LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] tele 2
tele 2
Tja hier ook een zeer lastige TELE2 regim,mijn dochter heeft in jan een actie met laptop genomen,die kon later niet geleverd worden,ze heeft het afgezegd(dit allemaal telefonisch)NOOIT ENIG PAPIER ONTVANGEN!.En ziggo aangevraagd.Ook heb ik er hier melding van gemaakt waarna een medewerker van tele2 mij vroeg te mailen,dat heb ik gedaan,men vroeg mijn telefoonnummer.en vervolgens niets meer gehoord tot deze week,met u raadt het al PAPIER,waar op ze mijn dochter aansprakelijk stellen,en haar willen laten betalen voor ??tja,waarvoor.
Wie weet wat we nu moeten doen?
diaan46
Wie weet wat we nu moeten doen?
diaan46
-
- Berichten: 249
- Lid geworden op: 22 feb 2008 09:59
Re: tele 2
Geachte diaan46
Stuurt u mij alstublieft een email met uw mobiele nummer en klantgegevens. Ik ben een medewerker van Tele2
en kan voor u kijken wat er aan de hand is. Mijn email adres is: [email protected]
Met vriendelijke groeten,
Tele2 webservice
Stuurt u mij alstublieft een email met uw mobiele nummer en klantgegevens. Ik ben een medewerker van Tele2
en kan voor u kijken wat er aan de hand is. Mijn email adres is: [email protected]
Met vriendelijke groeten,
Tele2 webservice
Re: tele 2
Geachte heer,
Dat heb ik bij deze al gedaan,hoop wel dat er nu WEL een reactie op gang komt,want deze zaak sleept al vanaf januari,en zou dit graag afsluiten.
Vr gr
Diaan46 (kim)
Dat heb ik bij deze al gedaan,hoop wel dat er nu WEL een reactie op gang komt,want deze zaak sleept al vanaf januari,en zou dit graag afsluiten.
Vr gr
Diaan46 (kim)
Re: tele 2
Nu ben echt gebeld,door alex medewerker tele2,........om mij te vertellen dat ik via de telefoon,een contract ben aangegaan,waar hij NIETS meer aan kan doen.
Bij mijn opmerkingen NIETS van hun te gebruiken(heb ziggo)Niets van hun te hebben gekregen(bevestiging of contract).Niets van hun te hebben gehoord,Nu een rekening voor maart?.Begreep hij mij heel goed,maar helaas.
Welke stappen moet ik nu ondernemen,wie heeft advies of ervaring met dit bedrijf!.Las wel dit op internet(telecompaper)
e Consumentenautoriteit legt Tele2 Nederland boetes op van in totaal 70.000 euro voor de manier waarop het bedrijf in 2007 en 2008 via de telefoon abonnementen voor vaste telefonie afsloot. Dit gebeurde door externe callcenters bij consumenten die al klant waren bij Tele2 voor hun gesprekskosten (via Carrier Preselectie). Bij de verkoop van vastnetabonnementen aan consumenten via de telefoon gelden de wettelijke regels voor koop op afstand. Tele2 heeft bezwaar aangetekend.
Meer: Editor Vast | Nederland
© 2000 - 2009 Telecompaper
Bij mijn opmerkingen NIETS van hun te gebruiken(heb ziggo)Niets van hun te hebben gekregen(bevestiging of contract).Niets van hun te hebben gehoord,Nu een rekening voor maart?.Begreep hij mij heel goed,maar helaas.
Welke stappen moet ik nu ondernemen,wie heeft advies of ervaring met dit bedrijf!.Las wel dit op internet(telecompaper)
e Consumentenautoriteit legt Tele2 Nederland boetes op van in totaal 70.000 euro voor de manier waarop het bedrijf in 2007 en 2008 via de telefoon abonnementen voor vaste telefonie afsloot. Dit gebeurde door externe callcenters bij consumenten die al klant waren bij Tele2 voor hun gesprekskosten (via Carrier Preselectie). Bij de verkoop van vastnetabonnementen aan consumenten via de telefoon gelden de wettelijke regels voor koop op afstand. Tele2 heeft bezwaar aangetekend.
