LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Nederlandse Energie Maatschappij

Heb je bepaalde ervaringen met een energiebedrijf? Deel hier jouw mening.
jeffreydebruyn
Berichten: 2
Lid geworden op: 05 apr 2009 01:14

Re: Nederlandse Energie Maatschappij

Ongelezen bericht door jeffreydebruyn »

hallo a moesker
ik ben ook de dupe geweest van die oplichters
ik zat by essent en werd een jaar geleden gebeld door die oplichters.ik zou alleen maar informatie toegestuurd krygen,maar wat bllek dat was een contract.
ik hen 2 maanden stroom van hun gehad.en ben toen met veel pyn en moeite terug gegaan naar essent
ik kreeg vervolgens een afrekening van 704euro
echt schofterig vond ik dat
ik heb maanden geprobeerd contact te krygen tot ik ineens een brief kreeg van cannock chase een deurwaarder
daar zat een rekening aan vast van 884eurodie ik even binnen een week moest betalen
ik heb dat uiteindelijk maar gedaan nadat ik weer een brief kreeg met daarin de vermelding dat dat ze een week later beslag kwamen leggen op mijn inboedel
ik had gelukkig een fin meevaller en kon het dus betalen puur om van het gezeil van hun af te zyn
ik hoop echt dat de nem gestopt gaat worden door wie dan ook
en vind het schandalig dat de regering niet ingrypt terweil die op de hoogte zyn
suc6 verder allemaal

K.Smilde
Berichten: 14
Lid geworden op: 27 mar 2009 19:44

Re: Nederlandse Energie Maatschappij

Ongelezen bericht door K.Smilde »

Beste Twijg,

Deafsluiting zal natuurlijk niet door de Nem zelf gebeuren, maar door Liander,event..
Die zullen als het goed is daar nog niet toe overgaan omdat XXXX(NEM) een gesprek met Liander heeft gehad en mij heeft gemaild dat er een "inhuizing" zou plaatsvinden. Heb echter na ruim een week nog geen teken daarvan gehoord of gezien en mailtjes krijg ik onbesteld terug van het adres waarvan ik wel hun mail heb gekregen, vandaar mijn vrees dat het niet lekker zit met het bedrijf wat betreft de verbinding. Wie weet zijn ze al failliet. De bos bloemen wordt dan later in de milieubak gedumpt dan het bedrijf! Die staan er dank zij een frisse Katwijkse kwaliteit nog goed bij! En XXXX maar reklame blijven maken. Wie tuint daar nu nog in?
Wordt vervolgd
Kees

ikke weer
Berichten: 7
Lid geworden op: 26 mar 2009 13:09

Re: Nederlandse Energie Maatschappij

Ongelezen bericht door ikke weer »

Hallo allemaal,

Nu, na mijn eerste bericht hier bij tros radar ben ik ondertussen overgegaan naar een andere leverancier, E.ON. Dit verder niet terzake wat mijn nieuwe leverancier betreft. Maar, nu heb ik wel weer een eindafrekening mogen ontvangen en daarbij is het maandelijkse NEM last niet 124,=euro, nee, maar het is verhoogd naar 133,= euro!! Hoe kan dit nu weer? Ben totaal niet op de hogte van een verhoging? Niet eens per brief te kennisgeving toegestuurd ook niet. Daarnaast heeft de NEM nog een keer voor het gehele jaar de Netbeheerders kosten erbij gerekend... DIT WAS NOTABENE BIJ ELKE MAANAFREKENING INBEGREPEN!!! Sorrie, maar ik ben *^&%!(&#@%$ een beetje boos... Heb ruim van te voren een ticketnummer per mail aangemaakt via de site van NEM over de onjuist toegestuurde eindafrekening en echtwaar totaal geen reactie, maar nu krijg ik wel een bevestiging van afmelding met eindafrekening thuis gestuurd... Reageren doen ze niet alsof er geen personeel meer aanwezig is bij NEM, maar er is wel iemand aanwezig die de eindfacturaties regelt... Is het een 1 mans bedrijf maar kan niet optijd de emails beantwoorden ofzow???

