LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Pretium Telecom

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
TdeHond
Berichten: 2845
Lid geworden op: 19 jan 2008 14:42

Re: Pretium Telecom

Ongelezen bericht door TdeHond »

Bij ING moet u even een vinger aan de pols houden of de selectieve blokkade daadwerkelijk gezet wordt. Ik heb hier een aantal maal op moeten aandringen voordat deze daadwerkelijk gezet werd.

tirolermike
Berichten: 6
Lid geworden op: 27 mar 2009 20:33

Re: Pretium Telecom

Ongelezen bericht door tirolermike »

..
Laatst gewijzigd door tirolermike op 26 apr 2009 22:51, 1 keer totaal gewijzigd.

strand en zee
Berichten: 5
Lid geworden op: 03 apr 2009 14:10

Re: Pretium Telecom

Ongelezen bericht door strand en zee »

hartelijk dank voor het antwoord ga morgen gelijk actie's ondernemen met de raad die jullie me hebben gegeven

vonmielke
Berichten: 29
Lid geworden op: 27 mar 2009 19:33

Re: Pretium Telecom

Ongelezen bericht door vonmielke »

Mein Herrshaften!

Reeds 9 maart klacht ingediend bij Conzuwijzer.nl over unser Hans!
maar liefst 2 @ teruggekregen

probeer steeds @aangifte doen, maar deze ligt plat, maandag brief e deur uit aan de "medeplichtige" ING, die deze incassorekeninghouder nog steeds tolereert, en daarna een bezoek aan mijn bank.

Heerlijk dit!

radarbert
Berichten: 76
Lid geworden op: 10 feb 2008 11:06

Re: Pretium Telecom

Ongelezen bericht door radarbert »

Herinnering.

Vanavond Kassa TV opnieuw over Pretium Telecom. Kijken dus allemaal.

strand en zee
Berichten: 5
Lid geworden op: 03 apr 2009 14:10

Re: Pretium Telecom

Ongelezen bericht door strand en zee »

Zo dat is geregeld hopelijk bij de ING,de blokkering is een feit.
Nu nog geld gestort zien.
Klacht ook ingedient bij www.Consuwijzer.nl en bevestigings nummer gehad.

Dank iedereen voor de genomen moeite hierin.

Gracias

strand en zee
Berichten: 5
Lid geworden op: 03 apr 2009 14:10

Re: Pretium Telecom

Ongelezen bericht door strand en zee »

vergeet nog te zeggen dat ik via skype/voip heb gebelt met de ING met nummer

+31205611619

lieve dame aan de lijn die het ging blokkeren en zei dat er geen afschrijvingen meer kwamen van Pretium telekom.

Vi
Berichten: 7
Lid geworden op: 07 jun 2005 17:35

Re: Pretium Telecom

Ongelezen bericht door Vi »

Ook mijn moeder (82) is er donderdag ingestonken. Redelijk helder van geest, maar door ziekte/medicijnen wat minder alert. Vriendelijke verkoper hing verhaal op waarin aantal keren samenwerking met KPN werd genoemd om lekker vertrouwd over te komen, waarop moeder toehapte. Zodra ze ophing had ze spijt en heeft 2 nachten liggen piekeren hoe ze zo stom heeft kunnen zijn: ze ketst normaliter alle telefonische verkopers af....
Na hier gelezen te hebben weet ik precies wat ik moet doen: wachten op hun papieren, de voorbeeldbrief aangetekend versturen, rekening in de gaten houden en waarschijnlijk gebruik maken van de "72+ coulance-regeling".
Een geluk bij een ongeluk dat de hele "handleiding" hier te vinden is.

Bob Schurkjens
Berichten: 9778
Lid geworden op: 13 jun 2005 01:41

Re: Pretium Telecom

Ongelezen bericht door Bob Schurkjens »

De hele Kassa uitzending is hier onder te zien. Wat opvalt is de ongekende brutaliteit van dit bedrijf, de glasharde leugens en misleiding in de verkooptelefoontjes. Al met al misdadig gedrag. Om de boete die Pretium heeft gekregen van 87.000 euro lachen ze alleen maar. En ze gaan gewoon door met liegen en bedriegen. Wat de staatssecretaris concreet gaat ondernemen tegen dit roversnest is vooralsnog helaas onduidelijk.

http://player.omroep.nl/?aflID=9244919

anti-pret
Berichten: 26
Lid geworden op: 22 sep 2007 01:10

Re: Pretium Telecom

Ongelezen bericht door anti-pret »

@HerrDoktorOetker,
Heb je al gezien dat er op de officiele Kassa-site ook naar je Pretiumgids verwezen wordt? Mooi toch! :D

tirolermike
Berichten: 6
Lid geworden op: 27 mar 2009 20:33

Re: Pretium Telecom

Ongelezen bericht door tirolermike »

..
Laatst gewijzigd door tirolermike op 26 apr 2009 22:48, 1 keer totaal gewijzigd.

lenalida
Berichten: 126
Lid geworden op: 26 okt 2008 19:53

Re: Pretium Telecom

Ongelezen bericht door lenalida »

