Ach Gertw toch, je hebt niet goed gezocht. Zoals Jor je zondermeer kan vertellen, als hij eerlijk zou zijn, heb ik een heel aantal vragen aan hem gesteld die hij geweigerd heeft te beantwoorden.
En hij kan je ook vertellen dat ik wel degelijk een heel aantal (oncerbouwde) bijdragen heb geleverd. Waarvan een aantal (bijvoorbeeld over Amway) niet bepaald vol met lof waren over het MLM bedrijf in kwestie.
Waar zijn jouw inhoudelijk zinvolle bijdragen trouwens?
Maar het lijkt wel duidelijk dat je me probeert zwart te maken omdat je Jor wilt laten weg komen met niet onderbouwde insinuaties en de bullebak uithangen naar iedereen die hier een pro-MLM opmerking maakt. Het ging even goed met Jor (nadat hij een fikse tik over de vingers had gekregen van de moderatoren?!): Nadat hij had beweerd hier nooit meer te reageren veranderde hij dat later toch en tikte hij waarempel eventjes ook tegenstanders op de vingers. Maar de ware aard is nu weer boven komen drijven en hij ontloopt de vragen weer en toont nu weer gedrag waar hij anderen op aanvalt.
Waarom vraag je trouwens hier om een antwoord op een vraag die je stelt aan een distributeur die helemaal niet op dit forum aanwezig is maar die een briefje bij je in de bus heeft gedaan? Of ga je die vraag ook ontwijken zoals je al mijn andere vragen ontwijkt? Weer een staaltje van hoe je een ander beschuldig van gedrag dat je zelf vertoont?
Grappig trouwens dat je daar helemaal niet op ingaat GertW.
Ik heb overigens nog even op je naam gezocht: Frappant dat de enige posts die jij plaatst posts zijn waarin je mensen afzeikt. Van zulke medestanders zul je het maar moeten hebben Jor!