Door een foutje was mijn geld niet gestort en kon tele2 niet afschrijven.
Toen we dit ontdekte hebben we het meteen overgemaakt en drie dagen later heb ik gebeld of het binnen was.
Dat was het geval, ik had zelfs te veel betaald, maar dat zou verrekend worden met de volgende factuur.
Tot mijn stomme verbazing werden we ineens afgesloten.
Ik gebeld en werd me verteld dat het was vanwege een achterstand.
Dus ik gevraagd om eens goed te kijken, want naar mijn weten was nu alles betaald.
Dat klopte en zelfs te veel (wist ik al) ,dus het zou doorgezet worden naar incasso en ik zou binnen 5 dagen terug gebeld worden, niet dus.
Ik maar weer zelf gebeld en de zaak lag ineens bij intrum
![Shocked :shock:](./images/smilies/icon_eek.gif)
Ik werd doorverbonden en bij intrum was ik niet bekend, dus ik kon weer terug bellen.
Daar kreeg ik te horen dat ze me niet aansloten totdat ik de incasso kosten betaald had.
Erg lastig als je niet bekend bent bij intrum, dus ze zzouden het weer doorzetten naar incasso en ik zou weer gebeld worden.
Wederom kon ik zelf bellen en werd me gevraagd terug te bellen, omdat incasso er niet meer was.
Wel konden ze me vertellen dat het opgelost was,maar dat ik incasso moest hebben voor de aansluiting.
Vanochtend om half 9 hing ik weer in de tel en nu was het ineens weer niet opgelost.
Ze snapten er zelf ook niks meer van en ik werd in de wacht gezet zodat er navraag gedaan kon worden.
Er werd me toegezegd dat incasso nu alles ging nabellen en mij deze ochtend zou terug bellen.
Je raad het al, niet dus.
Vanmiddag weer gebeld en nu was er weer niks bekend
![Evil or Very Mad :evil:](./images/smilies/icon_evil.gif)
Wederom zou het doorgezet worden en of ik niet meer wilde bellen
![Confused :?](./images/smilies/icon_confused.gif)
Ze zouden mij wel bellen.
Aangezien ik het zat ben heb ik de advocaat gebeld die me adviseerde om nog eens contact op te nemen met intrum om navraag te doen en als ik inderdaad niet bekend ben te vragen om een schrijven hiervan.
Dit werd me geweigerd, wat hij al verwachtte, dus heb ik op zijn advies de naam opgevraagd van de persoon waarmee ik gesproken heb en tele2 hiermee geconfronteerd.
Dit werd me niet in dank afgenomen door tele2,ze wilde me niet meer te woord staan en ik moest het belletje van incasso maar afwachten.
Ik heb de advocaat teruggebeld met het verhaal en hij vroeg me nog een keer te bellen met het volgende:
Aangezien er geen achterstand is moet tele2 mij weer aansluiten, doen ze dit niet plegen ze contractbreuk en mag ik het contract verbreken.
Ik moest ze een week de tijd geven om weer aan te sluiten.
De reactie die ik kreeg was dat ik het telefoontje van incasso maar moest afwachten en dat ze me verder niet wilde helpen.
Ik heb nog gezegd dat ze een notitie kon maken dat ze een aangetekende brief konden verwachten met het zelfde verhaal op advies van de advocaat.
Ze hing meteen op.
Morgen gaat er dus een aangetekende brief naar tele2, maar of ik daar wijzer vn wordt?
Volgens de advocaat sta ik in mijn recht en kan tele2 op zijn kop gaan staan, maar hebben ze geen poot om op te staan.
Het probleem is dat je van het kastje naar de muur wordt gestuurd en dat de muren nog beter luisteren dan hun.
Dus las iemand nog suggesties heeft om tot die gasten door te dringen graag...
Ik ben nl ook nog eens hoogzwanger en heb er weinig trek in om nog constant in de tel te moeten hangen als ik net bevallen ben.