LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Telefonische verkoop door Oxxio

Heb je bepaalde ervaringen met een energiebedrijf? Deel hier jouw mening.
CMB
Berichten: 3
Lid geworden op: 21 nov 2008 11:39

Telefonische verkoop door Oxxio

Ongelezen bericht door CMB »

Onlangs ben ik gebeld door een energieleverancier. Waarschijnlijk een stel oplichters in een callcenter dus. Ze boden me aan de prijzen vast te zetten voor de periode van 5 jaar.

Hoe het gesprek is gegaan:

Ik: Met ******
Goedemiddag u spreekt met mevrouw Staal van Oxxio, spreek ik met meneer ***** persoonlijk?
Ik: Ik heb heel duidelijk - meerdere malen - aangegeven dat ik NIET gebeld wens te worden. Ik heb een zeer sterke aversie tegen telefonische verkoop en dus tegen mensen zoals u. Ik sta tevens aangemeld bij Infofilter dus ik weet niet waar u het lef vandaan haalt om mij te bellen!
Mw. Staal: meneer ***** zou ik mogen vragen waarom ik u niet te woord mag staan? Want u weet nog niet waarom ik bel!
Ik: Ik wil helemaal niet met u praten. U belt mij zonder toestemming en dat terwijl ik aangemeld sta bij Infofilter. Volgens mij heeft u uw huiswerk niet goed gedaan....
Mw. Staal: meneer *****, ik doe enkel mijn werk. Zou u niet persoonlijk willen worden?
Ik: Ja, u zegt het goed. U doet UW werk. En u kiest daar neem ik aan zelf voor. Dan kiest u er ook voor om door elke persoon uitgekafferd te worden. Dus logisch dat ik persoonlijk word. Zou ik uw gegevens mogen noteren, zodat ik even een ernstige klacht tegen Oxxio en u kan indienen via mijn advocaat? Ja u hoort het goed, tegen U als mevrouw Staal zijnde! U kiest er immers zelf voor om mij te bellen. Als u dat niet wilde, dan had u mij ook kunnen wegdrukken. Ik heb heel duidelijk aangegeven dat ik niet gebeld wens te worden bij Infofilter.

Vervolgens wordt de verbinding verbroken.
Ik moet toegeven dat ik deze mevrouw inderdaad op de persoon te hard heb aangepakt, maar dat heb ik echt niet zonder reden gedaan. Ze kiest er toch zelf voor om dat werk te gaan doen? Dan moet ze ook niet verbaasd staan te kijken dat ik haar op de persoon ook pak!

Verder heb ik zo het idee dat Infofilter niet deugt. Als ik aangeef niet gebeld te willen worden, is dat toch niet meer dan normaal dat je dat naleeft??

just_Daan
Berichten: 9
Lid geworden op: 21 feb 2008 22:34

Re: Telefonische verkoop door Oxxio

Ongelezen bericht door just_Daan »

---Bericht verwijderd door gebruiker---
Laatst gewijzigd door just_Daan op 11 jun 2011 15:50, 1 keer totaal gewijzigd.

roersmaw
Berichten: 1
Lid geworden op: 09 apr 2009 10:47

Re: Telefonische verkoop door Oxxio

Ongelezen bericht door roersmaw »

Oxxio belde ook mij, ondanks dat ik mij heb afgemeld voor dit soort praktijken bij INFOFILTER. De dame die ik aan de lijn had probeerde hat initiatief te houden, kortom zij wilde de vragen stellen, en ik mocht dat niet doen. Zij stelde dat ik niet het recht hafd te protesteren tegen dit telefoontje, nu al de 2e keer, maar ik een mooie aanbieding niet mocht weigeren. Ik he3b iets tegen telefonische verkoop en zeker tegen en agressieve houden van een call-center medewerkster. Wanneer houdt Oxxio op met deze ernstige terreur.

Ridder1980
Berichten: 6
Lid geworden op: 13 apr 2009 00:43

Re: Telefonische verkoop door Oxxio

Ongelezen bericht door Ridder1980 »

Ik kan je vertellen welk call center u gebeld heeft
dat is snt in zoetermeer.
koraalrood 50

Gesloten