Ze sturen je van het kastje naar de muur, en ben zo onderhand al een vermogen aan tijd en telefoonkosten kwijt.
En wat zijn we tot nu opgeschoten .............. helemaal niets.
Steeds maar weer worden door de een beloftes gedaan en die worden dan door de ander weer ontkracht.
Ze zijn ook zo slim dat ze hun naam, of niet of heel snel en onduidelijk zeggen.
En als je er dan nogmaals naar vraagt, zijn er zelfs een aantal zo onbeschoft dat ze met heel veel pijn en moeite louter en alleen maar hun voornaam doorgeven.
Ik barst hier van de mails met incidentnummers, maar niemand bij KPN kan daarop ook maar iets terugvinden, zodat je telkens weer opnieuw alles vanaf dag 1 moet gaan uitleggen.
Doodmoe wordt je daarvan.
Jullie weten inmiddels dat ik op de 19e een unlockcode heb aangevraagd maar tot op vandaag 09-03-09 nog niets heb ontvangen.
Daarover zojuist gebeld, en weet je wat ze me daar doorgaven?
Ik moest die code maar via de mail OPNIEUW aanvragen, want misschien was er wel iets mis gegaan.
Je houd het toch niet voor mogelijk.
En over mijn reeds verstuurde klachten, was er bij niemand ook maar iets bekend, terwijl ik hier een aantal (mail) bevestigingen van de KPN op mijn computer als bewijs heb staan dat ik klachten heb verstuurd.
Spijt, heel veel spijt heb ik er van dat ik vastzit aan een 2 jarig abonnement, ze hebben je zo mooi in de tang.
En er is niemand, helemaal niemand die je daar correct door deze hele affaire heen helpt.
En die gene die je wel willen helpen kunnen niets.
Ze hebben kortom plastisch gezegd totaal schijt aan je.
Sorry voor deze opmerking, maar zo liggen wel de zaken bij KPN.
Dus ik kan nog steeds NIETS anders met mijn N96 dan er wat op installeren.
Eigenlijk heb ik de neiging een stel van de KPN hier met naam en toenaam te benoemen, maar hou me vooralsnog nog maar even in.
Maar wat moet je nu?
Je staat toch machteloos met je rug tegen de muur, en je kan geen kant meer op.
Ze halen je met de mooiste beloftes naar binnen, en eenmaal binnen trappen ze je de goot in, en kun je niet meer terug.