Heb vanavond weer een mail toegestuurd en vermeld dat ik juridische stappen ga ondernemen...
Telefonisch is mij duidelijk toegezegt om nog niet tot betaling over te gaan omdat de eindfactuur niet overeenkomt met mijn contract, m.b.t. de levering van elektriciteit en gas. Mijn contract geeft veel lagere waarden aan t.o.v. de factuur. "Dit zou niet mogen" aldus een medewerker van de klantenservice. Heb het hele gesprek opgenomen en kan het tig keren bevestigen. Daarnaast wil ik wel degelijk gebruik maken van de "Laagste Prijs Garantie", dat als een andere leverancier goedkoper is t.o.v. NEM. zal ik het verschil dubbel terugbetaald krijgen...
De meesten kennen het wel waarschijnlijk!

Maargoed...
Daarom heb ik ook nog steeds niks betaald maar loop straks wel het risico dat het met 25,=euro verhoogd wordt omdat ik nog niet betaald heb... Maar NEM doet ook niks met mijn "Laagste Prijs Garantie" certificaat... Waarom zal ik de NEM betalen terwijl de NEM mij betalen moet of op zijn minst netjes te reageren???

Wat moet ik nu doen? Wat kan ik (het beste) doen? Waar heb ik recht op? Welke stappen zijn wijs te ondernemen???

Rechtsbijstand?

B.v.d.

Mireille2007
Berichten: 1
Lid geworden op: 06 apr 2009 14:29

Re: Nederlandse Energie Maatschappij

Ongelezen bericht door Mireille2007 »

Voor meneer abdlakrim

Wat u vertelt zo is het bij mij ook precies gegaan. Vanaf de dag dat ik onder bepaalde voorwaarden akkoord ben gegaan heb ik die zelfde dag nog terug gebeld dat ik het helemaal niet wil. Maar helaas meerdere telefoontjes en emails mochten niet baten. Moest wachten op het aanmeldingspakket en dan zou ik mij pas kunnen afmelden. Uiteindelijk waren wij er zo klaar mee dat we niet meer hebben opgehangen totdat wij een bevestiging van hun kregen via de e-mail dat we afgemeld waren. Na 2 uur is dat gelukt maarrrr ze liegen de hele boel bij elkaar, ze spreken elkaar allemaal tegen. Uitspraken die eerder gedaan zijn schijnen allemaal niet te kloppen. En oh oh pas op met die 7 dagen bedenktijd want hun schijnen daar een hele andere telling op na te houden.

Mijn advies, telefonisch afmelden ( ook al zeggen ze dat dat niet kan, ik ben het voorbeeld dat het wel kan ) en eisen dat ze een email sturen waarin staat dat je helemaal geen gebruik wil maken van hun diensten. Mocht men willen ik heb de brief in mijn email staan dus als er meerdere mensen zijn die zo een email willen afdwingen kan het zo doorsturen.

Echt waar geen woorden voor dit bedrijf, mag het niet zeggen maar hoop dat ze snel niet meer bestaan want dit soort praktijken moeten zwaar afgestraft worden :evil: .

Suc6 voor diegenen die er nog mee worstelen

Mark1963
Berichten: 1
Lid geworden op: 06 apr 2009 16:40

Re: Nederlandse Energie Maatschappij

Ongelezen bericht door Mark1963 »

Ik heb onlangs kunnen ervaren hoe de Nederlandse Energie Maatschappij omgaat met de consument met een smalle beurs. 2 keer hebben ze een te hoog voorschot geind dat ze weigeren om nu te verrekenen en het teveel geinde geld terug te storten op mijn rekening. Ik zal moeten wachten op begin volgend jaar bij de eindafrekening. Inmiddels heb ik het laatste bedrag gestorneerd maar krijg ik een aanmaning om het te hoge bedrag toch te betalen, een bedrag dat dus 200 euro te hoog is!!!! Bij de volgende aanmaning kan ik nog eens 25 euro extra adminstratiekosten betalen. Geld dat ik juist nu niet kan missen!!!!terwijl de maatschappij mij eigenlijk geld schuldig is!!!!
Ik zal nu bij de gemeente aan moeten kloppen voor een aanvulling aangezien ik anders niet rond kan komen. Het voorschot zal pas per 1 april zijn aangepast maar voor een maatschappij met een laagste prijs garantie rekenen ze wel erg hoge voorschotten!!! In de contacten via post, mail en call-center komt naar voren dat ze in contact met de netwerkbeheerder mijn toekomstig verbruik hebben geschat. Inmiddels heb ik natuurlijk zelf al gebeld met de netwerkbeheerder waarbij verbazend lage verbruikscijfers werden genoemd door de netwerkbeheerder, 3 keer zo laag!!! Als ik binnnen 5 minuten deze cijfers kan opvragen waarom blijft de Nederlandse Energie Maatschappij dan andere cijfers, 1400 kuub gas en 3500 klwuur stroom, noemen die ze hebben gekregen van de netwerkbeheerder????
Zijn er meer mensen met dergelijke klachten met de Nederlandse Energie Maatschappij? Hoe kan dit opgelost worden?