Meer: Editor Vast | Nederland
© 2000 - 2009 Telecompaper
Re: tele 2
Ik heb al van af dat er een rekening is betaald op het verkeerde rekening nummer van Tele2 problemen met de betaling.
Na 6 maanden hebben ze het geld terug gevonden en voordat dit was terug geboekt op het juiste rekening nummer van Tele2 ben ik div malen afgesloten en aanmalingen gekregen enz.
Ik heb het bedrag dat verkeerd vas overgemaakt op een rekening van Tele2 vooraf nog een keer overgemaakt op een juiste rekening nummer van Tele2.
Ik heb 2 jaar lang problemen gehad met Tele2 en als je denkt dat dit het is dan heb je het mis.
poos geleden ben ik zomaar afgesloten door Tele2. Niet geblokkeerd maar echt alles weg! Reden ik zou een rekening niet betaald hebben.
De rekening is wel betaald en kon dit ook bewijzen.
Ik had geen telefoon meer geen internet en mijn mail adres bestaat ook niet meer. Ik krijg nu alleen maar aanmalingen van Tele2 omdat ik mijn abonnement voortijdig heb opgezecht wat ik helemaal niet heb gedaan.
Ik laat het voorkomen omreden dat ik zovaak heb gebeld met Tele2 om dit op te lossen maar wat ik ook doe, het maakt niets uit.
Brieven, bellen,mailen. Maakt niet uit Tele2 kan dit niet oplossen.
Nog tips??
Na 6 maanden hebben ze het geld terug gevonden en voordat dit was terug geboekt op het juiste rekening nummer van Tele2 ben ik div malen afgesloten en aanmalingen gekregen enz.
Ik heb het bedrag dat verkeerd vas overgemaakt op een rekening van Tele2 vooraf nog een keer overgemaakt op een juiste rekening nummer van Tele2.
Ik heb 2 jaar lang problemen gehad met Tele2 en als je denkt dat dit het is dan heb je het mis.
poos geleden ben ik zomaar afgesloten door Tele2. Niet geblokkeerd maar echt alles weg! Reden ik zou een rekening niet betaald hebben.
De rekening is wel betaald en kon dit ook bewijzen.
Ik had geen telefoon meer geen internet en mijn mail adres bestaat ook niet meer. Ik krijg nu alleen maar aanmalingen van Tele2 omdat ik mijn abonnement voortijdig heb opgezecht wat ik helemaal niet heb gedaan.
Ik laat het voorkomen omreden dat ik zovaak heb gebeld met Tele2 om dit op te lossen maar wat ik ook doe, het maakt niets uit.
Brieven, bellen,mailen. Maakt niet uit Tele2 kan dit niet oplossen.
Nog tips??
Re: tele 2
Tja je zegt het al ehello,voor laten komen!.Heb zelf inmiddels contact gehad met een advocaat,die zei eerst een aangetekende brief te versturen,en als dat niet helpt een afspraak met hem maken.En de zaak voor laten komen
Ik vermoed, dat jij al een advocaat hebt bezocht,Tele 2 heeft al heel wat zaken openstaan,hoop dat ze zo failliet gaan!!! Failliet door de CONSUMENTEN, die massaal bij de rechters aankloppen.
Zit zelf in de wachtstand nu op een reactie van hun kant.Na de aangetekende brief.Zag dat er hier meerdere topics zijn over de TELE2 ellende,Misschien staan daar nog tips!
Vr gr,
Diaan
Ik vermoed, dat jij al een advocaat hebt bezocht,Tele 2 heeft al heel wat zaken openstaan,hoop dat ze zo failliet gaan!!! Failliet door de CONSUMENTEN, die massaal bij de rechters aankloppen.
Zit zelf in de wachtstand nu op een reactie van hun kant.Na de aangetekende brief.Zag dat er hier meerdere topics zijn over de TELE2 ellende,Misschien staan daar nog tips!
