| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] NUON Budgetenergie vs. Oxxio
NUON Budgetenergie vs. Oxxio
NUON Budgetenergie vs. Oxxio
Ik geloof al die prijsvergelijkers niet helemaal, er komt ook nog transportkosten e.d. bij.
Kan iemand met zeggen of NUON goedkoper is dan Oxxio?
P.S. wat kun je met een slimme meter?
Ik geloof al die prijsvergelijkers niet helemaal, er komt ook nog transportkosten e.d. bij.
Kan iemand met zeggen of NUON goedkoper is dan Oxxio?
P.S. wat kun je met een slimme meter?
Re: NUON Budgetenergie vs. Oxxio
Wij zijn nu slechter af met oxxio.
Bijbetaling gas+stroom 700 euro.
Bij Nuon kregen wij altijd geld terug
-
deoxxiomedewerker
- Contacteer:
Beste Vronie,
U geeft aan dat u financiëel slechter af bent met Oxxio. Dit omdat u van Nuon altijd geld terug kreeg en nu bij Oxxio een groot bedrag bij moet betalen.
Indien u vermoedt dat er het een en ander onjuist is met de berekening van Oxxio, dan wil ik u verzoeken om contact met mij op te nemen via [email protected]. Ik zoek uw klacht graag voor u uit.
@ivo-nl
Beste Ivo
Ook u wil ik verzoeken om contact op te nemen op het bovenstaande e-mailadres. Ik leg u graag uit wat u met een slimme meter kan en hoe een slimme meter werkt. Ik doe dit uiteraard geheel vrijblijvend.
Ik hoop zo spoedig mogelijk van u beide te horen.
Met vriendelijke groet,
De Oxxio medewerker
U geeft aan dat u financiëel slechter af bent met Oxxio. Dit omdat u van Nuon altijd geld terug kreeg en nu bij Oxxio een groot bedrag bij moet betalen.
Indien u vermoedt dat er het een en ander onjuist is met de berekening van Oxxio, dan wil ik u verzoeken om contact met mij op te nemen via [email protected]. Ik zoek uw klacht graag voor u uit.
@ivo-nl
Beste Ivo
Ook u wil ik verzoeken om contact op te nemen op het bovenstaande e-mailadres. Ik leg u graag uit wat u met een slimme meter kan en hoe een slimme meter werkt. Ik doe dit uiteraard geheel vrijblijvend.
Ik hoop zo spoedig mogelijk van u beide te horen.
Met vriendelijke groet,
De Oxxio medewerker
Voorschotten wel gelijk aan Nuon?Wij zijn nu slechter af met oxxio.
Lijkt me goed om ook even te kijken of de tarieven van Nuon in de tussentijd ook niet al zijn gestegen, die blijven immers niet elk jaar gelijk. (tenzij je het voor zoveel jaar hebt vastgezet natuurlijk)
Bijbetaling heeft niks met goede of een slechte leverancier te maken.Wij zijn nu slechter af met oxxio.
Das puur een kwestie van een fout voorschot (over 1 heel jaar berekend) of foutieve meterstanden.
Dan heb je hier dus altijd (veel)teveel voorschot betaald. Maakt dat een goede leverancier? Veel terugkrijgen betekend dat je gedurende het jaar teveel voorschot betaald hebt, en dus veel rente van je eigen spaarrekening hebt misgelopenBij Nuon kregen wij altijd geld terug
Voorschotten waren 177,58 Nuon 2007
Oxxio 182,68 2008
Voorschotten 2009
235.40
Oxxio 182,68 2008
Voorschotten 2009
235.40
en wat dacht je van de veel duurdere gas + electraprijs in 2008?
Geen 700 euro.en wat dacht je van de veel duurdere gas + electraprijs in 2008?
@Vronie, je kunt niet zomaar zeggen dat je bij Oxxio slechter af bent omdat je 700 euro meer kwijt bent als bij Nuon.
De prijsverschillen tussen de energiebedrijven zijn niet zó groot, en Nuon is meestal de duurdere, en de meter gaat ook niet ineens harder lopen op energie van Oxxio.
Je moet kijken naar wat je in totaal per jaar betaalt, niet naar voorschotten want dat zijn geen vaststaande verbruikscijfers.
700 euro bijbetalen op die jaarafrekening komt óf door meer verbruiken, óf door een administratieve fout, óf door te lage voorschotten.
Je zou dus eigenlijk om te beginnen je jaarverbruik (en let op dat het beiden een afrekening over 12 maanden moet zijn) bij Nuon en Oxxio eens tegenover elkaar moeten zetten. Niet in euro's, maar in m3 gas en kw/h elektra. Door prijsstijgingen is het logisch dat je in 2008/2009 meer bent gaan betalen dan in 2007 (alleen geen 700 euro)
Misschien moet je 2006 en 2007 ook eens terughalen om te zien of er niet gewoon een stijgende lijn in zit, is er iets veranderd in je thuissituatie?
Apparatuur er bij, waterbed o.i.d., gezinsuitbreiding? meer thuis als vroeger etc. etc.