luce345
Berichten: 1
Lid geworden op: 06 apr 2009 21:19

Re: Nederlandse Energie Maatschappij

Ongelezen bericht door luce345 »

hallo beste mensen toch wil ik even een reactie plaatsen naar aanleiding van al jullie commentaren hier.Het is namelijk zo dat alle mensen die hier reageren met een negatief commentaar dat ze dus wel even zelf vergeten dat ze zelf dus wel tijdens een bandopname(voicelog)zelf met een duidelijke JA of AKKOORD moeten reageren.Dus mensen als jullie nergens aan vast willen zitten want je weet dat je een overeenkomst aan gaat met de NEM EEN OVEREENKOMST en dat het geen informatie pakket is wat ook duidelijk wordt vermeld tijdens een bandopname.dus mensen als welke energie maatschappij jullie ook maar benaderen is het belangrijk goed te luisteren en als men dan Duidelijk aan geeft dat u een 7 werkdagen afkoel periode heeft reageer dan op tijd als u wil annuleren.Ik ben zelf namelijk ook over gestapt naar de NEM en ze hebben mij zeer respectvol behandelt heb duidelijke antwoorden op mijn vragen gekregen.en zelfs toen ik het pakket thuis kreeg op de mat kreeg ik nog geen week later de meterstanden kaart waarop ik de huidige stand van mijn meters moest doorgeven dus ja de NEM zal wel niet zo maar willekeurig een stand in kaart brengen en aan de hand daarvan een voorschot bedrag gaan bepalen want ze nemen wel degelijk de standen over van de vorige energie maatschappij. :D :D Dus NEM valt in sommige zaken niet eens wat te verwijten maar ook de mensen zelf die niet goed luisteren aan de telefoon :?: :?:

pbarendse
Berichten: 660
Lid geworden op: 05 jan 2008 00:48

Re: Nederlandse Energie Maatschappij

Ongelezen bericht door pbarendse »

Luce345, haal even je kop uit je kont, en lees goed wat de mensen schrijven. Ik heb de NEM ook meerdere malen aan de lijn gehad, maar ze zijn absoluut NIET duidelijk in het feit dat ze een overeenkomst sluiten, en niet alleen een informatiepakket sturen. Dat heb ik ze al die keren echt uit ze moeten trekken, om ze vervolgens met dat feit om de oren te meppen.

K.Smilde
Berichten: 14
Lid geworden op: 27 mar 2009 19:44

Re: Nederlandse Energie Maatschappij

Ongelezen bericht door K.Smilde »

Waarde Twijg,

We zijn weer "beleverd",javascript:emoticon(':lol:') Wat een raar woord eigenlijk, alsof de kruidenier met z'n mandje langskomt!
Vandaag de direct solution supportman weer gebeld om opgehelderd te worden over de aansluiting. Ik akn niet anders zeggen dan poeppievriendelijk te woord gestaan te zijn en ook een beetje tegemoetkomender, maar dus wel via zijn eigen telefoonnummer en niet van de callcenters, want die kunnen nooit doorverbinden.javascript:emoticon(':oops:')
Ik weet niet of het verstandig is zijn nummer te noemen daar hij dan direct overbelast kan worden. De herstelling van leveren en rekening gaat echter nog wel enige problemen oproepen, daar de eindrekening van dec 2008 niet ongedaan kan worden gemaakt. terwijl het voorstel om het hele verstoren van de redelijke orde die er in nov was te vergeten en door te gaan met vooschotbetalingen. Ze vonden dat wel wat, maar kunnen niets. Maar boetes gaan er wel allemaal vanaf en Cannock Chase kan ook fluiten naar de opgelegde rekeningen. Ik heb door poot stijf houden wel het nodige bereikt. Alweer de raad:Nooit iets betalen als je in je recht denkt te staan :lol: Terugboeken of schadevergoeding blijft nog een zwak punt. Tot nog toe gelukkig nog niets in mijn nadeel betaald. Weer afwachten dus hoe alles uitvalt. Geen wachttijd gehad bij het bellen, binnen 20 min teruggbeld na belofte.geen al te slechte score. Op de vraag of ze al vorderen met de verkoop van het bedrijf geen positief antw. maar wel bericht van steeds beter lopende zaken en service. Zou ik daar als een van de weinigen de gelukkige van worden?

