als ik dit niet serieus zou menen, waarom zou je dan nog uberhaupt mails via Euroclix lezen voor 1 cent per gelezen email!?!
Met het afsluiten van een proefabonnement schieten die clix tenminste nog een beetje op, in dit geval ging het om EUR1,50.
Met het afsluiten van een proefabonnement schieten die clix tenminste nog een beetje op, in dit geval ging het om EUR1,50.
Ben zelf nog nooit met Euroclix of enig ander bureau in zee gegaan.
Als je geld wil verdienen op internet moet je in mijn ogen daarvoor werken.
Klikken op links en banners levert tegenwoordig niks meer op omdat er toch niks mee te verdienen valt. Persoonlijk hoop ik daarom ook dat het hierbij uitsterft
Als je geld wil verdienen op internet moet je in mijn ogen daarvoor werken.
Klikken op links en banners levert tegenwoordig niks meer op omdat er toch niks mee te verdienen valt. Persoonlijk hoop ik daarom ook dat het hierbij uitsterft
-
Natuurlijk is het leuk dat je geld ervoor krijgt (ik doe het zelf ook) maar het is gewoon gratis hoor dus als je nu minder Clix krijgt dan is dat toch niet erg. Je hoeft er verder niet voor te betalen dus iedere cent is meegenomen.
-
Het is natuurlijk waar dat iedere gratis cent is meegenomen, daar heb je gelijk in. Alleen verdiend (in dit geval Euroclix) geld aan het feit dat jij emails leest via hun of op aanbiedingen ingaat.
Nu weet ik natuurlijk niet of euroclix steeds minder krijgt van haar adverteerders en klanten, maar ze brengen de opbrengesten wel telkens omlaag voor het lezen. Als je dan al 800 clix heb (bij 1000 kun je een uitbetaling aanvragen), stop je er niet even meteen mee.
Wat ik zelf nog het meest kwalijk vind is dat ik een abonnement via hun heb afgesloten en zij gewoon zeggen dat duit niet via hun is gegaan en ik daarmee geen 150clix krijg (en ik het bewijs heb).
Maargoed, bij het bereiken van de volgende 1000 clix ga ik opzeggen, dan is er niets meer te klagen.
Nu weet ik natuurlijk niet of euroclix steeds minder krijgt van haar adverteerders en klanten, maar ze brengen de opbrengesten wel telkens omlaag voor het lezen. Als je dan al 800 clix heb (bij 1000 kun je een uitbetaling aanvragen), stop je er niet even meteen mee.
Wat ik zelf nog het meest kwalijk vind is dat ik een abonnement via hun heb afgesloten en zij gewoon zeggen dat duit niet via hun is gegaan en ik daarmee geen 150clix krijg (en ik het bewijs heb).
Maargoed, bij het bereiken van de volgende 1000 clix ga ik opzeggen, dan is er niets meer te klagen.
ik ken het gevoel. ook ik ben/was lid van euroclix en was verbaasd dat ik nog maar 1 clix krijg voor het lezen van een e-mail.
verder ontvang ik regelmatig onderzoeken waar ik, indien relevant, aan mee doe, maar die clix worden nooit of pas na maanden bijgeschreven.
als ik dan het saldo op de site opvraag van mijn clix dan staat er heel stoer dat ik 47 duizend (!!!) clix heb maar effectief heb ik er maar 1300!
vooralsnog blijf ik lid, want ik heb berekend dat ik met de meegedane onderzoeken ergens rond de 2000 uit zou moeten komen, of net niet.
maar netjes is het niet dat ze het niet meedelen dat ze de vergoeding verlagen en al helemaal niet zoals maralkmaar meldt clix die je via hun link verdiend hebt niet uitbetalen.
verder ontvang ik regelmatig onderzoeken waar ik, indien relevant, aan mee doe, maar die clix worden nooit of pas na maanden bijgeschreven.
als ik dan het saldo op de site opvraag van mijn clix dan staat er heel stoer dat ik 47 duizend (!!!) clix heb maar effectief heb ik er maar 1300!
vooralsnog blijf ik lid, want ik heb berekend dat ik met de meegedane onderzoeken ergens rond de 2000 uit zou moeten komen, of net niet.
maar netjes is het niet dat ze het niet meedelen dat ze de vergoeding verlagen en al helemaal niet zoals maralkmaar meldt clix die je via hun link verdiend hebt niet uitbetalen.