Vr gr,
Diaan
Re: tele 2
Tele2 is HET bedrijf wat de meest waardeloze administratie bijhoudt.
Ik heb een paar jaar geleden altijd tot tevredenheid een aantal jaren goedkoop via hun gebeld. Tot ik in december 2005 de euvele moed had mijn abonnement op te zeggen. Ik ging nl via, toen nog, Wanadoo voortaan internetten en bellen. Daar mijn aanvraag bij Wanadoo zo rond de kerstdagen uitgeleverd werd, heb ik bij Tele2 gemeld dat het abonnement nog t/m januari door mocht lopen. Ik moest dus nogmaals in januari opzeggen en dan zou het allemaal goedkomen.
En idd, ik was per februari 2006 afgesloten. In mei 2006 werd er inenen weer abonnementsgeld afgeschreven. Ik natuurlijk gebeld. Storneren was het advies, want mijn opzegging was nog niet verwerkt. Maar in februari, maart en april hebben jullie ook niet meer afgeschreven?! Ja, dat wist ze ook niet hoe dat kwam. Maar als ik nu storneerde kwam alles goed.
Ik heb helaas het advies opgevolgd. In juli schreven ze nogmaals af, wederom gebeld en met toestemming gestorneerd. En jawel hoor, in oktober lag de eerste brief van Interium Justitia er. De rekening was verhoogd met 15 euro incassokosten. Ik heb gebeld met IJ, die zouden het doorgeven aan Tele2. Ik heb Tele2 gebeld, maar met hun was niet meer te praten, want de vordering was immers uit handen gegeven. Toch heb ik uiteindelijk een welwillend oor gevonden bij Tele2, Deze medewerker heeft alles nagekeken en wist mij te vertellen dat ik idd niets meer schuldig was aan hun. Dit weer teruggekoppeld aan IJ. Maar eind van het liedje was dat ik toch maar alles heb betaald (dus 2 maanden abonnement+incassokosten), want IJ begon te dreigen met kantongerecht en al. Ik heb me gewoon laten intimideren door IJ en Tele2. Betaald voor iets wat ik al niet meer af kon nemen, omdat mijn abonnement al was afgesloten.
Maar goed. Ik heb nog een fax aan Tele2 gestuurd, tav de directie met de vraag of ze altijd zo omgaan met jarenlange klanten (en iemand die ook anderen ge-adviseerd had een abonnement bij hun te nemen) en dat ik mijn teveel betaald geld incl. incassokosten terug wilde.
Het bleef stil. Natuurlijk. Nooit meer wat gehoord, dus ik heb mijn moeder gelijk afgesloten van Tele2 en al mijn vrienden en kennissen dit ook ge-adviseerd. Ik denk dat dit grapje (en het ging maar over 30 euro) Tele2 zeker 10 klanten heeft gekost.
Waarom dit verhaal na al die tijd? Omdat mijn haren al meteen overeind gaan staan bij de naam Tele2 en ik hoop dat ze met hun schapen en al in de vergetelheid raken bij de consument. Want Tele2 moet eerst maar eens fatsoenlijk leren boekhouden. En nu weer blijkt dat ze dat nog steeds niet geleerd hebben!
Ik heb een paar jaar geleden altijd tot tevredenheid een aantal jaren goedkoop via hun gebeld. Tot ik in december 2005 de euvele moed had mijn abonnement op te zeggen. Ik ging nl via, toen nog, Wanadoo voortaan internetten en bellen. Daar mijn aanvraag bij Wanadoo zo rond de kerstdagen uitgeleverd werd, heb ik bij Tele2 gemeld dat het abonnement nog t/m januari door mocht lopen. Ik moest dus nogmaals in januari opzeggen en dan zou het allemaal goedkomen.