Gr, Kees

Twijg
Berichten: 88
Lid geworden op: 22 jan 2009 21:15

Re: Nederlandse Energie Maatschappij

Ongelezen bericht door Twijg »

@Ikkeweer: Goed van je dat je het gesprek hebt opgenomen! Er is een ding wat ik niet begrijp. Je bent al overgestapt naar Eon, maar hoe zit het dan met die laagste prijsgarantie? Ik dacht dat je die alleen maar krijgt als je naar de NEM bent overgestapt en aan kunt tonen dat je bij een andere energieleveraar goedkoper uit bent. Om het verschil dubbel terugbetaald te krijgen moet je naar ik aanneem klant bij de NEM blijven. Ik vraag dit aan je omdat ik de voorwaarden voor die laagste prijsgarantie niet ken.
In elk geval zou ik niets betalen. Je hebt als bewijs dat opgenomen gesprek. Denk dat je al een klacht bij www.consuwijzer.nl hebt ingediend,
zo niet dan moet je dat alsnog doen. Dreigen met juridische stappen lijkt ook weleens te helpen. Heb je een rechtbijstandverzekering of ben je lid van een vakbond? Dan kun je die ook inschakelen en anders de geschillencommissie (zie consuwijzer)
Veel sterkte en succes !

@Luce345: Ik sluit me geheel bij pbarendse aan en zou je ook willen adviseren om de str*nd uit je ogen te halen en even de reacties lezen. Het gaat niet alleen om die oplichtingspraktijken aan de telefoon. Ook de klantenservice deugt niet en op de afd. facturering zitten mensen met het verstand als van een stoofpeer. Kortom het hele bedrijf is doodziek en moet zo snel mogelijk van de markt verdwijnen. Maar
natuurlijk wel eerst alle gedupeerden terugbetalen! Daarna zijn ze hopelijk failliet!

@ Mark1963:
Dien een klacht in bij www.consuwijzer.nl Uitleg zie vorige pagina of de pagina daarvoor gepost door Da Freeze en Ali Bensalah)
Je hebt hier al gelezen dat de NEM uitblinkt in het oplichten van mensen en het niet reageren op mails, brieven enz. Goed dat je het bedrag gestorneerd hebt. Maar misschien moet je dan het bedrag wat volgens jou wel redelijk is per acceptgiro betalen. Vermeld daarop naast je contractnr en de maand, dat dit het bedrag is wat telefonisch is afgesproken. Ze liegen zelf ook dat ze barsten.
Stuur ook nog een aangetekende brief, dreig met juridische stappen, dat je Radar en Kassa ien RTLBoulevard in gaat schakelen.

Heeft iemand anders nog een idee? Ik weet het ook niet meer :lol:

K.Smilde
Berichten: 14
Lid geworden op: 27 mar 2009 19:44

Re: Nederlandse Energie Maatschappij

Ongelezen bericht door K.Smilde »

Twijg,

We hebben al veel van elkaar geleerd denk ik. De solut. supp man van Nem leest na het gevraagd te hebben deze forums ook, zodat hij wel op de hoogte is van alle narigheid, maar blijft toch aardig en zoekt serieus naar een oplossing al is dat somms uiterst gecompliseerd voor hem door de slecht aangepaste(voor klanten) procedures die zijn gecreëerd door de oplichtende bazen. Hij laveert daar min of meer tussendoor om er nog wat van te kunnen maken, heb ik sterk de indruk. Sommige vragen kan hij ook echt niet beantwoorden, wat erg frustrerend moet zijn als je zijn positie in acht neemt. Ik wil nog even wachten met zijn adres

We wachten af
Kees

diedels27
Berichten: 2
Lid geworden op: 07 apr 2009 14:29

Re: Nederlandse Energie Maatschappij

Ongelezen bericht door diedels27 »

Goedemiddag!

Er staan hier nogal wat verhalen over N.E.M. zeg pffffff ik heb ze " nog" niet allemaal gelezen.
Ik wil enkel even kwijt dat ik het een vervelend bedrijf vind, en stokdoof ook nog.

