LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Hema rechtsbijstandverzekering geldklopperij!

Heb je vragen omtrent verzekeringen? Of je hebt een duidelijke mening over verzekeraars? Geef hier jouw mening.
Laurac
Berichten: 15
Lid geworden op: 18 jun 2007 22:32

Hema rechtsbijstandverzekering geldklopperij!

Ongelezen bericht door Laurac »

Ik heb mij ooit verzekerd via de Hema website voor een rechtsbijstandverzekering, waar je kunt kiezen uit een passend pakket. Betaal 25,90 per 3 maanden voor juridische rechtsbijstand bij consumentenzaken, verkeer en wonen.

Ik bel de Hema rechtsbijstand via een betaald 0900 nummer sta ik 20 minuten in de wacht. Krijg eindelijk iemand aan de telefoon, die mij doorverwijst om direct contact op te nemen met DAS rechtsbijstand te Amsterdam; daar ook weer 15 minuten in de wacht. Uiteindelijk een adviseur ( die bij mijn idee half afwezig was tijdens het gesprek) en vervolgens zegt dat zij mij niet kunnen helpen!

Ik heb alle papieren en bewijzen, maar zij kunnen mij niet helpen voor die 25,90 per 3 maanden!

Z.s.m. de rechtsbijstand bij de Hema opgezegd, hier is sprake van geldklopperij, écht belachelijk!

testcase
Berichten: 605
Lid geworden op: 03 jun 2007 01:03

Re: Hema rechtsbijstandverzekering geldklopperij!

Ongelezen bericht door testcase »

wat wil je nu met je stukje. dat we allemaal met je mee gaan huilen.

Je vermeld niet eens waarom je belde, wat mij alleen maar doet vermoeden dat ze jouw zaak terecht niet aannamen.

Kortom noems eens feiten waar we iets mee kunnen.

Overigens HEMA is een zeer fatsoenlijk bedrijf.

Henk25
Berichten: 227
Lid geworden op: 03 sep 2008 10:40

Re: Hema rechtsbijstandverzekering geldklopperij!

Ongelezen bericht door Henk25 »

De polisvooraarden zijn niet gunstig. Je hebt een eigen risico en een francise.

michaelz1981
Berichten: 224
Lid geworden op: 24 jun 2006 21:47

Re: Hema rechtsbijstandverzekering geldklopperij!

Ongelezen bericht door michaelz1981 »

Er is geen details waarover het gaat. Mischien is je klacht zo belachelijk dat ze gewoon hebben gezegd dat het geen zin heeft. Mensen klagen om de meest geringe reden en verwachten omdat ze een rechtsbijstand verzekering hebben, dat ze dan iedereen kunnen aanklagen als ze willen. Wel alle feiten weergeven voordat je begint te mekkeren dan.

jor
Berichten: 4524
Lid geworden op: 08 nov 2006 11:10

Re: Hema rechtsbijstandverzekering geldklopperij!

Ongelezen bericht door jor »

Geplaatst op 23 Feb 2009 19:04 door Henk25
De polisvooraarden zijn niet gunstig. Je hebt een eigen risico en een francise.
Als je een beetje slim bent doe je Vooraf wat onderzoek en mocht je dan de voorwaarden ongunstig vinden sluit je de verzekering toch gewoon ergens anders.

Voor de rest ben ik het met de anderen eens, zonder details waar de verzekering voor aangesproken werd is het koffiedik kijken.

santygo
Berichten: 540
Lid geworden op: 01 apr 2004 19:46

Re: Hema rechtsbijstandverzekering geldklopperij!

Ongelezen bericht door santygo »

HEMA is er voor rookworsten, toch niet voor verzekeringen.....?

michaelz1981
Berichten: 224
Lid geworden op: 24 jun 2006 21:47

Re: Hema rechtsbijstandverzekering geldklopperij!

Ongelezen bericht door michaelz1981 »

Bij de Hema een verzekering afsluiten is neit veel anders dan bij een ander zoals bij banken. Hema is alleen maar een tusseneprsoon en ontvangt ook alleen maar commissie. Jij kan ook verzekringen gaan verkopen van een ander bedrijf en daarover commissie ontvangen.

Het echte bijstand wordt dan afgehandeld door een ander. In dit geval DAS rechtbijstand.

sjorsie1982
Berichten: 213
Lid geworden op: 23 dec 2008 13:27

Re: Hema rechtsbijstandverzekering geldklopperij!

Ongelezen bericht door sjorsie1982 »

Voor bedragen onder de €200 euro gebeurd er ook niks. Staat in elke polisvoorwaarden.

Gesloten