LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Vodafone HOGE rekening!

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
freddyonderstal
Berichten: 10
Lid geworden op: 30 mar 2009 22:50

Re: Vodafone HOGE rekening!

Ongelezen bericht door freddyonderstal »

Jochem,

Het zou kunnen dat je toestel verkeerd ingesteld staat.

Indien je een zakelijk abo hebt, moet je van een ander toegangspunt gebruik maken van internet. office.vodafone.nl in dit geval.

Heb je een prive-abo, dan is dit live.vodafone.com

Als dit verkeerd staat, worden de kosten ook anders berekend.

Succes ermee!

Jochem82
Berichten: 7
Lid geworden op: 06 apr 2009 12:42

Re: Vodafone HOGE rekening!

Ongelezen bericht door Jochem82 »

Tsja wat dat betreft moet ik echt het een en ander uit laten zoeken maar ik heb geen zakelijk abonnement. Een vriend van mij heeft gelijkwaardig abo bij Vodafone en zelfde toestel en kan alles zonder problemen doen zijn rekening is vooralsnog normaal.
Ik heb een klein beetje het idee dat ze misschien zijn "vergeten" mijn internet blox te activeren.
Tevens valt het me op dat de bedragen zich lijken te verdubbelen, misschien toeval maar wel apart.
Bedankt voor je reactie freddy zodra ik meer info heb dan geef ik een terugkoppeling alhier.

Jochem82
Berichten: 7
Lid geworden op: 06 apr 2009 12:42

Re: Vodafone HOGE rekening!

Ongelezen bericht door Jochem82 »

Nou het nieuws gaat gelukkig de goeie kant op.
Na het controleren in de computer blijkt het abo wat ik 20 december afgesloten heb niet doorgevoerd te zijn na het sluiten van het contract, dit betekende voor mij dus dat ik in de veronderstelling van mijn nieuwe abo ben gaan internetten etc.
Mijn oude abo had totaal geen internet en zodoende betaalde ik gedurende december tot heden de Maximale prijs.
Morgen krijg ik definitief uitsluitsel hierover ze gaan de verantwoordelijke nog even aan de tand voelen.
Dus hopelijk kan ik zo'n 1000 euro terug krijgen en een tegemoetkoming ga ik zeker eisen want dit is wel een blunder 1e klas natuurlijk.
Morgen laat ik nog wat van me horen.

miss-tallie
Berichten: 1
Lid geworden op: 08 apr 2009 15:11

Re: Vodafone HOGE rekening!

Ongelezen bericht door miss-tallie »

ik herken dit ik zit nu dus de komende drie maanden met een rekening van 200 300 en nog keer 300 we zitten nu op de 8e van de maand en ik zit al 300 euro naast me tegoed ik word hier dood moe van dan bel ik de klantenservice en krijg ik te horen van ja mevrouw zoeken het maar uit ik ga net op me zelf wonen dus jullie begrijpen wel dat ik dit niet kan hebben!!!!

Piet Friet
Berichten: 3
Lid geworden op: 27 feb 2009 20:14

Re: Vodafone HOGE rekening!

Ongelezen bericht door Piet Friet »

Nou, ik heb m'n simkaart uit de telefoon gehaald, telefoon weggegeven en mijn nummer laten blokkeren. Nieuwe telefoon, nieuwe simkaart en uiteraard een nieuwe provider. Moet natuurlijk wel nog mijn abonnement betalen tot dit verlopen is. Maar dat is goedkoper dan door te blijven bellen met mijn oude simkaart. Blijkbaar is dit de enige manier om van deze rekeningen verlost te worden.

Jochem82
Berichten: 7
Lid geworden op: 06 apr 2009 12:42

Re: Vodafone HOGE rekening!

