Ik heb problemen met mobiel internet van telfort..
Ik werd destijds gebeld voor verlenging van mijn abonnement,ik heb toen een mobiel internet abonnement opgenomen in mijn bundel.
specifiek heb ik gevraagd wanneer ik er gebruik van kon maken,deze dame vertelde mij dat ik er direct gebruik van kon maken.Ik hoefde niet te wachten tot de datum van het contract zou overlopen in het nieuwe contract.
Zo gezegd en gedaan.Nieuwe telefoon binnen,sms gekregen met instellingen en ik kon gebruik maken van onbeperkt internetten...
tot 3 weken geleden er een bedrag van 1351 euries van mijn rekening was afgeschreven!!!!!!!!!!!!!!!!!!! schrok me wild...
Ik heb gelijk gebeld met telfort,bleek dus dat het nieuwe abonnement met onbeperkt mobiel internetten wel pas inging op de contractdatum...pfffff in de kleine lettertjes van het contract staat dat ik een sms zou krijgen wanneer ik gebruik kon maken van de nieuwe diensten..deze heb ik trouwens nooit gekregen...
Nu kreeg ik gisteren een nieuwe rekening online...blijkt dat er nog eens 850 euro word berekend wegens gebruik internet.
Dat is 2200 euro in 2 maanden tijd!!!!!!!!!!
Er zijn nu 2 klachten ingediend,bij de eerste klacht werd me verteld door een medewerker van telfort dat dit al de 3de keer dezelfde klacht was voor die dag..
ik ben al 6 jaar klant bij telfort nog nooit geen problemen gehad.nog nooit was mijn rekening hoger dan 100 euro (alleen tijdens vakanties zulke hoge rekeningen)
Had telfort mij niet op de hoogte moeten brengen tijdens deze maanden?wegens megaverbruik van internet??
ook vertelde de csragent dat onbeperkt niet onbeperkt is.fair use policy...Okeej dan,dat was me dus ook niet verteld door dame van de aansmeer afdeling...Ik vroeg hem wat het verbruik dan mag zijn?? nou dat kon hij me niet vertellen,dat werd achteraf per maand door telfort berekend en dan weer doorberekend naar de klant..
Kortom wat een ellende zeg!!!!!
duur abonnement (wat op zich goedkoop lijkt 10 euro per maand)
het lijkt leuk,maar is een duidelijke kat in de zak!!!!!
wat kunnen wij hier nog meer aan doen?
en zijn er nog meer mensen met zulke zelfde klachten???
mvgr Lea
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] mobiel internet van telfort
Re: mobiel internet van telfort
Zelfde probleem. Kreeg wel smsje dat mijn aanvraag verwerkt was, terwijl in de voorafgaande mail stond dat na het smsje de verlenging definitief zou zijn.
Ik heb eeb contract.pdf gekregen waarin in de onderste regel staat dat de ingangsdatum afhankelijk is van de einddatum van mijn huidige abo. Ik heb deze regel gerelateerd aan het smsje dat ik een week later kreeg. Noch in het smsje noch in de mail stond de ingangsdatum vermeld.
Ook ik heb mobiel internet in de verlenging aangevraagd en kreeg een factuur van 1100 euro omdat ik voortijds (dus tegen hoog tarief) gebruik heb gemaakt van internet op mijn mobiel. Ook ik ben al jaren bij Telfort en heb een voorbeeldig belgedrag; ook was overschrijdingen in de vakanties maar nooit meer dan 20 euro.
Ik vraag mij af hoe de regelgeving is. Moet een aanbieder bij verlenging de ingangsdatum vermelden of mag hij dit vaag houden in de hoop dat mensen zich vergissen.
Ik heb eeb contract.pdf gekregen waarin in de onderste regel staat dat de ingangsdatum afhankelijk is van de einddatum van mijn huidige abo. Ik heb deze regel gerelateerd aan het smsje dat ik een week later kreeg. Noch in het smsje noch in de mail stond de ingangsdatum vermeld.
Ook ik heb mobiel internet in de verlenging aangevraagd en kreeg een factuur van 1100 euro omdat ik voortijds (dus tegen hoog tarief) gebruik heb gemaakt van internet op mijn mobiel. Ook ik ben al jaren bij Telfort en heb een voorbeeldig belgedrag; ook was overschrijdingen in de vakanties maar nooit meer dan 20 euro.
Ik vraag mij af hoe de regelgeving is. Moet een aanbieder bij verlenging de ingangsdatum vermelden of mag hij dit vaag houden in de hoop dat mensen zich vergissen.
-
- Berichten: 2
- Lid geworden op: 12 nov 2008 09:20
Re: mobiel internet van telfort
Ben bezig geweest met mijn rechtsbijstandverzekering maar dit heeft niet mogen helpen. Ondertussen wel dreigementen van afsluiting gehad en bezoek van de deurwaarder want ik heb tot op heden nog niks betaald.Heb betaling tot nu uit te weten stellen door regelmatig telefoontjes te plegen naar de helpdesk om daar uit te leggen dat "we"er mee bezig zijn dus afsluiting word steeds met een maand opgeschoven. Nu ligt het bij de geschillencommissie telecommunicatie maar ik ben bang dat ook dit weinig zal uitrichten en dat ik straks "gewoon" mag betalen:-(
Leve Telfort en hun klantvriendelijkheid
Leve Telfort en hun klantvriendelijkheid
Re: mobiel internet van telfort
Jij kan tenminste internetten via Telfort. Mijn abonnement is 8 februari ingegaan, maar toestel had ik al 2 maanden eerder. Die 2 maanden geen gebruik van mobiel internet gemaakt omdat ik wist dat ik dit moet betalen. Maar sinds mijn abonnement is gegaan kan ik dus niet internetten. Aanmnelden via spot naar 1300 geeft de melding dat mijn nummer/toestel niet herkend wordt. Dus contact met Telfort, ik moet bij Sony Ericson zijn. Als zij de instellingen doorgeven lukt dit ook niet omdat mijn nummer/toestel niet herkend worden. Handmatig lukt ook niet. Weer contact met Telfort, ik moest maar in een telecomwinkel vragen. Dus het zekere voor het onzekere, ik naar een Telfortwinkel. 3 personen hebben er naar gekeken, probeerden hetzelfde wat ik al gedaan had en de conclusie was, mijn toestel had een software-update nodig. Dus ben je je toestel een tijdje kwijt en dan krijg je hem terug en wat denk je, nog steeds geen internet. Dus weer een mail naar Telfort, alles uitgelegd, geen antwoord. Weer een mail met als antwoord dat mijn probleem iets meer tijd kost. Na 3 weken niks gehoord, weer eens een lange mail en zie de volgende dag antwoord. Via SE is er een bericht gestuurd naar mijn mobiel en de code stond in de mail. Ik dacht eindelijk, maar helaas nog steeds geen internet. Krijg nu de melding communucatiefout, neem contact op met uw operator. Melding weer doorgegeven maar nog steeds niks gehoord van Telfort. Wel elke maand betalen helaas. Kijk ik hoef niet perse te kunnen internetten, leek me leuk, maar als het niet gaat wil ik ook niet betalen, lijkt me logisch. Dus ben nu wel heel benieuwd wat/ wanneer ik antwoord krijg.
Re: mobiel internet van telfort
Ja ik zit met het zelfde probleem. Heb dan weliswaar een HTC TyTN II maar ook geen internet. Heb via de website van Telfort ook handmatig proberen in te stellen maar helpt niet. 20 mails gestuurd elke keer dezelfde reactie, een linkje om het toestel handmatig in te stellen. Moe wordt ervan. Weet iemand een oplossing????