LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Canal Digital

Hier kan je jouw mening kwijt over (digitale) televisie.
weijens

Canal Digital

Ongelezen bericht door weijens »

Ik heb sinds een week problemen met canal digital.
Ik heb al een paar jaar een schotel met een settop abonement.
Nu heeft canaal digiaal in één keer mijn abonnement veranderd naar een basis abonnement.
En heeft hiervoor ook via een incasso een bedrag van 9.95 van mijn rekening geschreven.
Dit gaan ze ook elke maand doen.
Ik heb telefonisch contact gehad met de klantenservice om te vertellen dat er een fout is gemaakt.
De medewerker vertelde mij dat canaal digitaal in februari telefonisch contact is opgenomen met mij en ik instemde met uitbreiding van mijn pakket.
Ik ben niet gebeld en ik wil geen uitbreiding, ik heb aan de zenders in combinatie met digitenne genoeg.
Ik vroeg aan de medewerker of ik een bandje kon horen waarin ik toestemming gaf, maar dat was er niet.
Volgens hun hebben ze ook een brief gestuurd en als ik het niet wilde hebben moest ik die brief terug sturen.
maar ik heb ook nooit die brief gehad.
ik zit nu met een uitbreiding van mijn zenders en ik kan er niet vanaf komen.
Boeven zijn het
Ik wil er vanaf, en het geld terug gestort zien op mijn rekening.
Maar moet nu eerst aangetekend bezwaar maken, dit zijn weer extra kosten en van mijn wao kan ik dit niet meer opbrengen.
Wie heeft dit ook meegemaakt en heeft een oplossing hiervoor.

snepke

Re: Canal Digital

Ongelezen bericht door snepke »

mijn schoon vader was schipper (al 2 jaar overleden) die had een schotel aan boord.Toen die overleden is ,is de schotel met het schip verkocht.Aan wal heeft mijn schoonmoeder geen schotel.Dus naar cd gebeld die mevr aan de telefoon netjes het smartcardnr doorgegeven en het adres waar we de opzegging en de akte van overlijden naartoe konden sturen,dus netjes een formulier ingevuld mijn schoonmoeder ondertekend met haar meisjesnaam.Krijgen bericht van cd gecondoleerd en uw smartcard is gedeactiveerd.Tot onze verbazing 4 weken later een rekening van cd gericht aan mijn schoonmoeder(meisjesnaam)dat ze een abo heeft op een of ander pakket,hebben ze haar handtekening onder een duur abo gezet ,ze heeft nog niet eens een schotel.En nu hebben ze al een incasso(Lindorff) achter haar aan zitten,die zijn ook niet voor rede vatbaar ,ze moet betalen,terwijl ze nooit iets met cd heeft afgesloten ,ze hebben gewoon haar handtekening gescand en onder een abo gezet

snepke

ze zijn verplicht een opname van een telefonisch contract te sturen als u daar om vraagt,is er dat niet dan is er geen contract,als u schriftelijk een contract hebt ,moeten ze een copie van het contract met handtekening en een copie van uw paspoort hebben,hebben ze dat niet,is er geen contract,dan kan iedereen wel zeggen dat u daar een contract hebt.Ik raad u aan het bedrag te laten storneren en uw bankrekening te laten blokkeren voor cd,dat kunt u telefonisch regelen via uw bank ze sturen dan een formulier daar moet u op invullen dat u cd blokkeerd,en uw machtiging in trekken

snepke

Lees het forum""beeindigen canaal digitaal onmogelijk 'maar eens het zijn echt boeven daar

Gesloten