LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Webprint.nl

Hier kan je jouw mening ventileren over diverse producten.
hotbag

Webprint.nl

Ongelezen bericht door hotbag »

Ik heb foto's besteld op 04-09-2008 bij webprint naar aanleiding van een test die TRENDBOX had gedaan.
maar ik heb wel de foto's betaalt alleen heb ik mijn bestelling niet binnen. En steeds krijg je een antwoord van ze er is iets fout gegaan ze komen er aan.
En nu ineens krijg je geen antwoord meer van ze als je vraag waar de bestelling blijft.
Ik krijg ook het gevoel dat het oplichters zijn.

Gaia

Re: Webprint.nl

Ongelezen bericht door Gaia »

Ook wij hebben begin september foto's besteld.
De kosten zijn al van onze rekening afgeschreven.
Fotos'hebben we nog steeds niet gezien.
Op de bevestigingsmail staat een link naar de voortgangsbalk.
Deze is inmiddels verwijderd.
Je krijgt nu een melding dat je een mail krijgt wanneer de foto's worden verzonden.
De goede testreslutaten zijn hen volgens mij in de bol geslagen.
Op de site adverteren ze nog steeds met deze resultaten en dat je bestelling binnen 2 dagen wordt verstuurd.
Vergeet het maar

esjo

Ongelezen bericht door esjo »

Hier nog één. Ook naar aanleiding van die positieve test bij Webprint besteld.
Op 16 september besteld en ook ik wacht nog steeds.
N.a.v. mijn mail dat de bestelling blijft hangen op "verzenden naar TNT post" terwijl de vermoedelijke afleverdatum al verstreken was heeft als gevolg dat ik die pagina niet meer kan bekijken. Ik zou een mail krijgen wanneer het verstuurd gaat worden.

Er stond een melding dat het door die positieve test drukker was en het allemaal iets langer kom duren, maar ik ben nu wel erg benieuwd hoeveel langer.
Ik had al weer nieuwe foto's ge upload voor een nieuwe bestelling maar die laat ik maar even achterwege. :(

esjo

Ongelezen bericht door esjo »

Vandaag mail gehad van webprint, zie hieronder.
Ik wacht het dus maar rustig af. Het zal ongetwijfeld wel komen, maar wanneer is de vraag.

Uw bestelling is geprint en staat klaar voor verwerking. Op dit moment hebben wij helaas een achterstand in onze productie. Hierdoor kunnen wij helaas geen exacte verzenddatum aangeven. Zodra uw bestelling verstuurd wordt, ontvangt u een bericht per e-mail. Onze excuses voor de vertraging. Met vriendelijke groet.

jessinha

Ongelezen bericht door jessinha »

ik heb in januari ook zowat een dikke 5 weken moeten wachten op mijn bestelling. Uiteindelijk wel gekregen.
Maar communicatie is slecht en incasseren doen ze wel direct.
Kwaliteit van de foto's was netjes, boekje vind ik wat onduidelijke, niet zuivere foto's

AHDoolaar

Ongelezen bericht door AHDoolaar »

Ook wij hebben onze foto's op webprint gezet, in de veronderstelling dat wij ze keurig hadden weggegezet, in geval onze computer het mocht begeven. En wij dan al onze foto's kwijt zouden zijn. In het begin een paar foto's, en dan weer terug downloaden naar mijn eigen computer. Dat ging allemaal keurig. Tot een 2 maanden geleden. Ik wilde wat foto's van webprint naar mijn eigen computer downloaden van mijn hondje. Om wat leuke afdrukjes te laten maken. Maar wat ik ook probeerde, het ging niet meer. Webprint aangeschreven via mail, en heb keurig iedere x antwoord gekregen. Het laatste antwoord, dat ik kreeg, was: Heeft u soms een firewall?
Heb in de dagen erna webprint opgestart via 2x een andere computer, maar ook daar kon ik niets. Heb webprint gemaild, maar tot op heden geen antwoord. Heeft hier iemand ook ervaring mee?
Ben op deze manier wel mijn foto's kwijt.

D1RK

Ongelezen bericht door D1RK »

Goedkoop en op tijd, maar laatste keer duurde wel langer.....
vooral bijzondere dingen als boeken gaan vaak fout.

De opslag vertrouw ik nog niet, leuk als je dit wilt maar een eigen externe harde schijf of DVD RW is veiliger, vooral als je er 2 maakte en 1 op werk bewaarde, want slechts 1 tegelijk kan gestolen of verbranden....

KJH98

Ongelezen bericht door KJH98 »

Volgens mij gaat Webprint ten onder aan zijn eigen succes. Het bedrijf bood eerst ook zijn diensten aan via de Kruidvat website maar het was me al opgevallen dat kruidvat Webprint enkele maanden geleden van haar site heeft afgehaald. Nu ik dit ook hoor vraag ik me af of Webprint wel genoeg mankracht heeft...

djjef

Ongelezen bericht door djjef »

Woensdag om 12:00 211 losse foto's besteld, vandaag (2 dagen later) om 11:00 lagen ze in de bus.

Top service voor wat betreft losse foto's dus. Ik was een beetje huiverig toen ik al de negatieve berichten op internet las, maar dat bleek gelukkig ongegrond.

Hoe het met boeken zit weet ik dus niet, zal vast meer werk zijn, maar een positief bericht mag ook wel is vind ik...

laurens1966

Ongelezen bericht door laurens1966 »

2x poster besteld als cadeau met houten rand, de print is gewoon wazig (jammer dat ik hier het resultaat niet kan laten zien) het ligt beslist niet aan de camera waarom? heel simpel daar we eerst via een ander bedrijf voor onszelf posters hadden laten printen echter nu vanwege de levertijd hadden gekozen voor webprint, telefoon wordt niet opgenomen. bij elkaar ruim 70 euro ligter kan hier in de uitzending geen aandacht aan besteeds worden?

op de website staan geen leveringsvoorwaarden adres zeer zeer moeilijk te achterhalen wie heeft nog tips om hier mee verder te kunnen

Gesloten