LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Onderbreking CanalDigitaal

Hier kan je jouw mening kwijt over (digitale) televisie.
somogyi

Onderbreking CanalDigitaal

Ongelezen bericht door somogyi »

Sinds 26 maart worden de zenders die ik via een schotel ontvang een aantal keren per uur onderbroken en krijg ik de mededeling dat ik niet naar een gecodeerd kanaal mag kijken, terwijl ik er natuurlijk wel voor betaal. Mijn decoder dealer zegt dat CanalDigitaal weer eens een nieuw systeem heeft ingevoerd waardoor een hele hoop decoders en interfaces niet meer werken. Interfaces zouden opnieuw geprogrammeerd kunnen worden, maar dat kan ik niet zelf. Ontvangers die niet door CanalDigitaal worden ondersteund zijn waardeloos geworden. Heeft iemand een idee hoe ik van die onderbrekingen af kan komen? Ik kijk met plezier al meer dan 20 jaar via de satelliet TV, maar ik erger me kapot aan de monopoliepositie van CanalDigitaal en haar voorgangers. Er wordt zonder raadpleging van klanten van kaart verwisseld en door de coderingswijzigingen zit ik inmiddels aan aan mij vierde ontvanger. Vind het heel frustrerend. Imre SOMOGYI

snepke

Re: Onderbreking CanalDigitaal

Ongelezen bericht door snepke »

zeg canaal digitaal op ze blijven aan het veranderen ,neem digitenne of interactieve tv ,heb ik ook gedaan en het bevalt me goed,zelfde beeldkwaliteit als een schotel en bij slecht weer valt het beeld niet weg

Noble

Ongelezen bericht door Noble »

helaassss, woon ik in een gebied waar ik "vast"zit aan een sateliet installatie... :(

maar zodra ik de kans krijg... ben ik WG bij CanalDigital

snepke

Ongelezen bericht door snepke »

bij digitenne heb je niks nodig van kabel of schotel als je slecht beeld hebt pak je een buiten antenne hebben wij ook het beeld is perfect

Gesloten