Ongelezen bericht door Jochem82 »

Nou goed zal een beetje uitleg over mijn situatie geven.
Wat ik hiervoor zei gaat nog steeds op één of ander iemand bij Vodafone heeft dus mijn abo niet in werking gezet zodat ik aardig hoog in de rekeningen schoot.
Nu krijg ik dus te horen dat ik inderdaad mijn geld ga terug krijgen wat ik teveel betaald heb, maar dit kunnen ze volgens de medewerker alleen in termijnen terug betalen.
Nu breekt mijn klomp natuurlijk dat zo'n groot bedrijf wanneer ik niet zou betalen me compleet leegplukt en afsluit en wanneer ze mijn geld hebben het in termijnen terug willen betalen.
Ze mogen maar 450 euro per keer terug betalen meent de medewerker.
Miss-tallie is het bij jou niet hetzelfde probleem als bij mij misschien?
Misschien dat er heel veel data verkeer is dat kun je wel opvragen namelijk.
En over een tegemoetkoming moet ik maar een klachtenbrief schrijven.
Is Vodafoneweb relations misschien gelegen om hierin wat te betekenen want na 10 jaar klant ben ik er nu wel beetje klaar mee eigenlijk.

Jochem82
Berichten: 7
Lid geworden op: 06 apr 2009 12:42

Re: Vodafone HOGE rekening!

Ongelezen bericht door Jochem82 »

En ja vandaag weer gebeld met winkel papierwerk is in orde , kan misschien alleen over maximaal 3 maanden mijn eerste storting verwachten.
Ik praat hier dus over 1000!! euro van mijn eigen geld wat ik niet eens op korte termijn terug heb. Ik ben echt enorm over de **** gegaan vandaag en word weer aan mijn lot over gelaten ik moet gewoon maar klachtenbrief schrijven volgens helpdesk.
Dus Vodafone doe maar lekker rente trekken van mijn spaarcenten.
Goed zo door gaan met jullie maffia praktijken!

JohnNagtzaam
Berichten: 2
Lid geworden op: 21 jun 2006 10:56

Re: Vodafone HOGE rekening!

Ongelezen bericht door JohnNagtzaam »

1) Ook ik heb grote problemen met Vodafone n.a.v. hoge rekeningen m.b.t dataverkeer. Mijn advies is dan ook: neem GEEN VODAFONE abonnement!!!

Op vragen hierover aan de klantenservice reageert men niet of ontwijkend.

Het grootste probleem heb ik met het feit dat men de hoge bedragen (>300 euro) zonder waarschuwing van mijn rekening afschrijft. Bovendien lijken deze bedragen zich per maand te verdubbelen, hetgeen ik in dit forum eerder heb gezien. Ik zie dit als een inbreuk op het automatisch incasso, dat ik heb afgegeven voor mijn abonnement ad 9,95 per maand. Bovendien als men mij de eerst maand had gewaarschuwd, had ik de volgende hoge rekeningen kunnen voorkomen, door bijvoorbeeld mijn telefooninstellingen te controleren of Blox Zorgeloos Internet aan te zetten. Deze waarschuwingen (via sms of email) zijn technisch gemakkelijk te realiseren en ik beschouw Vodafone derhalve nalatig en verwijtbaar. (Als men een rekening te laat betaald, krijg je nl. binnen 3 werkdagen een sms).

Het is mogelijk om als consument een klacht in te dienen bij de Geschillencommissie Telecommunicatie, Postbus 90600, 2509 LP,
Den Haag. Ik vraag me af of iemand hier al ervaring mee heeft?

2) Vodafone zet doodleuk dataverbruik uit reeds gefactureerde perioden op mijn nota van maart. Volgens mij is dit juridisch niet in de haak. Is deze veronderstelling juist.

altijd wat
Berichten: 2
Lid geworden op: 07 mei 2009 13:37

Re: Vodafone HOGE rekening!

