Begin februari merkte ik dat ik een reischeque gewonnen zou hebben op een van mijn loten bij de bankgiroloterij. Tot op dit moment heb ik nog niets ontvangen. Er is mij al drie maal uitdrukkelijk gezegd dat de prijs onderweg zou zijn maar helaas nog steeds niets. Iedere keer bij het bellen wordt je de indruk gegeven dat ze het eigenlijk niet netjes vinden dat je durft na te vragen. Ze hebben alles onder controle en de prijs komt er aan maar de verwerking kost 4 tot 6 weken. Verder weet ik inmiddels dat de cheques één jaar geldig zijn. Voor ons is dat nu ongunstig. Voor dit jaar is de cheque niet meer te gebruiken alle vakantiereizen zijn besproken en voor het volgend vakantiejaar is de geldigheid verlopen. Je moet al een extra vakantie boeken om de cheque te kunnen gebruiken. Tel uit je winst!
Hoe zijn de ervaringen van andere 'gelukkige' winnaars.
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Prijs een reischeque
Prijs een reischeque
Laatst gewijzigd door lemspan op 06 apr 2009 09:08, 1 keer totaal gewijzigd.
-
Re: Prijs een reischeque
Over welke loterij heb je het eigenlijk?
Als het een reis-cheque is die aan bepaalde voorwaarden gebonden is, kun je misschien beter ervan afzien. Ligt eraan wat je zelf moet investeren om van de cheque gebruik te kunnen maken.
Het kan namelijk zomaar zo zijn dat je goedkoper uit bent ZONDER gebruik te maken van die cheque.
Als het een reis-cheque is die aan bepaalde voorwaarden gebonden is, kun je misschien beter ervan afzien. Ligt eraan wat je zelf moet investeren om van de cheque gebruik te kunnen maken.
Het kan namelijk zomaar zo zijn dat je goedkoper uit bent ZONDER gebruik te maken van die cheque.
Re: Prijs een reischeque
De opmerking ging over de bankgiroloterij waar ik na enkele jaren met drie loten mee te hebben gedaan nu ben gestopt na het z g winnen van een prijs.
De cheque heb ik nog niet en over voorwaarden weet ik ook nog niets. Het is toch pas bijn drie maanden geleden.
De cheque heb ik nog niet en over voorwaarden weet ik ook nog niets. Het is toch pas bijn drie maanden geleden.