LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Een lang weekend wordt met Kras 1 dag!!!

Goede of slechte ervaringen met reisbureaus / touroperators en vliegmaatschappijen? Geef hier jouw mening.
Pierre+Lies
Berichten: 3
Lid geworden op: 01 apr 2009 18:45

Een lang weekend wordt met Kras 1 dag!!!

Ongelezen bericht door Pierre+Lies »

Op onze trouwdag een lang weekend Londen. Kras heeft een interessante aanbieding en daar kies je dan voor. Vrijdag, zaterdag, zondag... Hoe laat vertrekken we? Bij Kras kunnen ze het niet zeggen. En als de digitale papieren komen weten we het. De eerste dag landen we om 16.10 uur. Met uitchecken en alles erbij zijn we om 19.00 uur in het hotel (dat aan de andere klant van Londen ligt...). De zaterdag is okee, tenminste.... we moeten wel vroeg naar bed. Want zondag moeten we om 06.00 uur op, willen we het vliegtuig van 11.45 uur nog kunnen halen... (1 uur voor aankleden en ontbijt, 1,5 uur voor de rit, 2,5 voor vertrek op het vliegveld zijn (volgens Kras...) en dan nog een beetje reserve voor als er iets mis gaat... Tja, dan is er nog weinig over van een driedaags weekend van vier mensen (mijn vrouw en ik, plus kinderen) dat ruim 1250 kostte aan hotel en reis... Reacties van Kras: er was niets meer aan de tijden te veranderen. We vragen om uw begrip. En na brief nummer 2 een bloemenbon van 12,50 euro... die overigens direct retour is gegaan.
Wat een waar5deloze tent! Nooit meer Kras!

MLF
Berichten: 798
Lid geworden op: 20 okt 2005 13:43

Re: Een lang weekend wordt met Kras 1 dag!!!

Ongelezen bericht door MLF »

Waarom boek je niet op easyjet? Kun je zelf je tijden uitkiezen en boek je zelf een hotel ergens via internet.

Pierre+Lies
Berichten: 3
Lid geworden op: 01 apr 2009 18:45

Re: Een lang weekend wordt met Kras 1 dag!!!

Ongelezen bericht door Pierre+Lies »

Klopt, had ik ook beter kunnen doen. En zal ik een volgende keer ook doen. Maar daar heb ik nu niets meer aan, natuurlijk. Mijn klaagzang is ook alleen maar bedoeld om anderen te waarschuwen voor dit gedrag van Kras (en soortgelijke clubjes...)

Nooit meer vakantieleed?
Berichten: 7
Lid geworden op: 09 apr 2009 13:08

Re: Een lang weekend wordt met Kras 1 dag!!!

Ongelezen bericht door Nooit meer vakantieleed? »

Beste Pierre en Lies,

Vervelend dat jullie vakantie op deze manier flink is ingekort. Ik ben erg benieuwd naar jullie verhaal en zou graag met jullie in contact willen komen.

Met vriendelijke groet,
Eva ([email protected])

xenu
Berichten: 10
Lid geworden op: 14 jan 2006 16:07

Re: Een lang weekend wordt met Kras 1 dag!!!

Ongelezen bericht door xenu »

Ik reken de eerste dag en laatsts dag altijd als reisdagen. Een beetje onderzoek vooraf had deze teleurstelling kunnen voorkomen. Je kunt Kras in dit geval niets verwijten.

Pierre+Lies
Berichten: 3
Lid geworden op: 01 apr 2009 18:45

Re: Een lang weekend wordt met Kras 1 dag!!!

Ongelezen bericht door Pierre+Lies »

Beste Xenu,
Als je twee weken weg bent kan ik me dat nog indenken. Dan verlies je in feite 14% van de reis. Maar van een weekend van drie dagen twee dagen kwijt zijn... Dan ben je 66% kwijt... Als jij dat normaal vindt..?

rvkeuken
Berichten: 584
Lid geworden op: 29 dec 2006 08:19

Re: Een lang weekend wordt met Kras 1 dag!!!

Ongelezen bericht door rvkeuken »

erg jammer en ik snap heel goed dat je hier kwaad om bent. Je kan dit kras prima verwijten, alleen heb je helaas, voorlopig nog, geen rechten.
Jammer, maar helaas dus en iig nooit meer met kras reizen lijkt mij...

Gesloten