LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] KAN HET NIET VAAK GENOEG ZEGGEN OPZEGGEN AL DIE POLISSEN

Bespreek hier de ontwikkelingen in de woekerpolis-affaire
maria123
Berichten: 68
Lid geworden op: 12 jun 2008 10:04

KAN HET NIET VAAK GENOEG ZEGGEN OPZEGGEN AL DIE POLISSEN

Ongelezen bericht door maria123 »

Weg ermee :!: Het is zwendel verzekringsmaatschappijen spekken lijkt mij niet de bedoeling . Had lekker op vakantie kunnen gaan. :!: Ik had met mijn verlies aan € 7.000,00 een fijne vakantie gehad.

maria123
Berichten: 68
Lid geworden op: 12 jun 2008 10:04

Re: KAN HET NIET VAAK GENOEG ZEGGEN OPZEGGEN AL DIE POLISSEN

Ongelezen bericht door maria123 »

Laat jullie toch niet door zogenaamde erkende adviseurs op dit forum nogmaals is de maling nemen. En bang maken. Opmerkingen zoals het is niet het goede moment. Denk aan compensatie enz. Je bent niet slim bezig enz. Zij denken aan de verdienste die zij kunnen verliezen. Zo ook verzekeringsmaatschappijen als je een afkoop aanvraagt proberen zij je toch nog op andere ideeën te brengen en bang te maken. Als iedereen de polis troep (wat voor een polis dan ook)afkoopt kunnen zij ook gewoon gaan werken voor geld.Weg ermee:!: Je bent alleen nog maar meer geld kwijt. Wij krijgen niets voor niets. ZIJ WEL :!:

dhc
Berichten: 4586
Lid geworden op: 24 aug 2008 20:38

Re: KAN HET NIET VAAK GENOEG ZEGGEN OPZEGGEN AL DIE POLISSEN

Ongelezen bericht door dhc »

Je had hierover al een topic geopend! Het is onnozel, onnodig en onbeholpen nog eenzelfde topic te openen.En wat moeten we allemaal nog meer van je opzeggen? Je had ook al geroepen dat we allemaal wegmoeten bij ING.
Misschien kun je ook aangeven waarom, kun je dat niet verzoek ik je onnozel geblaat achterwege te laten!

maria123
Berichten: 68
Lid geworden op: 12 jun 2008 10:04

Re: KAN HET NIET VAAK GENOEG ZEGGEN OPZEGGEN AL DIE POLISSEN

Ongelezen bericht door maria123 »

Leuk voor je :!: gezien al jou reacties op dit forum doe jij een en al aan onnozel geblaat :!:

dhc
Berichten: 4586
Lid geworden op: 24 aug 2008 20:38

Re: KAN HET NIET VAAK GENOEG ZEGGEN OPZEGGEN AL DIE POLISSEN

Ongelezen bericht door dhc »

Het is niet toegestaan meerdere topics over hetzelfde onderwerp te openen. Misschien moet je de gedragsregels een doornemen,
en stop alsjeblieft met het kinderlijk gebruik van emoticons.
Je verhaal wordt er niet interessanter van.....

En als je mijn manier van reageren niet accepteert. lees en reageer dan niet! Ik maak nog steeds zelf uit hoe en waarop ik reageer.

maria123
Berichten: 68
Lid geworden op: 12 jun 2008 10:04

Re: KAN HET NIET VAAK GENOEG ZEGGEN OPZEGGEN AL DIE POLISSEN

Ongelezen bericht door maria123 »

Dus ik kan ook zelf uitmaken wat ik doe :!: Dus gebruik emoticons wanneer ik dat wil :P :P :P :P die zijn er niet voor niets :!: :!:
Ik probeer in ieder gaval mijn ervaring te delen met de consument. Natuurlijk moeten zij zelf beslissen. Jij hebt alleen maar negatieve opmerkingen:wink: :wink: :wink: :wink:Deze opmerking heb je al vaker geplaatst verzin nu maar iets anders. En nee ik zal niet meer reageren op jou negatieve uitlatingen :wink: :wink: :wink: :!: :!: :!:

dhc
Berichten: 4586
Lid geworden op: 24 aug 2008 20:38

Re: KAN HET NIET VAAK GENOEG ZEGGEN OPZEGGEN AL DIE POLISSEN

Ongelezen bericht door dhc »

Oja, het gebruik van hoofdletters kan worden opgevat als schreeuwen...
en dat is precies wat jij doet. Blèren en kakelen als een kip zonder kop.
Weet je wat je moet doen? Je geld weer in een ouwe sok stoppen....
Typerend: je geld in handen geven van anderen die gouden bergen beloven en als het dan een keertje niet gaat zoals je wilt moord en brand schreeuwen..

Gesloten