LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] vandaag geen telfort??
-
vandaag geen telfort??
Ook ik heb problemen gehad bij telfort na het verlengen van mijn obonnement. Ipv verlenging kreeg ik een nieuw abon. erbij. Dubbele kosten dus! Tijdens het bellen naar Telfort werd verbinding verbroken, op aangetekende brief geen reactie. Het heeft me inmiddels veel geld gekost! Na de uitzending van gisteren en de constatering dat ik vandaag niks kan met mijn mob.heb ik vandaag de 2 laatst betaalde bedragen/ rekeningen, via de bank terug laten boeken! Ik ben het ZAT!!!!
-
Re: vandaag geen telfort??
Kies voor een selectieve incasso-blokkade, dat werkt!
-
Bedankt voor de tip!! ![Very Happy :D](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
![Very Happy :D](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
-
Beste Joost,
Wees alsjeblieft wel even volledig en informeer mensen dan ook over de gevolgen van zo'n blokkade. Telfort komt dan namelijk wel met aanmaningen en dreigementen met incassokosten en inschakeling van een incassobureau. Als je dat erbij vermeld weten mensen tenminste wat ze kunnen verwachten.
Wees alsjeblieft wel even volledig en informeer mensen dan ook over de gevolgen van zo'n blokkade. Telfort komt dan namelijk wel met aanmaningen en dreigementen met incassokosten en inschakeling van een incassobureau. Als je dat erbij vermeld weten mensen tenminste wat ze kunnen verwachten.