LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Advies problemen Telfort

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
joostniederer

Advies problemen Telfort

Ongelezen bericht door joostniederer »

Mensen, het is allemaal heel simpel hoor: als je van mening bent dat Telfort niet levert wat is overeengekomen en je wilt er vanaf, dan stuur je eenmalig een aangetekende brief waarin je het bedrijf ingebreke stelt met een termijn om de overeenkomst alsnog na te leven. Stel de termijn in redelijkheid vast op 14 dagen.

Na die termijn stuur je nog een briefje waarin je aangeeft dat het bedrijf in verzuim is en dat men niet voldoet aan de verplichting zoals deze uit de koopovereenkomst blijkt. Storneer vervolgens alle bedragen voor zover dat mogelijk is en laat je bank een selectieve incasso blokkade op de rekening zetten (kost vaak geld, je kunt ook alle incasso's direct laten storneren, wel goed in de gaten houden).

Bewaar alle brieven in kopie.

Volgt er een incassobureau? Niet bang worden en gewoon laten lopen!

sandra56

Re: Advies problemen Telfort

Ongelezen bericht door sandra56 »

Ik begrijp niet de mensen die hier klagen zolang met zich laat sollen door een amateursbedrijf als Telfort terwijl consumenten ook hun recht kunnen halen omdat ze die recht ook daadwerkelijk hebben :? Ik kan mij al een tijd niet meer inloggen op de website van telfort om mijn factuur in te zien,maar ik krijg wel een smsbericht en een email dat ik mijn nieuwe factuur beschikbaar is en wat voor een bedrag zij binnekort van mijn rekening zullen afschrijven :roll:. Ik heb telfort intussen laten weten dat zij geen cent van mij krijgen zolang ik mij niet normaal weer kan inloggen om na te gaan als het allemaal klopt en ik heb ook intussen een klacht ingedient bij de coSuwijzer :x en wacht nog ff af.

Gesloten