En idd, ik was per februari 2006 afgesloten. In mei 2006 werd er inenen weer abonnementsgeld afgeschreven. Ik natuurlijk gebeld. Storneren was het advies, want mijn opzegging was nog niet verwerkt. Maar in februari, maart en april hebben jullie ook niet meer afgeschreven?! Ja, dat wist ze ook niet hoe dat kwam. Maar als ik nu storneerde kwam alles goed.
Ik heb helaas het advies opgevolgd. In juli schreven ze nogmaals af, wederom gebeld en met toestemming gestorneerd. En jawel hoor, in oktober lag de eerste brief van Interium Justitia er. De rekening was verhoogd met 15 euro incassokosten. Ik heb gebeld met IJ, die zouden het doorgeven aan Tele2. Ik heb Tele2 gebeld, maar met hun was niet meer te praten, want de vordering was immers uit handen gegeven. Toch heb ik uiteindelijk een welwillend oor gevonden bij Tele2, Deze medewerker heeft alles nagekeken en wist mij te vertellen dat ik idd niets meer schuldig was aan hun. Dit weer teruggekoppeld aan IJ. Maar eind van het liedje was dat ik toch maar alles heb betaald (dus 2 maanden abonnement+incassokosten), want IJ begon te dreigen met kantongerecht en al. Ik heb me gewoon laten intimideren door IJ en Tele2. Betaald voor iets wat ik al niet meer af kon nemen, omdat mijn abonnement al was afgesloten.
Maar goed. Ik heb nog een fax aan Tele2 gestuurd, tav de directie met de vraag of ze altijd zo omgaan met jarenlange klanten (en iemand die ook anderen ge-adviseerd had een abonnement bij hun te nemen) en dat ik mijn teveel betaald geld incl. incassokosten terug wilde.
Het bleef stil. Natuurlijk. Nooit meer wat gehoord, dus ik heb mijn moeder gelijk afgesloten van Tele2 en al mijn vrienden en kennissen dit ook ge-adviseerd. Ik denk dat dit grapje (en het ging maar over 30 euro) Tele2 zeker 10 klanten heeft gekost.
Waarom dit verhaal na al die tijd? Omdat mijn haren al meteen overeind gaan staan bij de naam Tele2 en ik hoop dat ze met hun schapen en al in de vergetelheid raken bij de consument. Want Tele2 moet eerst maar eens fatsoenlijk leren boekhouden. En nu weer blijkt dat ze dat nog steeds niet geleerd hebben!
Re: tele 2
Ik wil je niet ontmoedigen maar ook ik heb verschillende medewerkers aan de teleoon gehad die mij vertelde dat het inderdaad een fout was en zij dit zullen doorgeven aan de afdeling die hier iets mee moet doen.
Ik heb de moet opgegeven en wil kijken of er een boete opgelegd kan worden. Ik vindt het Stalken en klanten onnodig stress bezorgen door meteen incasso op klanten af te sturen.
Ik heb de moet opgegeven en wil kijken of er een boete opgelegd kan worden. Ik vindt het Stalken en klanten onnodig stress bezorgen door meteen incasso op klanten af te sturen.
Re: tele 2
Het is toch niet te geloven,zelfs hun adres is een naald in de hooiberg.
Groningen/diemen/Amsterdam,......na veel gegoogle Mijn aangetekende brief gestuurd naar TELE2 NEDERLAND B,V.
ELLERMANSTRAAT 19
1099BX AMSTERDAM.
Kreeg de brief net terug,whah weer 7 euro voor niets,de reden was ONBEWOOND.Nu dan weten jullie vast,stuur daar niets heen.Zo heb ik net gelezen dat er vele kampen met die adressen ,in dit forum als ook op andere forums over internetproviders.
Ook daar zal elke rechter wat van zeggen,dit kan toch gewoon niet,eigenlijk zouden al die klachten gebundelt moeten worden,Dan wordt er wel wat aan gedaan,voorlopig blijven ze vrolijk door gaan.Met deze consumenten terrreur!
Groningen/diemen/Amsterdam,......na veel gegoogle Mijn aangetekende brief gestuurd naar TELE2 NEDERLAND B,V.