-
heb me ooit 1 maand rot geklikt hiervoor en er geen cent voor gekregen ook al werd dat wel beloof dus voor mij nooit betaalde mailtjes meer
en eigenlijk is dat heel verstandig ja.
ook ik doe al jaren mee met hun spaarprogramma, gewoon een leuk centje erbij dacht ik, maar dan moeten ze je punten wel bijschrijven. Ik heb meegedaan met de actie bij bestelmaar aangezien ik m'n abbo toch moest verlengen. Ik zou 750 punten krijgen, maar ik heb ze nog steeds niet gekregen. heb net m'n clix bekekeb die ik allemaal zou moeten krijgen, maar de meeste staan nog op gereserveerd en verschillende op vervallen. Doe je mee met acties klik je elke mail van ze open, maar krijg je niet je punten. dat vind ik een erg kwalijke zaak. daar zou eigenlijk eens naar gekeken moeten worden hoe dat zo ken.
ik wil gewoon de punten waar ik recht op heb das toch niet zo gek
ik wil gewoon de punten waar ik recht op heb das toch niet zo gek
Ik doe ook al jaren mee met euroclix en eigenlijk ging het ook altijd goed. Maar nu heb ik via euroclix bij gsm.nl een abonnement afgesloten ik zou daar 750 clix voor krijgen.Maar nu na 1,5 heb ik ze nog niet gekregen.Ik heb ze bij euroclix geclaimd en euroclix claimd het weer bij gsm.nl. Nu zeggen ze bij gsm.nl dat ik helemaal niet via euroclix een abonnement heb afgesloten dus mijn verzoek is afgewezen dag 750 euroclix. Ik heb een boos mailtje naar gms.nl gestuurd maar nog niets gehoord.Ik ben benieuwd ik vind het niet echt eerlijk en leuk maar goed.
-
- Contacteer:
Tot op heden geen problemen met Euroclix - behalve dat gereserveerde clix tot ruim 4 jaar na de actie nog steeds niet toegekend zijn, of verwijderd (als je de actie niet gedaan hebt).
Een emailtje levert als antwoord op dat eraan gewerkt word, maar 6 maanden later nog niks.
Ach.. voor de kids is het best leuk, 30 euro per jaar bijverdienen - en alleen maar om achter de PC te zitten
Een emailtje levert als antwoord op dat eraan gewerkt word, maar 6 maanden later nog niks.
Ach.. voor de kids is het best leuk, 30 euro per jaar bijverdienen - en alleen maar om achter de PC te zitten
Hier geen problemen met Euroclix. Ik sluit dan ook geen abonnementen of dergelijke af via de site. Het enige wat ik doe is de mails lezen en af en toe een onderzoek invullen, de clix worden snel bijgeschreven en ook het uitbetalen is lekker vlot.
