Mijn overeenkomst loopt binnenkort af. ik heb volgens deze overeenkomst nog maals de mogelijkheid de overkeenkost te verlengen voor 36 maanden.
maar wat gebeurt er als ik dat doe? kan ik dan nog wel mee blijven doen via leaseverlies?
| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] bij normale verlenging nog mee doen met leaseverlies?
-
Gast
Re: bij normale verlenging nog mee doen met leaseverlies?
Even de site van SLV gaan bestuderen gaat er een nieuwe wereld open voor je aan gegevens.
ipv van die hele regel te tikken had je ook een simpel ja of nee kunnen typen. Daar heeft iemand wat aan. Men heeft niks aan dat belerende geneuzel, gast.
Nadia
Nadia
Verlengen kun je doen onder protest.
Daarbij stuur je een aangetekende brief dat je lid bent van de stichting leaseverlies/ eegalese en dat je verlengt en dat je daartoe gedwongen bent en dit slechts doet onder protest en met behoud van alle rechten.
Daarbij stuur je een aangetekende brief dat je lid bent van de stichting leaseverlies/ eegalese en dat je verlengt en dat je daartoe gedwongen bent en dit slechts doet onder protest en met behoud van alle rechten.
Het verlengen van een contract, ook al is dit door de nood geboren, betekent wel dat je bewust verder gaat met beleggen en daarmee een mogelijk risico op winst of verlies bewust neemt. Je kunt je niet meer beroepen op misleiding of valse informatie. De keuze zal je zelf moeten maken nadat je via de diverse sites en dit forum voldoende info hebt verzameld. Het is niet zo moeilijk, via de zoekoptie bv verlengen intikken en voila.
D waarom stel je constant dezelfde vragen