ELLERMANSTRAAT 19
1099BX AMSTERDAM.
Kreeg de brief net terug,whah weer 7 euro voor niets,de reden was ONBEWOOND.Nu dan weten jullie vast,stuur daar niets heen.Zo heb ik net gelezen dat er vele kampen met die adressen ,in dit forum als ook op andere forums over internetproviders.
Ook daar zal elke rechter wat van zeggen,dit kan toch gewoon niet,eigenlijk zouden al die klachten gebundelt moeten worden,Dan wordt er wel wat aan gedaan,voorlopig blijven ze vrolijk door gaan.Met deze consumenten terrreur!
Re: tele 2
Binnenkort moet ik naar de rechter om een zaak met Tele2 af te handelen. Ik zit te denken om een aanklacht in te diennen tegen Tele2
bij de Rechter. Als alle mensen die ook grote problemen hebben nu ook even een berichtje achter laten dan kunnen we kijken of Trosradar hier iets mee kan doen.
bij de Rechter. Als alle mensen die ook grote problemen hebben nu ook even een berichtje achter laten dan kunnen we kijken of Trosradar hier iets mee kan doen.
Re: tele 2
Goedendag allemaal,
Ik lees in dit forum dat ik niet de enige ben met ellende van tele2. Ehello, is je zaak al voor de rechter geweest? Die van mij wel en ik ben door de rechter in gelijk gesteld. Deze heeft uitgesproken dat de overeenkomst rechtsgeldig door mij beëindigd is. Je zou dan denken dat de ellende voorbij is. Neen, men blijft factureren en boze brieven sturen. Op een bericht via het mail formulier of een medewerker aan de telefoon levert niets op. Het is ware terreur wat zij plegen....ik heb zelfs een internet provider moeten zoeken die op het andere aderpaar signaal levert, want tele2 laat het signaal er op staan.
Wie o Wie weet hoe ik deze digitale mafia kan stoppen?
Ik lees in dit forum dat ik niet de enige ben met ellende van tele2. Ehello, is je zaak al voor de rechter geweest? Die van mij wel en ik ben door de rechter in gelijk gesteld. Deze heeft uitgesproken dat de overeenkomst rechtsgeldig door mij beëindigd is. Je zou dan denken dat de ellende voorbij is. Neen, men blijft factureren en boze brieven sturen. Op een bericht via het mail formulier of een medewerker aan de telefoon levert niets op. Het is ware terreur wat zij plegen....ik heb zelfs een internet provider moeten zoeken die op het andere aderpaar signaal levert, want tele2 laat het signaal er op staan.
Wie o Wie weet hoe ik deze digitale mafia kan stoppen?
-
- Berichten: 249
- Lid geworden op: 22 feb 2008 09:59
Re: tele 2
Geachte Stapert
Stuurt u mij alstublieft een email met uw mobiele nummer en klantgegevens. Ik ben een medewerker van
Tele2 en kan voor u kijken wat er aan de hand is. Mijn email adres is: [email protected]
Met vriendelijke groeten,
Tele2 webservice
Stuurt u mij alstublieft een email met uw mobiele nummer en klantgegevens. Ik ben een medewerker van
Tele2 en kan voor u kijken wat er aan de hand is. Mijn email adres is: [email protected]
Met vriendelijke groeten,
Tele2 webservice
-
- Berichten: 9778
- Lid geworden op: 13 jun 2005 01:41
Re: tele 2
En zo blijft deze onderknuppel van Tele2 op het Wereldwijde Web dweilen met de kraan open. Op dit forum. Op het forum van de Consumentenbond. Op het forum van Vara's Kassa. op het forum van Bellen.com, op het forum van Internetten.nl en tele2.gebruikers.eu enz enz.
Zijn riedel is eentonig Zijn oplossing nihil
http://www.google.nl/search?hl=nl&safe= ... =&aq=f&oq=
Zijn riedel is eentonig Zijn oplossing nihil
http://www.google.nl/search?hl=nl&safe= ... =&aq=f&oq=
-
- Berichten: 9778
- Lid geworden op: 13 jun 2005 01:41
Re: tele 2
WebServiceTele2 en 100procentgrunn zijn één en dezelfde persoon; namelijk Alex W. Wat naar, vals en uitgekookt; net als Tele2 zelf.