Hè, hè, laten we het wel gezellig houden en nou niet over nazi-toestanden gaan beginnen. We leven in 2009, dus dat is bijna 60 jaar geleden
Mensen hou toch op, waar gaat het hier nou om. Ik dacht dat forum bedoeld is om elkaar te helpen, te adviseren e.d. maar toch niet om te gaan zitten hakketakken op elkaar. [Bericht aangepast door de moderator]

tirolermike
Berichten: 6
Lid geworden op: 27 mar 2009 20:33

Re: Pretium Telecom

Ongelezen bericht door tirolermike »

..
Laatst gewijzigd door tirolermike op 26 apr 2009 22:49, 1 keer totaal gewijzigd.

jante
Berichten: 30
Lid geworden op: 21 mei 2008 21:22

Re: Pretium Telecom

Ongelezen bericht door jante »

lenalia, ik ben het helemaal met je eens
Het belangrijkste is dat wij elkaar steunen en van nieuws en duidelijke informatie voorzien.

Het mag best op een cynisch/humoristische manier gebracht worden, maar houd er rekening mee dat de aanleiding van dit alles een zeer ernstige zaak is, waar veel gedupeerden heel erg en al heel lang mee zitten.

En het ergst van alles is, dat we er op dit moment haast niet vanaf kunnen komen.

Ik denk dat we allemaal maar een wens hebben en dat is een brief van Pr.ontvangen, waarin Pr toegeeft fouten te hebben gemaakt en bekend maakt, dat van een contrakt nooit sprake is geweest.
Daarbij nog de welgemeende excuses voor de onzettend trage afhandeling, en een vergoeding voor gemaakte kosten.

De tijd zal het leren!

Pr. gebruikt onderstaande gezegde waarschijnlijk ook, maar wij moeten hier ook aan vast houden:

DE AANHOUDER WINT!!!!!!!!!!!

TdeHond
Berichten: 2845
Lid geworden op: 19 jan 2008 14:42

Re: Pretium Telecom

Ongelezen bericht door TdeHond »

Hou het kort,zorgvuldig en wees helder in uw taalgebuik ,en loop geen onzin te verkondigen dat een 82-jarige de brief zelf dient te ondertekenen als de zoon dit ook zelf kan doen namens de moeder.
Als de zoon ondertekent zonder bijvoeging brief waarin ouder de zoon machtigt namens hem/haar te tekenen ( + kopie identiteitsbewijzen zoon + ouder) geeft u Pretium kans de zaak te traineren omdat er dan een brief gestuurd wordt met de vraag om een machtiging etc.

Leuker kan Pretium het niet maken. Zie eerder in dit forum vermeld.

lenalida
Berichten: 126
Lid geworden op: 26 okt 2008 19:53

Re: Pretium Telecom

Ongelezen bericht door lenalida »

Tilorermike, houd nou toch eens op met dat ge-emmer. Daar heeft niemand wat aan.
Herr Oetker heef ons zeer goede adviezen gegeven op en daar ben ik in ieder geval blij mij en ieder vogeltje zingt zoals gebekt is.
De één heeft meer woorden nodig dan de ander om het e.e.a duidelijk te maken
Maar Uw reactie kan ik niet waarderen gr. lenalida

TdeHond
Berichten: 2845
Lid geworden op: 19 jan 2008 14:42

Re: Pretium Telecom

Ongelezen bericht door TdeHond »

k verzoek u wel om zorgvuldigheid te betrachten indien u stelt dat een zoon,
niet namens een 82 jarige moeder kan tekenen.
Ik stel dat Pretium het tekenen door de zoon - als hier geen machtiging bijgevoegd is - als reden om de zaak te traineren zal gebruiken.

Ik adviseer u zich uit te leven in het lezen van e.e.a. op dit forum.
vr gr

Ron58
Berichten: 1157
Lid geworden op: 21 feb 2007 12:07

Re: Pretium Telecom

Ongelezen bericht door Ron58 »

Vraag dit maar na bij Consumentenbond of Consuwijzer.
En Pretium houdt zich daar natuurlijk keurig aan :lol: :lol:

TdeHond
Berichten: 2845
Lid geworden op: 19 jan 2008 14:42

Re: Pretium Telecom

Ongelezen bericht door TdeHond »

Het kwartje lijkt niet te vallen.
Ik twijfel niet, Pretium lijkt elke gelegenheid uit te buiten om er zorg voor te dragen dat het langer duurt om uw beminde familielid uit wat als wurggreep van pretium lijkt aan te voelen te bevrijden.
Dus adviseer ik om kosten en tijd te besparen uw beminde familid te laten tekenen, of een machtiging + kopie identiteitsbewijzen bij te voegen. Dan heeft u meteen bewijs materiaal bijgevoegd dat gedupeerde op de dag dat zij lastig gevallen werd door een telemarketer 72 jaar of ouder was.

anti-pret
Berichten: 26
Lid geworden op: 22 sep 2007 01:10

Re: Pretium Telecom

Ongelezen bericht door anti-pret »

Ik wil KrikvdKruk heel veel sterkte en succes toewensen in de rechtzaak van a.s. woensdag (8 april) en roep hiermee alle forumbezoekers op om deze doorvechter tegen Pretium zijn/haar morele steun te betuigen!

Ik hoop dat het recht zal zegevieren :!:

Gesloten