Dat we dan minder clix krijgen per mailtje is wel weer jammer, maar ik hoef er ook niet rijk van te worden. Het is naast mijn baan een leuk stukje extra inkomen en heeft me al een paar leuke dingen opgeleverd. En die paar minuten per dag die ik aan gpt besteed is het mijns inziens geen enkel probleem
Dat we dan minder clix krijgen per mailtje is wel weer jammer, maar ik hoef er ook niet rijk van te worden. Het is naast mijn baan een leuk stukje extra inkomen en heeft me al een paar leuke dingen opgeleverd. En die paar minuten per dag die ik aan gpt besteed is het mijns inziens geen enkel probleem
-
Hallo allemaal,
ik heb begrepen dat het niet helemaal duidelijk is waarom de Clix per gelezen e-mails zijn gedaald. Ik zal hierover meer opheldering verschaffen:
EuroClix heeft momenteel minder budget om gratis leesClix weg te geven. Maar er worden daarentegen nu wel meer Clix weggegeven voor de acties die achter de mails zitten. Vroeger kon je namelijk maximaal 500 Clix verdienen, terwijl er nu acties zijn waarmee je tot wel 6000 Clix kan verdienen.
Mochten er meer vragen zijn dan kun je deze mailen naar: [email protected]
ik heb begrepen dat het niet helemaal duidelijk is waarom de Clix per gelezen e-mails zijn gedaald. Ik zal hierover meer opheldering verschaffen:
EuroClix heeft momenteel minder budget om gratis leesClix weg te geven. Maar er worden daarentegen nu wel meer Clix weggegeven voor de acties die achter de mails zitten. Vroeger kon je namelijk maximaal 500 Clix verdienen, terwijl er nu acties zijn waarmee je tot wel 6000 Clix kan verdienen.
Mochten er meer vragen zijn dan kun je deze mailen naar: [email protected]
-
Voor meer informatie voor iedereen die hier komt kijken, raad ik deze site aan: http://leukebijverdiensten.come2me.nl
en/of deze hyves: http://leukebijverdiensten.hyves.nl
Met enquetes kom je al heel ver met het verdienen van Clix...dan schiet het goed op en iedere maand kun je weer opnieuw deelnemen!
Veel plezier! [/url]
Met enquetes kom je al heel ver met het verdienen van Clix...dan schiet het goed op en iedere maand kun je weer opnieuw deelnemen!
Veel plezier! [/url]
-
Voor meer informatie voor iedereen die hier komt kijken, raad ik deze site aan: http://leukebijverdiensten.come2me.nl
Veel plezier!
Veel plezier!
Forumregels.
En laten die nu ook voor jou gelden.
http://www.trosradar.nl/index.php?id=367# Bijdragen mogen maar een (1) keer worden geplaatst door bezoekers.
# Het is niet toegestaan advertenties te plaatsen op het forum, of om allerlei commerciële, danwel non-commerciële bedrijven en organisaties te promoten.
En laten die nu ook voor jou gelden.
Hoi ik heb het zelfde gehad, heb ook abonnement via euroclix afgesloten. en achteraf zie ik dat gereserveerde clix voor gms is vervallen. weg clix. ik geloof dat als ik via gms.huis zo bestellen 900 clix zou krijgen.Melis00 schreef:Ik doe ook al jaren mee met euroclix en eigenlijk ging het ook altijd goed. Maar nu heb ik via euroclix bij gsm.nl een abonnement afgesloten ik zou daar 750 clix voor krijgen.Maar nu na 1,5 heb ik ze nog niet gekregen.Ik heb ze bij euroclix geclaimd en euroclix claimd het weer bij gsm.nl. Nu zeggen ze bij gsm.nl dat ik helemaal niet via euroclix een abonnement heb afgesloten dus mijn verzoek is afgewezen dag 750 euroclix. Ik heb een boos mailtje naar gms.nl gestuurd maar nog niets gehoord.Ik ben benieuwd ik vind het niet echt eerlijk en leuk maar goed.
Al een paar dagen is euroclix uit de lucht, ik wilde net mijn punten gaan inleveren tegen geld, nu maar hopen dat ze terug komen anders is alle moeite voor niets geweest
en inderdaad veel levert het niet meer op, ik denk er ook over om te stoppen, maar wil dan wel graag eerst mijn geld hebben.
en inderdaad veel levert het niet meer op, ik denk er ook over om te stoppen, maar wil dan wel graag eerst mijn geld hebben.