LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Moet niet gekker worden, vastrecht Oxxio excl. BTW

Heb je bepaalde ervaringen met een energiebedrijf? Deel hier jouw mening.
FBtje
Berichten: 33
Lid geworden op: 12 sep 2005 18:50

Moet niet gekker worden, vastrecht Oxxio excl. BTW

Ongelezen bericht door FBtje »

Ik heb mij aangemeld voor Oxxio via gasenlicht.com. Daar wordt geadverteerd met vastrechtkosten van 23,85 incl. BTW.

Maar wanneer ik inlog op 'Mijn Oxxio', dan zie ik tot mijn verbazing dat er 28,38 incl. BTW aan vastrechtkosten in rekening wordt gebracht. Ook bij mijn moeder, die een paar weken na mij, energie bij Oxxio is gaan afnemen, hetzelfde verhaal.

Ik gelijk een mail gestuurd naar Oxxio en die vertelde mij doodleuk dat ik moet aantonen dat voor mij het lagere bedrag van toepassing is. Dit terwijl Oxxio op hun eigen site ook vastrechtkosten van 23,85 incl. BTW vermelden.

Aangezien bij zowel mijzelf als bij mijn moeder dezelfde fout is gemaakt, vermoed ik dat wij niet de enigen zijn.

Is het meerder mensen opgevallen?

deoxxiomedewerker
Berichten: 343
Lid geworden op: 06 okt 2008 10:01
Contacteer:

Re: Moet niet gekker worden, vastrecht Oxxio excl. BTW

Ongelezen bericht door deoxxiomedewerker »

Beste FBtje,

Uw forumbericht van 6 april jl. maakt duidelijk dat u het niet eens bent met de hoogte van uw vastrechtkosten. Graag zou ik de situatie voor u willen uitzoeken. Ik verzoek u daarom vriendelijk mij uw klant- en telefoonnummer door te geven via [email protected], zodat ik snel contact met u kan opnemen.
Bij voorbaat dank.

Met vriendelijke groet,
Medewerker van Oxxio

Gesloten