Ongelezen bericht door altijd wat »

ik ben ineens afgesloten van vodafone nadat ik een telefoontje kreeg van vodafone dat er binnen twee dagen € 600.00 met mijn nummer gechat zou zijn maar dit is een extra simkaart die je voor een jaar voordelig erbij af kon sluiten wat blijkt telefoon en simkaart weg hebben aangifte van diefstal gedaan als een beest behandeld door een medewerker van vodafone dat het ons probleem is en afgelopen dinsdag gebeurde hetzelfde bij onze oudse zoon er zou in april en mei gechat zijn maar dat nummer is 2-05-2009 pas in gebruik genomen ook hij wordt voor oud vuil behandeld en heb ik de telefoon overgenomen werd er doorleuk tegen mijn gezegt ben u wel voor rede vatbaar en dat de reking van € 400.00 gewoon betaald moet worden dus wij zijn binnen een week voor € 1000.00 gedupeert en er is alleen met deze simkaarten gechat met nr 2800 en meer wordt er niet verteld en wat ik het ergste vindt dat je zowel in als uitgaand volledig wordt afgesloten zijn er mensen die dit ook hebben graag ook een reaktie

harleyrijder
Berichten: 1
Lid geworden op: 07 mei 2009 17:20

Re: Vodafone HOGE rekening!

Ongelezen bericht door harleyrijder »

Tot mijn grote schrik zag ik dat Vodafone even automatisch € 751,52 van mijn rekening heeft afgeschreven.
Ik heb hierover meteen gebeld en uitleg gevraagd, dit is dataverkeer werd mij verteld.
Terwijl ik Internetblox aan heb staan??, Maar die staat pas aan per 1 April en de rekening gaat over Maart zeggen ze, terwijl ik op 2 Maart mijn internetblox telefonisch heb laten aanzetten en dat zou per direct ingaan.

Ik heb via mijn bank het geld terug laten storten, maar zoals je begrijpt ben ik na een dag al gebeld wanneer ik ga betalen, want anders sluiten ze me af.

Er word mij nu ook verteld dat de blox per maand worden geactiveerd,
terwijl op internet staat dat je ze ten aller tijde kunt aanzetten.
Ik ga mijn rechtsbijstand hier op zetten en een brief sturen aan de geschillencommissie.

Ik ben al vanaf het begin ( toen ze nog libertel waren ) aangesloten bij ze, maar je word behandeld als een of andere schoft.

Als dit alles is opgelost ga ik zeker nadenken over opstappen bij deze maffia maatschappij !!!

Andre van den broek
Berichten: 1
Lid geworden op: 23 mei 2009 17:19

Re: Vodafone HOGE rekening!

Ongelezen bericht door Andre van den broek »

Ik heb een abonement bij vodafone waar ik geen gebruik van kan maken het gaat over de usb stick mobile connect kaart ik ben in januari 2009 de overeen komst aangegaan met deze maar continu geen verbinding mogelijk rascodes ik bel vaak met de klanteservice en vraag om opheldering ik verwacht doen ook een corect andwoordt te krijgen in mei 2009 zette ik mijn laptop uit om tegaan slapen woensdag en donderdag morgen zette ik deze aan ik kon niets meer systeem not fount ik schrijf een brief naar vodafone met een directe ontbinding contract 22 mei een brief van vodafone in me bus en ja de algemeene voorwaarden van toepasing ik dat goed door gelezen en wat blijkt de overeenkomst kan ten alle tijden woorden beeidigt maar in mijn geval dus niet vreemd per 8 jan 2010 dan wordt u afgesloten klop dit vodafone is in gebreken gebleven

julius87
Berichten: 7
Lid geworden op: 15 jun 2009 19:46

Re: Vodafone HOGE rekening!

