Hallo,
Ik zit met het volgende. Op maandag 27 oktober 2008 had ik in Duitsland een pakketje besteld. De verzender had het pakketje netjes verzonden en de track & trace bij dpd werd ook goed bij gehouden.
Maar toen ik 1 november ’08 bij de status keek van mijn pakketje zag ik tot mijn grootste verbazing dat hij al afgeleverd was. Maar ik heb het pakketje nog nooit ontvangen en dus ook niet getekend. Het pakketje heeft een waarde van ongeveer € 300,-
Heeft iemand misschien een idee waar het pakketje zich kan bevinden? en wat kan ik er nu nog aan doen?
groet,
speedyj1234
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] probleem met levering dpd
Re: probleem met levering dpd
Wij werken met pakketten vanuit Duitsland ook met DPD. Officeel moet DPD een handtekening van u verkrijgen bij de aflevering. Niet alle chauffeurs houden zich daar altijd aan en leveren het bij de buren af. Het kan dus goed zijn dat uw buurman of buurvrouw het pakket heeft.
Het gebeurt vaak dat de status op afgeleverd staat, maar in feite was het niet af te leveren en is het terug gegaan naar depot. Een fout in de status.
Elk DPD depot in Nederland heeft een telefoonnummer. U kunt met uw zendingsnummer vragen om een onderzoek, bijvoorbeeld de handtekening bij aflevering. Als het pakket niet bij uw buren is afgeleverd, komt het pakket binnen een aantal weken meestal boven water. Indien u vriendelijk contact met hen opneemt, wordt het pakketje meestal wel gevonden.
Succes!
Het gebeurt vaak dat de status op afgeleverd staat, maar in feite was het niet af te leveren en is het terug gegaan naar depot. Een fout in de status.
Elk DPD depot in Nederland heeft een telefoonnummer. U kunt met uw zendingsnummer vragen om een onderzoek, bijvoorbeeld de handtekening bij aflevering. Als het pakket niet bij uw buren is afgeleverd, komt het pakket binnen een aantal weken meestal boven water. Indien u vriendelijk contact met hen opneemt, wordt het pakketje meestal wel gevonden.
Succes!
-
Re: probleem met levering dpd
Sorry voor de kick en als het een verkeerd topic is.
Maar ik vind DPD iets te ver gaan.
Toen ik vandaag thuis was zag ik ineens een doos achter de tuinbank!
Bleek het mijn pakketje te zijn!
Kijk ik op het briefje van DPD in de brievenbus die ze altijd achterlaten staat er ook doodgewoon: " Achter de bank "
Als ze het nou gewoon eens bij de buren afleveren..
Maar ik vind DPD iets te ver gaan.
Toen ik vandaag thuis was zag ik ineens een doos achter de tuinbank!
Bleek het mijn pakketje te zijn!
Kijk ik op het briefje van DPD in de brievenbus die ze altijd achterlaten staat er ook doodgewoon: " Achter de bank "
Als ze het nou gewoon eens bij de buren afleveren..