LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Simpel !!

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
amber2307

Simpel !!

Ongelezen bericht door amber2307 »

Ik heb een abonnement bij Simpel afgesloten.....en ja het is SIMPEL..

Eerst gaat het fout met het omzetten van mijn nr. Krijg net simkaart toegezonden, ik wil deze gebruiken en helaas werkt niet.
Even contact opgenomen met SIMPEL wat blijkt, ze hebben bericht gehad dat mijn simkaart kwijt is ???????
Ik vraag daarop, dat vind ik knap want ik heb hem hier en heb geen contact met jullie gehad.
Het enige antwoord dat ik krijg is, dat ze een nieuwe simkaart hebben toegestuurd(toevallig op de dag dat ik bel, terwijl de melding al van 1 maand terug is) op mijn vraag of het bedrijf zomaar klakkeloos alle telefoontjes geloofd zonder enige controle, geen antwoord.

Aan deze nieuwe simkaart zitten natuurlijk weer kosten verbonden, en tsja je hebt al 2 jaar vooruit betaald, dus accepteer je dit ook maar weer, anders heb je kans dat je geen telefoon hebt.

Vandaag zie ik ineens dat ik alleen SOS nrs kan bellen, ff snel de site van Simpel op en tot mijn verbazing, zijn ze alleen te bereiken op werkdagen ......resultaat geen telefoon, en niemand te bereiken.

Ze dragen de naam Simpel, omdat ze idd behoorlijk simpel zijn, qua organisatie en beleid, maar of het voor hun leden allemaal zo simpel is ????

Huib55

Re: Simpel !!

Ongelezen bericht door Huib55 »

:evil: simpel werkt helemaal niet simpel. Op mijn per e-mail gestelde vraag of het mogelijk is een gespecificeerde rekening te krijgen van mijn mobiele nummer, kreeg ik per e-mail als antwoord dat ik de helpdesk moest bellen omdat mijn vraag onduidelijk was.

stofzuigertje

Re: Simpel !!

Ongelezen bericht door stofzuigertje »

Simpel heeft weinig klanten en relatief veel klachten dus wegwezen en zoek een betrouwbaarder aanbieder.

Deze resultaten zag ik via www.bellen.com dus Uw klacht is niet de enige.
Goedkoop word zo duurkoop.

Gesloten