Ongelezen bericht door julius87 »

Sinds september 2007 ben ik klant geweest bij Vodafone, ik heb dus ook veel last van de storingen gehad bij Vodafone. Ik had een abonnement van in totaal 70 euro ik had namelijk basis 50 1jaar (450 belminuten) plus 10euro onbeperkt sms en nog eens 10 euro onbeperkt internet plus uiteraard BTW, dus je kan wel zeggen dat ik een goeie klant was voor Vodafone. Ik betaalde elke maand zo'n 85 euro en de hoogste rekening was 115,- euro, ik heb uiteraard altijd netjes betaald. Die bedragen wist ik altijd wel te verklaren en keek daar nooit naar om, gewoon weg omdat het niet kon op MyVodafone omdat er altijd storing was en ik geen papieren rekeningen kon krijgen volgens Vodafone.De gehele looptijd heeft MyVodafone het misschien 3 keer gedaan. Maar ik dacht het is niet anders en hield mijn afschriften een beetje in de gaten maar die waren altijd rond de 80 en 1 keer 115 omdat ik op vakantie was geweest dus maakte ik me geen zorgen, alhoewel ik het wel erg asociaal vond dat ik geen specificatie kon krijgen en meerdere malen mijn beklaag heb gedaan bij Vodafone. Ik heb mijn abonnement ruim drie maanden van te voren opgezegd in Mei 2008 en ben over gegaan naar KPN Hi. Netjes alle rekeningen betaald en ben over gegaan met nummer behoud naar KPN Hi. Mijn Vodafone simkaart werd 18 augustus afgesloten en kon ik met mijn nieuwe sim bellen van KPN Hi. September 9 2008 kreeg ik nog een rekening van rond de 80 euro (uiteraard betaald) en dacht kan wel kloppen want je krijgt je rekeningen een maand later. Zonder zorgen ben ik verder gegaan met KPN Hi en alles was in orde. Totdat ik bezig ging met de financiering van mijn nieuw aan te kopen woning, en de bank mij tot mijn grote verbazing verteld dat ik een BKR notering had. Ik had geen idee waar dit vandaan kon komen. Dus heb ik meteen allerlei instanties afgebeld waar ik ooit een abonnement of iets anders had. Niemand wist van mij af. Totdat ik Vodafone klanten service aan de lijn kreeg, en de medewerkster mij doodleuk wist te vertellen dat ik nog een rekening open had staan van de maand september 2008 van 276,00 euro ??? Ik was toch afgesloten 18 augustus en overgegaan met nummer behoud????? Ik had 9 september toch een rekening betaald en in augustus heb ik mijn rekening ook netjes betaald. En afgezien van dat heb ik nooit een signaal, sms. Brief, of wat dan ook van Vodafone gehad dat ik nog iets moest betalen dus ik was met stomheid geslagen. Ook omdat ik altijd rekeningen had van 80 euro en mijn hoogste was 115euro (en voor de duidelijkheid die 276 euro was alleen de telefoon rekening nog zonder incasso kosten van 124,00 dus totaal 400 EURO!!!). Heb meteen het incasso bureau opgebeld en het verhaal uitgelegd dat ik bezig was met een hypotheek en dat ik echt niet op de hoogte was. Ik moest gewoon betalen en de BKR moest Vodafone regelen daarna zou ik pas een specificatie krijgen. Uiteraard heb ik de specificatie gevraagd na meerdere male aandringen, waar uiteindelijk 5 pagina´s van miste, alle kosten werden buiten mijn bundel gerekend en waren van 4 juli tot 18 augustus?????? daarnaast werd er geld gerekend voor data verkeer terwijl ik onbeperkt online had. De rekening klopte van geen kant en ik zit nu met een BKR terwijl Vodafone mij geen SMS of brief gestuurd heeft of laat staan bellen terwijl ze gewoon mijn nummer hebben. Maar mij lijkt het dat de rekening nergens op gebaseerd is en vraag me af of iemand een oplossing voor mij weet. Ik krijg misschien niet eens een hypoheek door deze vervelend fout van Vodafone. Als je belt met de klantenservice en je verhaal probeert te doen wordt je om de 2 seconden onderbroken door de medewerker van de klanten service die al helemaal geen verstand van zaken heeft en na 3 minuten gewoon de hoorn er opgooit ik heb alles geprobeerd voor opheldering bij Vodafone, briefen verstuurd, hoofdkantoor gebeld, Vodafone shop, klanten service, afdeling betalingen, webrelations (ene Antoine die gewoon geen antwoord geeft) noem maar op, niemand die wat weet en iedereen stuurt je weer naar de andere afdeling. Kan iemand mij helpen of heeft iemand hetzelfde mee gemaakt laat het me weten. Het lijkt met toch niet dat dit zomaar kan, en dat bedrijven als Vodafone hiermee wegkomen, het hele internet staat vol met deze klachten. Alsjeblieft ik ben een hardwerkende jongen van 21 nooit problemen met betalen en kon nu eindelijk een hypotheek financieren, maar door dit hele fiasco ligt alles op de klippen.