Ze bellen mij inmiddels al 7 weken gemiddeld 3 maal in de week, ik heb ze al gezegd mijn nummers van de lijst te halen maar helaas blijft het gebel doorgaan. Hoe vaak ik ook zeg niet geintresseerd te zijn het houd niet op!

Misschien moet N.E.M eens langs schoonenberg :D

En het lijkt me dat ze van al die switchbetalingen daar makkelijk even met zijn allen langs kunnen en groepskorting kunnen vragen.

Gr. D

ikke weer
Berichten: 7
Lid geworden op: 26 mar 2009 13:09

Re: Nederlandse Energie Maatschappij

Ongelezen bericht door ikke weer »

Hallo Twijg,

Ben lid van een vakbond, heb NEM een klachtmail toegestuurd via hun eigen site en heb hierbij een ticketnummer verkregen als bewijs, heb NEM ook met de klacht benaderd via http://www.energieleveranciers.nl/energ ... ?lev_id=59 en heb idd het gesprek opgenomen waarin duidelijk tehoren is dat de toegezonden eindafrekening onjuist is en daarom nog niet hoef te betalen totdat ik telefonisch benaderd wordt en de juiste gegevens ontvang en alle duidelijkheid verkrijg!

De persoon die ik gepsroken heb heeft tijdens de opname ook duidelijk zijn naam vermeld... Keiharde bewijzen heb ik idd wel! Maar hoever gaat deze zaak lopen, want van een kale kip valt straks niet meer te plukken en heb zo'n vermoeden dat NEM straks failliet is!

Mijn instinct geeft iig aan dat ik niet tot betaling over zal gaan en afwachten tot de NEM reageerd...

Wat is wijsheid...?

B.v.d.
Laatst gewijzigd door ikke weer op 07 apr 2009 22:02, 1 keer totaal gewijzigd.

ikke weer
Berichten: 7
Lid geworden op: 26 mar 2009 13:09

Re: Nederlandse Energie Maatschappij

Ongelezen bericht door ikke weer »

Klacht is ook ingedient bij http://www.consuwijzer.nl

B.v.d.

Sistrona
Berichten: 1
Lid geworden op: 08 apr 2009 00:07

Re: Nederlandse Energie Maatschappij

Ongelezen bericht door Sistrona »

Mijn vrouw heeft via Neckermann een welkomst pakket aangevraagd voor de n.e.m. Wij hebben dit welkomst pakket bestudeerd en zijn tot de conclusie gekomen dat het voor ons Limburgers niet goedkoper uitpakt. Dus het hele pakket aangetekend binnen de 7 dagen geretourneerd. Dat was op 19 jan.Wij zijn nu nog altijd aan het "wachten" op een terugswitch naar onze oude energieleverancier.Want zij hadden de afkoelingsperiode van 7 dagen helemaal niet afgewacht en hadden de contracten bij Essent en Nuon al opgezegd.
MENSEN laat jullie niet misleiden, de n.e.m. kan mij voor mijn part de ........... op.
Telkens als ik het spotje op TV zie loopt het mij ijskoud de rug af.

VTO1
Berichten: 95
Lid geworden op: 25 jan 2009 15:26

Re: Nederlandse Energie Maatschappij

Ongelezen bericht door VTO1 »

http://www.fd.nl/artikel/11348814/prijs ... uw-etalage

dit zegt genoeg

NEM wordt verkocht en alle klanten worden weer belazerd.
Geloof me, dit bedrijf doet niks anders dan mensen oplichten om er zelf beter van te worden. Enige netheid kennnen ze niet, je bent gewoon de *** daar.

maranmarjes
Berichten: 1
Lid geworden op: 08 apr 2009 09:10

Re: Nederlandse Energie Maatschappij

Ongelezen bericht door maranmarjes »

ook ik ben benaderd door de NEM,ze deden voorkomen of ze via de NUON belde, na herhaaldelijk vragen zeiden ze dat ik echt bij de NUON zou blijven , dat stukje is niet op genomen
later bleek dat dat niet zo was en omdat wij bij de NUON wilden blijven zijn we terug overgestapt
de afrekening die we toen kregen voor 2 mnd stroom was 2200 euro (juli aug) daar hebben wij bezwaar tegen ingediend en dat loopt nu nog alleen hebben ze nu wel een incasso buro ingeschakeld om toch aan hun geld te komen.
Wij houden onze poot stijf maar dat kan wel wat vervelende staartjes hebben(deurwaarder of rechtzaak) ze zeggen bij navraag nu al 6 mnd "we zijn er mee bezig"maar dat vragen we ons af want de gene die er over gaat krijgen we nooit te spreken

forumessent
Berichten: 321
Lid geworden op: 19 nov 2008 09:26

Re: Nederlandse Energie Maatschappij

Ongelezen bericht door forumessent »

