LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] UPC, ik weet het niet meer !

Hier kan je jouw mening kwijt over (digitale) televisie.
hejo1

UPC, ik weet het niet meer !

Ongelezen bericht door hejo1 »

Afgelopen zondagnacht werkzaamheden bij UPC, maandagochtend gebeld met klantenservice dat de mediabox in standby blijft staan.
Antwoord: u moet elk uur de spanning er af halen voor 30 sec.en dan moet ie het een keer gaan doen. :?:
Dinsdagavond maar weer gebeld dat hij het nog niet deed.
Antwoord:Binnen 24 uur wordt de box van afstand gereset
Woensdagavond maar weer gebeld dat hij het nog niet deed.
Ben ongeveer 45 min.bezig geweest, ben 2 keer verbroken en er komt nu een monteur langs op 20/04.
Gevolg ik ben totaal ca 60 min aan het bellen a 10 cnt per minuut en zit een kleine 3 weken zonder mediabox, maar de rekening gaat gewoon door.
Wat moet ik nu ? ik heb het gevoel dat ik me er alleen maar bij kan neerleggen, klopt dat ?
P.S. ik heb op 02/04 ook al een nieuwe mediabox gehad omdat de andere kapot was, dit was wel binnen 3 dagen na de klacht

bagonchi

Re: UPC, ik weet het niet meer !

Ongelezen bericht door bagonchi »

Vandaag weer gebeld met upc. 0900-1580
Moest mijn postcode+huisnummer opgeven, ik woon in rotterdam en krijg een upc medewerker aan de lijn uit Nijmegen. Werd afgescheept met excuses en ze zijn er nog steeds mee bezig het euvel op te lossen.

Daarna belde ik met het 0900 nummer voor Amsterdam en kreeg de callcenter van rotterdam aan de lijn, maar die konden mij niet verder helpen.

Toen belde ik weer naar het bekende nummer 0900-1580, weer postcode+huisnummer en kreeg en upc medewerker aan de lijn uit Almere. Daar vertelden ze mij dat de sociale afdeling in Nijmegen ermee bezig zijn. Ze zullen weer een escalatie-file naar hun toesturen, dan zou het probleem binnen 3 dagen zijn opgelost en ik zou dan gebeld worden.

Wat gebeurt er, ik kreeg een ssmje van upc of ik een berichtje terug wilde sturen met de tekst UPC NEE als de box het nog niet deed. Nou, dat is nog steeds het geval, dus ik zend een ssmje terug UPC NEE.

Kreeg direkt daarop een ssmje van upc met de melding dat ik binnen een uur teruggebeld zal worden. En ja hoor, ik werd gebeld maar kreeg niet een persoon van upc aan de lijn, maar een bandje waarop ze vroegen of ik voor "1 "wilde kiezen als ik met een medewerker wilde spreken, of anders " 2 "kiezen als ik binnen 48 uur wil worden teruggebeld.
Ik vond het allemaal wel vreemd maar ik heb toch voor optie "1" gekozen, met de gedachte dat ik direkt een medewerker aan de lijn zou krijgen. Maar nee hoor, ik moest wachten omdat er geen medewerker beschikbaar was. Dit is toch een lachertje.

agro

Ongelezen bericht door agro »

Wil je digitale tv dan zijn er 3 alternatieven, elks een stuk voordeliger dan de firma list en bedrog, tw digitenne, interactieve tv van kpn en satelliet ontvangst, waarbij voor de laatste mogelijkheden zijn voor op meerdere tv's te ontvangen, hetzij cardsharing hetzij extra kaartjes.

Voor telefonie en internet zijn er legio alternatieven, waarvan er ook voldoende alternatieven zijn welke voordeliger zijn dan de firma list en bedrog.

bagonchi

Ongelezen bericht door bagonchi »

Vanmorgen weer naar ze gebeld. Je wordt er moe van. Die gasten van de technische dienst wisten me vandaag alleen te vertellen dat ze er nog mee bezig zijn, en verder is het maar afwachten.
Ze horen niet hoever ze ermee zijn, hoelang het ongeveer nog kan duren.

Ben erg geduldig maar mijn grens is nu bereikt.

[/b]

Gesloten