LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] instapsurfen en bellen het net

Andere onderwerpen rondom telefoon, internet of kabel.
carolabb65

instapsurfen en bellen het net

Ongelezen bericht door carolabb65 »

ik had 2 jaar een abonnement van het net en heb dat in augustus opgezegd,het abonnement duurde tot 16 december 2008,ook een brief van ze gekregen met de mededeling dat het inderdaad in december word stopgezet! maar tot nu toe blijven ze maar elke maand geld van mijn rekening afhalen! ik heb vanaf januari zo vaak gebeld,gemaild en geschreven,ook een keer een aangetekende brief,maar ze gaan gewoon door,de telefoonkosten zijn ook flink opgelopen en ik word van het kastje naar de muur gestuurd en ook word er halverwege het gesprek opgehangen! het is ongelofelijk en ik heb er zo genoeg van maar wat moet ik doen! ik wil me geld terug en dat ze niet elke maand geld van mijn rekening jatten!ik heb ook al een kaart gestuurd dat ik de atomatische incasso wil stopzetten maar daar reageren ze ook niet op!
carola bb

halewijn

Re: instapsurfen en bellen het net

Ongelezen bericht door halewijn »

Ga eens naar een kpn winkel en schop daar stennis: werkt vaak erg goed! (geen geintje)

Succes

Halewijn

wiltoin

Ongelezen bericht door wiltoin »

Het beste is bij je eigen bank of giro de machteging in te trekken en het onterecht afgeboekte geld te laten storneren. Dit kan tot 1 maand na de afboeking.

halewijn

Ongelezen bericht door halewijn »

Niet handig om te storneren: je hebt een contract...

wiltoin

Ongelezen bericht door wiltoin »

Carola,accuut blokkeren bij je bank,na 16-12-2008 heb je inmiddels geen contract meer,mocht je dan nog steeds last hebben van deze onbenullen,dreigen met juridische stappen wil ook wel eens helpen evenals bestoken met mailtjes en kopieën van hun brieven en mailtjes.
Dus niet meer bellen,alleen mailen!!!

Gesloten