Ik zou de claim dat WebServiceTele2 9 van 10 problemen oplost dan ook maar niet al te serieus nemen....
Sterker nog: in een reeks postings op dit forum is te lezen dat contact opnemen met WebServiceTele2 verspilde moeite is!
Ik zou de claim dat WebServiceTele2 9 van 10 problemen oplost dan ook maar niet al te serieus nemen....
Sterker nog: in een reeks postings op dit forum is te lezen dat contact opnemen met WebServiceTele2 verspilde moeite is!
Re: tele 2
Laten we de proef op de som nemen. Ik heb mijn gegevens naar hem verzonden per mail. Binnen een week moet er duidelijkheid zijn.
Ik houd jullie op de hoogte.
Michael
Ik houd jullie op de hoogte.
Michael
Re: tele 2
het zal mij benieuwen of het wat oplost.
Ik heb al meerdere malen gemaild met de webservice en 0,0 reactie terug gehad.
We hebben hier het contract opgezegd wegens wanprestatie,maar van ze af komen ho maar.
Tele2 weigerd de lijn vrij te geven aan mijn nieuwe provider.
Ook een telefoontje van mijn nieuwe provider naar tele2 (jaja er zijn nog bedrijven met service) heeft niets uitgehaald
Ondertussen hebben we ook intrum op ons dak, omdat we weigeren te betalen voor iets wat niet werkt.
heel fijn als je nog een bedrijf draaiende moet houden.
Nu kan waarschijnlijk het signaal doorgezet worden op een andere lijn, maar we willen van Tele2 af.
maar het zal er wel op uitdraaien dat het voor moet komen, want alles is verder al uitde kast getrokken zonder resultaat.
Ik heb al meerdere malen gemaild met de webservice en 0,0 reactie terug gehad.
We hebben hier het contract opgezegd wegens wanprestatie,maar van ze af komen ho maar.
Tele2 weigerd de lijn vrij te geven aan mijn nieuwe provider.
Ook een telefoontje van mijn nieuwe provider naar tele2 (jaja er zijn nog bedrijven met service) heeft niets uitgehaald
Ondertussen hebben we ook intrum op ons dak, omdat we weigeren te betalen voor iets wat niet werkt.
heel fijn als je nog een bedrijf draaiende moet houden.
Nu kan waarschijnlijk het signaal doorgezet worden op een andere lijn, maar we willen van Tele2 af.
maar het zal er wel op uitdraaien dat het voor moet komen, want alles is verder al uitde kast getrokken zonder resultaat.
Re: tele 2
Geachte mamasan,
Dat de nieuwe provider geen signaal op de lijn kan zetten omdat Tele2 de lijn niet vrij wil geven is niet waar.
Het is namelijk zo geregeld dat een overname van een adsl signaal een zogenaamde dwingende opdracht is.
Als en wanneer een adsl provider zijn eigen (niet Tele2) signaal op de lijn wil zetten kan dat vanuit Tele2 niet tegengehouden worden.
Wanneer uw provider anders beweerd raadt ik u aan nogmaals contact op te nemen met uw nieuwe provider om een nieuwe poging te doen.
Houdt u er wel rekening mee dat wanneer u deze opdracht binnen de contract termijn van uw huidige Tele2 abonnement geeft, er door Tele2 een resttermijn in rekening gebracht kan worden door Tele2.
Dat de nieuwe provider geen signaal op de lijn kan zetten omdat Tele2 de lijn niet vrij wil geven is niet waar.
Het is namelijk zo geregeld dat een overname van een adsl signaal een zogenaamde dwingende opdracht is.
Als en wanneer een adsl provider zijn eigen (niet Tele2) signaal op de lijn wil zetten kan dat vanuit Tele2 niet tegengehouden worden.
