LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Deur aan deur Postcodeloterij

Goede of slechte ervaringen met kansspelen? Geef hier jouw mening.
webspinner

Deur aan deur Postcodeloterij

Ongelezen bericht door webspinner »

Eergisteren kwamen div mensen van de postcodeloterij langs de deuren in Dordrecht. Met een mooi verhaal, ik vertelde de persoon dat ik ben gestopt met de postcodeloterij en niet meer mee wilde spelen ! De persoon zei dat ik één gratis lot krijg om mee te doen !!
Als het gratis is vind ik het oke ! het was al laat in de avond hij vroeg mag ik wat gegevens noteren waarop ik zei waarvoor het is toch een gratis lot ! De persoon zei daarop ivm uitrijking van de prijzen geld !
Naam postcode huisnummer en bank nummer ! Ik nogmaals ik doe niet mee aan de postcodeloterij ! De persoon nee dat heb ik gehoord graag even tekennen voor ontvangst graag ivm lot ! Twee dagen later wordt ik gebeld door de postcodeloterij mag ik u een paar vragen stellen ik zie ja tuurlijk ! Zijn er mensen bij u aan de deur geweest ik zei ja heeft u postcode nr... ik zei ja en bank nr .... ja u weet dat er iedere maand 9.75 van uw bank wordt afgeschreven ! Toen sprong bij mij de stoppen door!! Ik vind dit echt een smerige streek van de postcodeloterij om zo de mensen uit te kleden die keihard werken voor hun geld !! GRATIS en toch nog betalen 9.75 nee sorry trap daar niet in !!!!! Maar terug draaien is er niet meer bij dus ben ik verplicht weer een brief te sturen naar postcodeloterij dat kost ook weer geld nou postcodeloterij ga maar lekker in Wassennaar rond lopen bij de rijke lui !!

GGG

Re: Deur aan deur Postcodeloterij

Ongelezen bericht door GGG »

Bij colportage (want dat is verkoop aan de deur) heb je altijd recht op bedenktijd en dus recht om de aankoop terug te laten draaien.

Je zou kunnen overwegen aangifte te doen bij de politie.

GGG

superwoman

Ongelezen bericht door superwoman »

In Wassenaar komen ze vaak genoeg, en bij andere rijkelui ook hoor ! Om de hoge prijzen uit te reiken, want die lijken nooit in een 'normale' buurt te vallen, maar altijd bij diegenen die er toch al lekker warmpjes bijzitten. Dit vind ik trouwens een vuile hondenstreek van PCL, wie verzint het om zo mensen in de maling te nemen ?

superwoman1969

Ongelezen bericht door superwoman1969 »

Oplichters

Dinsdagavond 7 april de deurbel gaat en ik sta in de slaapkamer, doe jij maar open zeg ik tegen mijn dochter het is vast voor jou.
Ze komt terug lopen en zegt er staat iemand van de postcodeloterij voor de deur, ja grapje zeker nee echt !!!
Ik besluit om toch maar te gaan en ja hoor een jonge knul in een felrode fleecetrui met een groot logo van de postcodeloterij staat voor de deur.
Met in zijn hand een gouden envelop even schiet er door mijn hoofd zou ik wat gewonnen hebben ???
Hallo mevrouw
Hij steekt zijn hand uit en feliciteerd me met het feit dat er een of andere prijs ( de grote prijs van holland ???) is gevallen op mijn adres WOOOOOOW en ik kan niet wachten tot hij zegt wat ik dan gewonnen heb.
Maar dan komt het ik moet wel even een (extra) lot kopen om kans te maken op die mooie prijzen (dvd spelers, sieraden, 1 nacht in een hotel etc.) ik zeg hem 1 lot is meer als genoeg nog even probeerd hij me over te halen met een Irischeque van 10,- en dat ik het gelijk weer op kan zeggen, nee bedankt !!!
Het liefst zou ik mijn lot die ik al had gelijk op willen zeggen, ik hou niet van zulke praktijken maar ja bang dat er op mijn postcode straks wat valt en ik naast de pot pies weerhouden mij ervan

Ook al eens eerder was ik blij gemaakt met een dooie mus

De tel ging en een vriendelijk man zei hallo met ... van de pcl
Bent u mevr. ... Ja
woont u aan de ... Ja en ik wedrt steeds warmer van binnen
Postcode ... ja
in ... ja
bank ... ja
geboortedata ...

Ik hield het niet meer en toen vroeg ik zelf maar, Heb ik gewonnen ???
Nee ik wilde alleen uw gegevens even checken grrrrrrrrrrrrrrrrrrr

Gesloten