LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Transfair

Goeie of slechte ervaringen met incasso's? Ventileer hier jouw mening.
snepke
Berichten: 3581
Lid geworden op: 10 nov 2007 21:18
Locatie: thuis

Re: Transfair

Ongelezen bericht door snepke »

Kijk ook eens of er een echte handtekening op die brief staat en geen uitgeprintte want dan heeft lindorff hem zelf geschreven,doen ze ook regelmatig en ze gebruiken diverse deurwaarders voor zulke brieven

snepke
Berichten: 3581
Lid geworden op: 10 nov 2007 21:18
Locatie: thuis

Re: Transfair

Ongelezen bericht door snepke »

zou "mevr bosch'" op vakantie zijn het blijft zo verdacht rustig

Altijdboos
Berichten: 4
Lid geworden op: 13 nov 2008 23:05

Re: Transfair

Ongelezen bericht door Altijdboos »

jaa hey jongens zij moet ook weekend hebben, ze heeft het druk zat met al die klachtenregenbuien zo doordeweeks :lol: :lol:

snepke
Berichten: 3581
Lid geworden op: 10 nov 2007 21:18
Locatie: thuis

Re: Transfair

Ongelezen bericht door snepke »

Dat doen ze zichzelf aan al die klachtenregenbuien.

Guardian72
Berichten: 6858
Lid geworden op: 04 jun 2008 13:37
Contacteer:

Re: Transfair

Ongelezen bericht door Guardian72 »

Mischien een stomme vraag..

Maar wat voor serieus bedrijf maakt voor zijn medewerkers een emailadres aan met '[email protected]' aan?

Meestal is het iets in de trant van:
Bosch@...
m.bosch@...
marietje.bosch@..

Mischien een kwestie van stijl - maar dit klinkt als '[email protected]' en 'director.josephkwazulu@...' uit de nigeriaanse 419 mails ....

snepke
Berichten: 3581
Lid geworden op: 10 nov 2007 21:18
Locatie: thuis

Re: Transfair

Ongelezen bericht door snepke »

Waar blijft mevr Bosch!!!!!!!!!!!!
Laatst gewijzigd door snepke op 08 jan 2010 23:30, 1 keer totaal gewijzigd.

snepke
Berichten: 3581
Lid geworden op: 10 nov 2007 21:18
Locatie: thuis

Re: Transfair

Ongelezen bericht door snepke »

Beste mensen ik heb 6 weken 2mailtjes naar "Mevr Bosch"gestuurd per week netjes gevraagd of ze een oplossing voor mijn probleem had .(mijn eigen naam en dossiernr)Heb opgeen een mailtje antwoord gehad.Mijn conclusie ,degene die geholpen worden binnen een uur zijn medewerkers van Lindorff telkens onder een andere naam en een vezonnen verhaal,.We worden gewoon bedonderd door heel die maffiakliek

annet0109
Berichten: 3
Lid geworden op: 13 mar 2009 17:12

Re: Transfair

Ongelezen bericht door annet0109 »

nou mijn moeder had een brief gestuurd en ze heeft nu een brief gehad van de jong.
en inderdaad gaat het ook over een t-mobile abo.
dat is jaren geleden en was al lang afbetaald!
hebben we naar t-mobile gebeld en daar staan we niet bekend!
dusssss......

snepke
Berichten: 3581
Lid geworden op: 10 nov 2007 21:18
Locatie: thuis

Re: Transfair

Ongelezen bericht door snepke »

Kijk eens op incassoklacht.nl daar staan best bruikbare tips op

theodoraatje
Berichten: 7
Lid geworden op: 28 feb 2009 13:24

Re: Transfair

Ongelezen bericht door theodoraatje »

Hallo Annet en snepke, zo gaat het inderdaad met de jong. eerst een hoop dreigementen en daarna een brief. op mails wordt niet gereageerd en krijg je eindelijk een brief, en in mijn geval een zogenaamde vordering van t-mobile blijkt bij navraag bij t-mobile dat er niks open staat.ik ben het met snepke eens dat het een maffiabende is. ik denk dat we onze krachten maar eens moeten bundelen en eens aangifte moeten doen bij de politie. deze praktijken moeten maar eens ophouden. hoeveel mensen zullen wel betalen zonder dat ze schulden hebben. dit kan allemaal in nederland

snepke
Berichten: 3581
Lid geworden op: 10 nov 2007 21:18
Locatie: thuis

Re: Transfair

Ongelezen bericht door snepke »

Ik heb al aangifte gedaan tegen Lindorff en canaal digitaal,krijg je te horen dit is een civiele kwestie kunnen we niks mee.,ze kunnen dus gewoon hun gang blijven gaan netzolang tot we betalen.Ik krijg te horen mevr u hebt gelijk maar het is een klein bedrag betaal gewoon dan bent u van het gezeur af.Al was het maar 1euro ik betaal niet ze hebben er geen recht op.en met zulke geintjes zijn ze bij mij aan het verkeerde adres

snepke
Berichten: 3581
Lid geworden op: 10 nov 2007 21:18
Locatie: thuis

Re: Transfair

Ongelezen bericht door snepke »

Ze blijven weer erg stil bij transfair,nog steeds niets geen antwoord op mijn vraag aan "Mevr bosch"voor een oplossing van mijn klacht,maar ja ik hoor ook niet bij het personeel van Transfair

Pilske
Berichten: 65
Lid geworden op: 31 jan 2008 13:37

Re: Transfair

Ongelezen bericht door Pilske »

Laat je niet op je kop zitten door die mothers van Lindorff Snepke. Dit geldt ook voor alle andere die ten onrechte door dit bureau worden aangemaand.