JANE D
Berichten: 21
Lid geworden op: 20 mei 2009 22:54

Re: Vodafone HOGE rekening!

Ongelezen bericht door JANE D »

Het lijkt me niet de bedoeling om te crossposten

Kamelis
Berichten: 1
Lid geworden op: 22 jul 2009 16:22

Re: Vodafone HOGE rekening!

Ongelezen bericht door Kamelis »

Sinds april 2009 heb ik (helaas) een 2-jarig abonnement afgesloten bij Vodafone. Bij mijn eerste rekening ging het al fout: er was een flink bedrag aan dataverkeer in rekening gebracht terwijl ik een contract heb afgesloten voor 'zorgenloos' internet (= flat-fee). Na een paar telefoontjes werd de fout erkend en is mij toegezegd dat de fout hersteld zou worden en het teveel betaalde bedrag zou worden teruggestort...Na een maand kreeg ik weer een nieuwe rekening. Met weer een gigantisch bedrag aan dataverkeer (inmiddels ruim 350 Euro). Weer contact opgenomen met de klantenservice van Vodafone, weer de toezegging dat het in orde gemaakt zou worden... Zojuist weer gebeld. Nu blijkt dat de creditering is goedgekeurd en dat men de komende rekeningen zal betalen van dit crediet. Er wordt dus geen geld teruggestort maar men is lekker bankiertje aan het spelen met mijn geld. Hier was ik het natuurlijk niet mee eens en nu kreeg ik de toezegging dat ze een aanvraag voor terugstorting in gang zouden zetten. Indien deze aanvraag wordt goedgekeurd duurt het nog minimaal 4 weken voordat ik mijn geld heb. Belachelijk!
Neem nooit geen abonnement bij Vodafone. Geld incasseren kunnen ze geweldig goed, maar het rechtzetten van door hun gemaakte fouten lijkt niet te kunnen. Waardeloze firma!

Tessa_
Berichten: 14
Lid geworden op: 18 jul 2009 11:33

Re: Vodafone HOGE rekening!

Ongelezen bericht door Tessa_ »

Het is idd te zot voor woorden dat Vodafone het geld waar je recht op hebt niet gewoon terug wil storten. Men denkt daar blijkbaar binnen is binnen :wink:
Hoop dat je binnenkort je geld wel teruggestort krijgt, misschien kunnen ze meteen de rente erbij doen?
Tessa_

LBPD
Berichten: 2
Lid geworden op: 27 jul 2009 10:45

Re: Vodafone HOGE rekening!

Ongelezen bericht door LBPD »

Met verbazing lees ik alle negatieve berichten over Vodafone. Ik dacht dat ik de enige was met klachten. Dit blijkt dus echt niet zo te zijn....
Twee jaar lang heb ik onbezorgd gebruik gemaakt van mijn abonnement van Vodafone. Na twee jaar, dus op 11 juni 2009, zou het abonnement worden beëindigd. Abusievelijk heb ik abonnement toch verlengd. Mijn eigen fout dus....Gelukkig kwam ik daar op tijd achter en heb meteen gebeld met de klantenservice van Vodafone om de verlening te annuleren. Ook meteen maar medegedeeld dat zij het nieuwe telefoontoestel dat ik geleverd zou krijgen niet meer op hoefden te sturen. Zou geregeld worden.....nou, toen is de ellende begonnen. Dit speelde begin februari 2009.

