In februari waren wij met de hele familie in Concorde resort in Turkije,
wij hebben prima gevlogen met sunexpres, ons vervoer en begleiding in Turkije was prima geregeld en na onze terugkomst zijn wij gebeld door qkreizen.
of onze reis naar wens was geweest? dat was voor ons zeer aangenaam!
Zoek naar alle berichten van silvi2009
Geregistreerd op: 3-3-2009
Totaal berichten: 1
[0.00% van het totaal / 1.00 berichten per dag]
Zoek naar alle berichten van silvi2009
Grappig, omdat wij onze ervaring delen is het SPAM!!!
wat is uw ervaring sprookje?? qkreizen is goedkoop, sgr lid en ze vliegen met sunexpres en pegasus dus boek je reis en deel zelf je ervaring
Ook ik heb bij Qk-reizen in november een reis geboekt naar Turkije. Op mijn mails werd altijd vlot en correct gereageerd. Maar ik heb een TIP, boek nooit bij hun in november want als je denkt dat je dan goedkoop uit bent dan vergisje je. 1 voorbeeld een reis naar een hotel in Antalya was in februari?maart dit jaar ruim 300 euro goedkoper dan in november. Dus toch maar even geduld hebben.
Sinds uw schrijven hebben ze bij qk een nieuwe regeling ingevoerd,
onder vroegboekkorting is aangegeven:
Mocht uw geboekte reis na uw boeking bij ons goedkoper worden aangeboden, zullen wij het prijs verschil retourneren!! DUS ALTIJD DE LAAGSTE PRIJS!! ( geldig vanaf 25 maart 2009 )
Zoeven een mail van Qk-reizen ontvangen, waarin zij stellen dat noekingen voor 25 maart reeds betaald zijn en daarom niet meer met terugwerkende kracht verrekend kunnen worden. Dus toch maar zo laat mogelijk boeken toch!!
Het was natuurlijk ook al wel weer een tijdje geleden he... dat hier SPAM geplaatst was door qk-reizen!!!! Het moest er natuurlijk weer even van komen.
Pfff.... als je toch op zo'n manier je reizen moet zien te verkopen, ben je toch al een eind heen.
Wil een reis boeken bij deze organisatie, maar had daar enige vragen over. na weken mailen, telefoontjes, smsen krijg ik maar geen antwoord, ze reageren gewoon niet. Niet erg klantvriendelijk dus.
Wil een reis boeken bij deze organisatie, maar had daar enige vragen over. na weken mailen, telefoontjes, smsen krijg ik maar geen antwoord, ze reageren gewoon niet. Niet erg klantvriendelijk dus.
Ik dacht dat je dat al had gedaan als ik kijk naar de eerdere postings hierboven. November vorig jaar toch Of begrijp ik iets niet
Klopt ik ben via hun op 9 mei met vakantie geweest maar nu wil ik weer voor oktober een nieuwe reis boeken, wat maar niet wil lukken zoals je gelezen hebt.
Door zeer drukke omstandigheden kon men bij Qk-reizen niet op de normale vlotte manier reageren. Dit is nu tot ieders tevredenheid geregeld, zelfs een korting op de reis kunnen krijgen.
ik ga as dinsdag weg met een hele groep tot nu toe alles prima verlopen via qk reizen, tickes hebben we binnen dus wij kunnen niet meer wachten dat het dinsdag is als wij terug komen 8 aug vertel ik of alles goed gegaan is
wij zijn pas terug uit Antalya van een heerlijke reis, de organisatie van qk reizen was heel goed. ons vluchttijden zijn wel gewijzigd maar wel voor ons voordeel. ons terugvlucht was in de ochtend maar is gewijzigd naar de middag dat was voor al voor de kinderen een perfecte tijd.
Of proberen jullie nu een graantje mee te pikken van als die gedupeerden van TP, GT en nu vandaag weer Tourmax?
Beste mensen/gedupeerden.... jullie moeten het natuurlijk zelf weten..... maar wees op je hoede, door weer te boeken bij een "zgn. Turkijespecialist". Uitzonderingen daar gelaten.
Betaal liever een paar tientjes meer bij de gerenomeerde TO, zowel op het internet, als bij het echte reisbureau.
Ik hoef dit soort ondernemingen niet. Iemand die echt die paar tientjes wil besparen....ga je gang. Maar zonder medelijden van mij en heel veel anderen.
Controleer twee dingen en je vermijd enorme problemen:
1) lid van ANVR, zo niet....zoek een ander
2) ga op hun site helemaal naar beneden en rechtsonder staat meestal welk boekingssysteem ze hebben. Tot nu toe heeft elke oplichter zaken gedaan met 'Tursys'. Dus via Tursys....mij niet gezien.