Beste Sistrona,

In uw bericht van 8 april op dit forum geeft u aan dat u problemen heeft met uw overstap terug naar Essent.
Graag wil ik telefonisch contact met u opnemen zodat ik het voor u kan uitzoeken.

Indien u hier geen bezwaar tegen heeft, kunt u uw klantnummer mailen naar [email protected]. Hiermee kan ik uw contactgegevens opzoeken in onze administratie. Ik neem dan zo spoedig mogelijk contact met u op.

Alvast bedankt voor de moeite.

Met vriendelijk groet,

Annemarie
Essent medewerker

traxxas
Berichten: 1
Lid geworden op: 08 apr 2009 17:15

Re: Nederlandse Energie Maatschappij

Ongelezen bericht door traxxas »

Ik zelf heb ook last gehad van nem kan er dit over zeggen het zijn oplichters stap niet over
De praatjes klinken veelbelovend maar iets op papier hier over krijgen krijg je niet.
al bij hun 1ste rekening zul je zien dat je bijna het dubbele betaald van wat je normaal kwijt was .

wickel
Berichten: 1
Lid geworden op: 08 apr 2009 21:42

Re: Nederlandse Energie Maatschappij

Ongelezen bericht door wickel »

In 3 weken tijd ben ik al 3 keer gebeld door het CallCenter van NEM. Eerste keer blijf je nog even beleefd, maar maak ik heel goed duidelijk dat ik ze niet moet.
Week later was het weer prijs.
Vanavond weer. Ook met aandringen van mij dat het geen zin heeft blijft die NEM dame maar doorratelen.
Er zit niets anders op dan de hoorn er op te gooien.

DIT MOET ECHT EEN KEER GAAN STOPPEN.

Dit heb ik nog nooit meegemaakt. Waar blijft onze overheid met regelgeving!

gerard de ver
Berichten: 46
Lid geworden op: 18 dec 2008 00:42

Re: Nederlandse Energie Maatschappij

Ongelezen bericht door gerard de ver »

Beste Annemarie Essent medewerker,
Zelf ben ik ook overgenomen door de NEM op basis van een voicelog van een andere persoon. Blijkbaar is dit ook rechtsgeldig.
Ik heb daarop meteen Essent gebeld om te vragen wat er precies aan de hand was.
Essent zou de voicelog opvragen. Essent heeft die net als ik NIET gekregen.
Ik kreeg die uiteindelijk na 3 MAANDEN. Ik heb in die drie maanden zeker 10 keer Essent gebeld. Zou elke keer teruggebeld worden. Nooit iets gehoord.
De laatste keer heb ik gebeld en gevraagd om gewoon weer teruggezet te worden bij Essent. Dan maar geen uitleg, ik wilde gewoon zo snel mogelijk weg bij die corrupte NEM.
Zelfs dat heeft Essent geweigerd!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ik heb geen schulden, altijd automatische incasso gehad, nooit problemen. Alles perfect in orde bij Essent! Ik snap dit niet!

Maar je kunt dus blijkbaar nooit meer terug naar Essent indien de NEM je eenmaal heeft overgenomen.

Ik was toen gedwongen naar een ander te gaan. Je tekent nieuwe contracten en accepteert die boete van 250,- bij de NEM. Ook hier gaat het niet goed. Zou ook teruggebeld worden. Nooit meer iets van gehoord.
Zo gaat dat blijkbaar overal.

Beste Essent medewerker. Kunt u ons vertellen wat er aan de hand kan zijn? Waarom kan niemand mij overnemen? Waarom kan ALLEEN de NEM dat wel binnen 2 dagen?
Waarom kan men niet meer terug komen bij Essent of bij een ander?
Ik ben nu al 3 maanden aan het proberen weg te komen bij de NEM!
Ik kom er *********** niet eens meer vanaf!

Gesloten