Wanneer uw provider anders beweerd raadt ik u aan nogmaals contact op te nemen met uw nieuwe provider om een nieuwe poging te doen.
Houdt u er wel rekening mee dat wanneer u deze opdracht binnen de contract termijn van uw huidige Tele2 abonnement geeft, er door Tele2 een resttermijn in rekening gebracht kan worden door Tele2.
Re: tele 2
Beste annamm,
Om een lijn over te nemen is een zogenoemde service id nodig.
Zolang tele2 deze niet vrij geeft, kan de aansluiting niet doorgevoerd worden.
Echter is er nu contact met kpn, dus dat probleem is nu waarschijnlijk opgelost.
De resttermijn is niet van toepassing,aangezien tele2 iedere medewerking weigerd om de verbinding op orde te maken.
Ze hebben een termijn gekregen om dit in orde te maken anders zou het contract wegens wanprestatie verbroken worden, wat nu gebeurd is.
dit op advies van de advocaat.
Dus tele2 kan op zijn kop gaan staan, maar van ons krijgen ze geen cent meer.
Om een lijn over te nemen is een zogenoemde service id nodig.
Zolang tele2 deze niet vrij geeft, kan de aansluiting niet doorgevoerd worden.
Echter is er nu contact met kpn, dus dat probleem is nu waarschijnlijk opgelost.
De resttermijn is niet van toepassing,aangezien tele2 iedere medewerking weigerd om de verbinding op orde te maken.
Ze hebben een termijn gekregen om dit in orde te maken anders zou het contract wegens wanprestatie verbroken worden, wat nu gebeurd is.
dit op advies van de advocaat.
Dus tele2 kan op zijn kop gaan staan, maar van ons krijgen ze geen cent meer.
Re: tele 2
Hoi,
Ik ben inmiddels bijgepraat door iemand van Acces4All. Sinds kort is er een procedure die overstappen makelijker moet maken. Ze kunnen een overstap dus doorzetten ook als tele2 de lijn niet vrijgeeft. Ik zelf ben gaan zoeken naar een andere oplossing in mei 2008. BBnet, o.a. Alice levert op het andere aderpaar, zo kun je zonder problemen ander internet nemen. BBnet levert een goede service, Ik heb in een jaar enkel down time gehad op een zaterdag. Enkele uurtjes. Tele2 was meer down dan up.
Succes
Ik ben inmiddels bijgepraat door iemand van Acces4All. Sinds kort is er een procedure die overstappen makelijker moet maken. Ze kunnen een overstap dus doorzetten ook als tele2 de lijn niet vrijgeeft. Ik zelf ben gaan zoeken naar een andere oplossing in mei 2008. BBnet, o.a. Alice levert op het andere aderpaar, zo kun je zonder problemen ander internet nemen. BBnet levert een goede service, Ik heb in een jaar enkel down time gehad op een zaterdag. Enkele uurtjes. Tele2 was meer down dan up.
Succes
Re: tele 2
Dat er een service ID overgenomen dient te worden is duidelijk.
Aangezien KPN de netwerkbeheerder van de telefoonlijnen in Nederland is, hebben zij in hun systeem alle service ID's opgeslagen.
Via de achteringang ook wel backoffice is door middel van een zogenaamde mip meting door iedere provider te achterhalen wat het huidige service ID is en ook bij welke provider dat ID hoort.
Dat Tele2 dat door dient te geven is dus niet correct.
Desalniettemin hoop ik dat uw problemen snel opgelost zullen zijn.
Aangezien KPN de netwerkbeheerder van de telefoonlijnen in Nederland is, hebben zij in hun systeem alle service ID's opgeslagen.
Via de achteringang ook wel backoffice is door middel van een zogenaamde mip meting door iedere provider te achterhalen wat het huidige service ID is en ook bij welke provider dat ID hoort.
Dat Tele2 dat door dient te geven is dus niet correct.
Desalniettemin hoop ik dat uw problemen snel opgelost zullen zijn.