Als je in je recht staat is er maar een mogelijkheid: volhouden. Heb ik ook gedaan en ze hebben hun bloedhonden terug moeten fluiten.

snepke
Berichten: 3581
Lid geworden op: 10 nov 2007 21:18
Locatie: thuis

Re: Transfair

Ongelezen bericht door snepke »

Mevr Bosch u heeft al 2x aangegeven dat ik mijn dossiernr door moest geven dan werd mijn klacht beoordeeld en correct afgehandeld.
Ik heb al 6 weken 2 mailtjes gestuurd met mijn dossier nr.
Nog steeds geen reactie gehad ,net als op mijn brieven en telefoontjes,alleen dreigbrieven en een nep brief van een deurwaarder,
Moet ik er soms snepke bij zetten dat u me de mond kunt snoeren,het is wel zo dat mensen die er niet tegenin gaan nooit geen antwoord of zo krijgen.
Maar mensen die hier klagen worden binnen 1 uur geholpen(medewerkers van Lindorff)dan houden ze hun mond.
Ik had al twijfels over u werkwijze ,maar nu weet ik het zeker ,u belazerd de zaak net als Lindorff zelf
Laatst gewijzigd door snepke op 30 jan 2012 21:40, 1 keer totaal gewijzigd.

janty
Berichten: 16
Lid geworden op: 08 apr 2009 18:15

Re: Transfair

Ongelezen bericht door janty »

Ook ik heb vandaag een brief ontvangen van M.G.de Jong namens Lindorff/Transfair of ik binnen 8 dagen een bedrag over wil maken van 247,39.
Omdat ik zeker weet dat ik geen schulden heb en nog nooit van Lindorf of Transfair gehoord heb,ben ik meteen gaan bellen naar de Jong.
Ik kreeg als antwoord dat dit een vordering betreft van een bestelling bij Wehkamp en dat hun het na herhaalde aanmaningen nu uit handen hebben gegeven.
Omdat ik bij Wehkamp nog nooit niets besteld heb en nog nooit een aanmaning heb gezien(normaal gesproken kan dit ook niet als je niets besteld :shock: )heb ik gezegd dat ik alle gegevens binnen 10 dagen wil hebben over mijn zgn bestelling inclusief handtekening.
Ik kon dit schriftelijk of via mail aan vragen en heb dat dan ook meteen gedaan.
Maar betalen zal ik nooit,ik hoop dat ze het via de rechtbank voor laten komen want ik weet zeker dat ik win :twisted:

snepke
Berichten: 3581
Lid geworden op: 10 nov 2007 21:18
Locatie: thuis

Re: Transfair

Ongelezen bericht door snepke »

Janty bel naar wehkamp en vraag of je daar bekend bent en of ze dat schriftelijk willen bevestigen,dan heb je altijd bewijzen,dat je niks besteld hebt.Vraag ook je klantnr van wehkamp aan Lindorff,dat moeten ze dan opsturen als u daar om vraagt,laat hun maar bewijzen dat u iets besteld hebt

janty
Berichten: 16
Lid geworden op: 08 apr 2009 18:15

Re: Transfair

Ongelezen bericht door janty »

Snepke,ik ga morgen zeker naar Wehkamp bellen want ik wil weten hoe ze erbij komen om deze vordering te eisen.

Lindorff
Berichten: 128
Lid geworden op: 11 jun 2008 16:46

Re: Transfair

Ongelezen bericht door Lindorff »

Goedendag Janty,

U geeft aan dat u een brief heeft ontvangen van deurwaarderskantoor de Jong en dat u een specificatie wilt ontvangen. Indien u contact met mij opneemt, zal ik u voorzien van alle benodigde onderbouwende stukken.

Ik vertrouw erop u hiermee voldoende te hebben geinformeerd.

Vriendelijke groet,

mevr. M. Bosch
[email protected]
Lindorff B.V.
www/lindorff.nl

janty
Berichten: 16
Lid geworden op: 08 apr 2009 18:15

Re: Transfair

Ongelezen bericht door janty »

Mevr Bosch ik neem zeker geen contact met u op,want ik heb zojuist Wehkamp zelf al gebeld.
En het antwoord dat ik kreeg zal u verbazen (of misschien weet u het al wel)
Ik kreeg nl als antwoord dat ik NIET bekend ben bij Wehkamp en dat er ook GEEN vordering is :twisted:
Dus komt u maar met de bewijzen waar ik om gevraagd heb.
Ik lus jullie rauw en ik denk erover om aangifte tegen jullie te doen voor oplichting :twisted:

Lindorff
Berichten: 128
Lid geworden op: 11 jun 2008 16:46

Re: Transfair

Ongelezen bericht door Lindorff »

Goedendag Janty,

Lindorff Purchase B.V. heeft de vordering gekocht van Wehkamp B.V. Om die reden geeft Wehkamp mogelijk aan dat geen sprake meer is van een schuld.

Lindorff B.V., die de vordering in behandeling heeft genomen, kan u voorzien van de benodigde onderbouwende stukken en het betreffende klantnummer van Wehkamp. Indien u contact met mij opneemt, zal ik u alles toesturen.

Ik vertrouw erop u hiermee voldoende te hebben geinformeerd.

Vriendelijke groet,

Mevrouw Bosch
[email protected]
www.lindorff.nl

Gesloten