€ 400,00 plus de hoge polis kosten. Het is schandalig het lijkt wel een piramide spel. Het is pure Maffia
![Exclamation :!:](./images/smilies/icon_exclaim.gif)
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
De winsten van de jaren 90 werden tenietgedaan door de verliezen van de 1ste jaren van 2000 (dotcomcrisis....9-11) de winsten daarna van 2003-7 zijn weer tenietgedaan door de huidige crisis...dus idd mag je nog blij zijn dat je je geld terug krijgt...mits er verder nu niets veranderd, gezien de - 4/5% van vandaag, markt is nog altijd veel te volatiel om daar wat over te kunnen zeggen.Natuurlijk werd er verwezen naar de beursontwikkelingen van de laatste tijd. Maar dat er in de jaren 90 en de eerste jaren van 2000 enorme beurswinsten werden behaald, daar heeft men het niet over.
Misschien had je die laatste 2 zinnen ook nog moeten lezen...Hoelang werk je al voor een finaciële instelling??
2000 was een topjaar, klinkt leuk als je toen verkocht had, maar toen heb jij alleen maar duur gekocht...Wat bedoel je precies met de bewering dat er vijf negatieve jaren bijzitten?
De vraag zal nog eerder zijn als je 8200,- in 15 jaar in maandelijks gelijke bedragen hebt ingelegd, welke kostencomponenten er in je polis zitten en in hoeverrre dit je maandelijkse inleg "aantasten"? Als van jouw maandelijkse ±45,- nog een overlijdensrisicopremie en andere kosten afgaan, blijft er nl niet zo veel meer over om te gaan sparen/beleggen en zoals ik dan al eerder zei mag je dan nog blij zijn met het terugkrijgen van je inleg...in dat geval zou het financiële resultaat nl nog meevallen bij de huidige stand van zaken.Maar nogmaals, hoe zit het met de jaren van economische hoogconjunctuur in relatie tot mijn polis?
Misschien vindt Radar het vervelend dat de advocatenstichtingen waaraan Radar zo'n mooi podium heeft verschaft, in diskrediet raken. Radar kan er -denk ik- verder niet zo heel veel mee. Radar zal namelijk zelf nooit in staat zijn een door Radar in haar uitzendingen gesignaleerd probleem (in dit geval de woekerpolisaffaire) op te lossen. Radar is slechts een doorgeefluik van maatschappelijke misstanden die de consument raken. Radar is geen probleemoplosser.Wat vindt Radar hier eigenlijk van?