LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] eigenhuis keukens

Goede of slechte ervaringen met keukens? Geef hier jouw mening.
bob en tineke
Berichten: 1
Lid geworden op: 27 mar 2009 23:35

eigenhuis keukens

Ongelezen bericht door bob en tineke »

lees hier wat reacties over eigenhuis keukens, maar wij hebben onze keuken in Houten gekocht in de showroom, maar zijn erg te spreken over dit bedrijf.
de keuken staat inmiddels, en er waren 2 kleine dingetjes, maar die zijn snel en goed opgelost.

mooie zaak en goed advies.

groeten Bob en Tineke

siemens
Berichten: 232
Lid geworden op: 08 apr 2008 19:33

Re: eigenhuis keukens

Ongelezen bericht door siemens »

je salaris komt zeker uit heteren :?:

mecv
Berichten: 1
Lid geworden op: 12 mei 2009 13:08

Re: eigenhuis keukens

Ongelezen bericht door mecv »

Mijn ervaring met eigenhuis keukens is bar slecht. De verkoper was al een popie jopie die de keuken aansmeerde en ook snel liet tekenen. Vervolgens word de keuken geplaatst door een montage bureau (dit ivm garantie). Wat blijkt? oven kapot en zelf maar even bellen met de fabrikant. Na 2 weken word de oven gerepareerd. Koelkast kon niet geleverd worden en kregen een betere en stillere. Je raad het al de koelkast bromt de hele dag en nacht door. Leverancier komt erbij en die zegt ja dat is normaal bij deze types. Nu ben ik al weken aan het bellen en nog steeds niks. Bel ik nog maar een keer zegt de verkoper oh ik dacht dat we het zouden aankijken. Achterwand rvs msystem is vervangen omdat deze na 5 keer koken zwart werd en niet meer schoon te krijgen. aanrechtblad trekt al krom en de deurtjes vallen nu al niet goed dicht. Deze keuken is nu 2 maanden oud...

Mijn conclusie over de keuken het blijft allemaal goedkope zooi ook al is het pelgrim msystem en boretti. Eigen huis keukens zal mij niet meer zien wat een slechte naservice.

legoleek
Berichten: 539
Lid geworden op: 26 aug 2008 17:16

Re: eigenhuis keukens

Ongelezen bericht door legoleek »

klein herstel in zin:
pelgrim msystem en goedkope is zooi, m.u.v. boretti dat is dure zooi

Gesloten