Ik ging er vanuit dat de verlening was geannuleerd, dat ik geen nieuw toestel zou krijgen en dat het lopende abonnement op bovengenoemde datum beëindigd zou worden. Ik had immers ook al een fax gestuurd waarin ik had vermeld dat ik mijn contract per 11 juni 2009 wilde beëindigen. (Dit binnen het geldende termijn van 3 maanden.)

Na een week of twee na mijn te telefoontje met de klantenservice kreeg ik toch het nieuwe toestel geleverd. Weer bellen maar met de klantenservice. Moest ik weer een ander nummer bellen. O ja...kreeg ik eerst nog doodleuk te horen dat degene die ik bij het eerste gesprek met de klantenservice aan de lijn had, daar helemaal niet werkte want die naam die ik noemde, kenden ze niet....Mijn geduld werd al aardig op de proef gesteld, maar toch maar gebeld met het andere nummer.
Ik kon het toestel terugsturen en dan was alles geregeld....

Uiteindelijk het toestel teruggestuurd. Omdat ik steeds maar geen bevestiging kreeg dat met de verlening had geannuleerd en de het toestel hadden ontvangen, ben ik naar de winkel gegaan waar ik het abonnement had afgesloten. Dit was de Belcompany. Door een van de medewerkers is gebeld met Vodafone en ook hij werd daar niet vrolijk van (van het bekende kastje naar de muur.) Uiteindelijk de bevestiging dat de verlening was geannuleerd en dat men het toestel terug had gekregen.

Weer een paar weken later kreeg ik een brief dat mijn lopende abonnement op 11 juni 2009 beëindigd zou worden. Gelukkig....Ik was er vanaf, dacht ik...........
Een paar dagen later kreeg ik een brief van Vodafone dat ik wegens het te laat opzeggen van de verlening nog twee jaar lang een boete zou moeten betalen. Met stoom uit de oren ben ik teruggegaan naar de Belcompany waar de man wederom zo vriendelijk was te bellen met de klantenservice. Het bleek een foutje te zijn in de administratie en alles zou rechtgetrokken worden. Wederom ging ik er vanuit dat het nu wel weer goed zou komen.

Afgelopen week kreeg ik echter een rekening van Vodafone van 540 euro!!!! Deze stonden onder de noemer van overige kosten, maar verder geen specificatie over de "overige kosten". Meteen maar weer in de telefoon geklommen. Na tien minuten in de wacht gestaan te hebben kreeg ik van de telefoniste te horen dat het kosten waren voor het vroegtijdig opzeggen van een tweejarig abonnement. Weer het verhaal uitgelegd en ze zou het even nakijken.
Na weer een tijdje in de wacht gehangen te hebben, kreeg ik te horen dat het een foutje was van een collega wegens het niet juist invoeren van de gegevens over de annulering. Ik hoefde het bedrag niet te betalen. Een pak van mijn hart dus....Echter zou met het bedrag binnen enkele dagen via automatische incasso van mijn rekening afschrijven. Volgens de telefoniste was de kans klein dat dit nu toch zou gebeuren maar als het bedrag toch werd afgeschreven kon ik het door mijn bank laten terug halen. Ze had ook nog een mailtje gemaakt naar haar collega en ik zou met spoed bevestiging ontvangen, telefonisch danwel schriftelijk.

Je raadt het natuurlijk al....afgelopen vrijdag werd het bedrag van 540 euro van mijn reking afgeschreven. Meteen naar de bank om het bedrag terug te storneren.
Ik zit nog steeds op dat spoed bericht te wachten, maar na een week wachten heb ik de moed opgegeven.
Ik wacht maar af tot het volgende bericht van Vodafone en zie dan maar weer wat zo voor verrassing in petto hebben.

Ik heb inmiddels mijn vertrouwen in Vodafone opgezegd. De klantenservice noem ik geen "service" meer! Alles en iedereen werkt er naar mijn mening langs elkaar heen en de ene afdeling weet van de ander niet wat ie doet.

