Ik heb mijn telefoon ter reparatie aangeboden, na een paar dagen krijg ik de telefoon terug hij is zogenaamd gerepareerd.
Meteen valt mij op dat men er een fabrieks reset op losgelaten heeft.
Nu wil ik de onderdelen gaan testen welke faalde blijkt de hele programmatuur te zijn gewist.
Vervolgens wil ik de gps testen en jawel hoor ook die werkt nog steeds niet.
Vervolgens kom ik na plaatsing van mijn sim kaart tot de ontdekking dat die fijne figuren mijn sim kaart hebben gewist alle mijn contacten en telefoon nummers gewist.
Dit weet ik 100% zeker want de sim kaart is door deze medewerker uit mijn toestel gehaald.
Ronduit schofterig helaas voor hun heb ik een backup gemaakt met samsung software voor ik hem bij deze dames inleverde.
Dus voor slechte service en fijne medewerkers die liegen dat het gedrukt staat ga vooral naar belcompany
| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Fijn bedrijf genaamd belcompany
-
markjanssen
Re: Fijn bedrijf genaamd belcompany
Hey Webbie,
Ik ben juist wel heel tevreden over belcompany. Ik had mijn gsm bij the phonehouse gekocht, en daar deden ze zo moeilijk over het opsturen van mijn gsm onder de garantie periode, toen ben ik de winkel er naast naar binnen gelopen (dat was dus belcompany) Daar deden ze niet moeilijk, moest alleen een kassabon hebben, en die had ik.
Vervolgens toestel opgestuurd, 9 dagen later was deze terug, en ook nog goed gerepareerd, en er zat nog een bescherm hoesje bij voor mijn gsm. Kreeg ook nog een voucher om een aantal gratis foto's af te drukken. Ben 2 maanden later ook terug gegaan, om mijn abonnement te verlengen, en ook toen prima geholpen.
ps. Repareren doen ze toch niet in de winkel zelf? Tenminste, niet in mijn woonplaats? Wat ik begrepen heb, sturren ze gsm toestellen naar reparatie bedrijven, die dat van nokia, samsung ect. mogen doen.
Groeten,
M. Janssen
Ik ben juist wel heel tevreden over belcompany. Ik had mijn gsm bij the phonehouse gekocht, en daar deden ze zo moeilijk over het opsturen van mijn gsm onder de garantie periode, toen ben ik de winkel er naast naar binnen gelopen (dat was dus belcompany) Daar deden ze niet moeilijk, moest alleen een kassabon hebben, en die had ik.
Vervolgens toestel opgestuurd, 9 dagen later was deze terug, en ook nog goed gerepareerd, en er zat nog een bescherm hoesje bij voor mijn gsm. Kreeg ook nog een voucher om een aantal gratis foto's af te drukken. Ben 2 maanden later ook terug gegaan, om mijn abonnement te verlengen, en ook toen prima geholpen.
ps. Repareren doen ze toch niet in de winkel zelf? Tenminste, niet in mijn woonplaats? Wat ik begrepen heb, sturren ze gsm toestellen naar reparatie bedrijven, die dat van nokia, samsung ect. mogen doen.
Groeten,
M. Janssen
-
lievenicje
Hoi Webbie,
Denk je nou echt dat de medewerkers van Belcompany jouw nummers hebben gewist?? Nou nee hoor, jij bent niet zo slim geweest en heb je telefoonnummers op je telefoon laten staan. Als je het formulier gelezen had (daar staat namelijk op dat alles gewist wordt) dan had je dat geweten en had je jezelf nu niet belachelijk hoeven te maken.
Ik ben altijd tevreden over de klantgerichtheid van BelCompany
Denk je nou echt dat de medewerkers van Belcompany jouw nummers hebben gewist?? Nou nee hoor, jij bent niet zo slim geweest en heb je telefoonnummers op je telefoon laten staan. Als je het formulier gelezen had (daar staat namelijk op dat alles gewist wordt) dan had je dat geweten en had je jezelf nu niet belachelijk hoeven te maken.
Ik ben altijd tevreden over de klantgerichtheid van BelCompany
-
michaelz1981
Als het binnen de garantie valt dan stuurt BC het toestel gewoon naar de fabrikant. En meestal resetten ze inderdaad alles. BC gaat niks zelf repareren als het neit nodig is. Volgens mij idd eigen schuld