Bij ons kwamen ook dagelijks, altijd s'nachts, van die ghostcalls binnen, maanden lang.Wij moesten ook dag en tijd bijhouden en als we er 3 hadden dan deze doorbellen, dan konden hen traceren waar deze vandaan kwamen. Dit hebben we div. malen gedaan, eerst waren er helemaal geen telefoontjes geweest volgens hun, de tweede keer zijden ze dat we misbruik moesten melden bij kpn, zij kregen niets gevonden en zo hadden ze iedere keer wel een smoes. Maar omdat die telefoontjes s'nachts kwamen en meer dan 2 minuten aanhielden was dit erg vervelend. Als we de stekker uit de livebox haalden was alles over, ze kwamen dus duidelijk van hun nummer. Maar ze bleven volhouden dat het niet aan hun lag. Ik zou hier werk van maken, ze leveren een ondeugelijk produkt, adsl light is veel te duur, je zult geen duurder abonnement vinden met dezelfde snelheid, ik betaal met kpn vastrecht erbij 54 euro per maand voor een 4 mb, schandalig. Als je je abonement om laat zetten dan wordt je contract met een jaar extra verlengt, een nieuw klant ontvangt 50 euro bij 1 jaar en 100 euro bij 2 jaar, gratis antispam, firewall enz, jij als bestaande klant krijgt niets, je mag 3 euro per maand betalen voor een stukje extra software. Zo gaan hun met hun klanten om. Ik zou er maar eens goed over na denken....Wil je bij online blijven, zeg je contract op, vraag dan weer opnieuw aan en je krijgt een speedtouch modem, veel beter dan die rommel van een livebox, je krijgt geld (50 of 100 euro), gratis antispam, firewall enz. Als je je contract niet opzegt krijg je nooit een speedtouch, ook weer typisch iets van online, een vaste klant wordt gestaft.Ook wij hebben last van ghostcalls, enwel nagenoeg dagelijks.
Dit gaat al enige maanden zo. Volgens online ligt dat niet aan de Livebox
Zojuist telefoon gehad van online(zouden ze dit hier lezen?).
Een medewerker wist me te vertellen dat er veel klachten binnen kwamen die betrekking hadden op dat nieuwe klanten een veel beter aanbod krijgen dan bestaande klanten, zie enkele punten hierboven door mij aangegeven. Ook werd me verteld dat de livebox niet goed werkt. Alleen nieuwe klanten krijgen een speedtouch, bestaande klanten moeten gebruik blijven maken van de verouderde niet goed werkende livebox.(Ook door mij hierbeven vermeld) Ze zijn wakker gemaakt door de vele opzeggingen van oud klanten. Sinds enkele maanden hebben ze nu blijkbaar een team die ontevrede klanten opbeld, maar ze kunnen geen enkele tegemoetkoming doen richting de klant, dus waar dat bellen voor is????