Als ik nu een koude douche mag weggeven, dan is voor VODAFONE!!!

T.a.v Kamelis: Je kan het betaalde bedrag binnen 30 dagen via je bank laten terug storneren op je eigen rekening!

Zwiggelaar
Berichten: 2
Lid geworden op: 27 jul 2009 15:50

Re: Vodafone HOGE rekening!

Ongelezen bericht door Zwiggelaar »

Hier wordt ik erg chagerijnig van en weet niet hoe ze mij dat flikken maar ze hebben mij ook maar zonder te waarschuwen 650 euro van de rekening getrokken terwijl ik nergens van weet wat ik gedaan heb of zo!

Heb natuurlijk de bank de opdracht gegeven het bedrag te laten storneren want ik ga hun (verlies niet) betalen. Op de rekening staat net als bij de anderen data verkeer nou ik ben 58 jaar en ik gebruik mijn mobiel alleen voor bellen en sms, weet niet eens wat data verkeer is. Net als bij de andere lotgenoten wil ik een ieder oproepen om hier met elkaar werk van te maken want met elkaar staan we sterk en moeten we Tros Radar er ook maar achter zetten. Op dit moment weet ik nog niet wat de reactie zal zijn van Vodafoon.
Ook ik wacht eerst af wat ze gaan doen en als ze vervelend gaan doen dan sla ik echt van me af, ben in het bezit van een rechtsbijstands verzekering en deze zullen het varkentje wel even voor me wassen. Krijg in ieder geval het geld terug op de rekening en zij moeten bewijzen dat ze er recht op hebben.

loekh
Berichten: 2
Lid geworden op: 08 aug 2009 09:55

Re: Vodafone HOGE rekening!

Ongelezen bericht door loekh »

Hallo allemaal,
Na jaren lang een tevreden klant te zijn geweest bij vodafone met meerdere mobiele telefoontjes in ons gezin krgen we in januari ineens een rekening over dec en januari samen 2100,- euro.
Vodafone gevraagd hoe dit zo kan, kreeg als rectie een uitdraai van de gesprekken, daar konden we lezen dat er in december en januarie continu gebeld werd met ons toestel (24 uur achter elkaar), we weten ook zeker dat dit toestel in die periode ook met een lege accu in de kast heeft gelegen en niet gebruikt werd, mijn vrouw was ernstig ziek in die periode. Gevraagd of ze het toestel wilden blokkeren (hebben ze gedaan)
Een brief naar vodafone geschreven en de automatische inkasso geblokkeerd. geen reactie, een aangetekende brief gestuurd, werd simpel afgedaan met u moet gewoon betalen anders sluiten we u af (was al op mijn verzoek gebeurt)
Nu een half jaar later en 2 aangetekende brieven later zijn we nog niets opgeschoten en hebben ze mijn mobiele telefoon( de laatste die we nog in gebruik hadden) ook geblokkeerd.
Hoe komen we hier uit???????? kan iemand me helpen??
Ik weet het niet meer, de zaak ligt nu bij een incasso bureau.
Voor mij is wel duidelijk, wij nemen geen abbonnement meer, koop wel een pre-paid en gebruik zoveel mogelijk onze vaste telefoon aansluiting
gr Loek

Pindakaaspotje
Berichten: 1672
Lid geworden op: 02 jan 2009 19:01

Re: Vodafone HOGE rekening!

Ongelezen bericht door Pindakaaspotje »

** Verwijderd ivm censuur** Verwijderd ivm censuur** Verwijderd ivm censuurg is.
Laatst gewijzigd door Pindakaaspotje op 08 jan 2012 14:48, 1 keer totaal gewijzigd.

Zwiggelaar
Berichten: 2
Lid geworden op: 27 jul 2009 15:50

Re: Vodafone HOGE rekening!

Ongelezen bericht door Zwiggelaar »

Loek zou je een contact met mij willen opnemen, dan kunnen we misschien samen iets doen.

Gesloten