LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] slechte ervaring met vodafone

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
nekimi20
Berichten: 1
Lid geworden op: 12 apr 2009 10:16

slechte ervaring met vodafone

Ongelezen bericht door nekimi20 »

na 8 weken en voor de vijfde keer gerepareerd te gaan worden heb ik het toestel in de vodafone winkel [hoofddorp] op de toonbank gegooid en het 2 jarig contrakt ontbonden. want je word bij vodafone in de maling genomen
elke keer zeggen ze , u word gebeld als het toestel gemaakt is,maar het is mijn enigste toestel, en dan zeggen ze, wij hebben een aanbieding voor u
met andere woorden nooit meer vodafone

freddyonderstal
Berichten: 10
Lid geworden op: 30 mar 2009 22:50

Re: slechte ervaring met vodafone

Ongelezen bericht door freddyonderstal »

Ik dit dit erg overdreven eerlijk gezegd.

Je kwakt hier even snel je verhaal neer waarvan naar mijn mening gewoon een deel niet juist is.

Een winkel moet je de kans geven de klacht op te lossen.
Dit heb je meerdere malen gedaan. Indien een toestel 3 keer opgestuurd is geweest voor dezelfde klacht, en wederom stuk gaat met dezelfde klacht (dus de 4e keer), zal de winkel een SWAP voor je aanvragen bij de fabrikant. Oftewel; een nieuw toestel.

Een contract ontbonden? Zomaar in de winkel zonder verder contact met de klantenservice? Onmogelijk lijkt me.

Dat het je enige toestel is, is niet de schuld van de winkel, toch? Er bestaan services voor 1,- per maand waarbij je een toestel bij een reparatie te leen krijgt. Heeft anders niemand een toestel voor je te leen in de tussentijd?

Om wat voor aanbieding ging het dan precies?

Nogmaals, het is mijn MENING, maar ik vind dit een beetje bot overkomen. Geen onderbouwingen, argumenten, niets.

jor
Berichten: 4524
Lid geworden op: 08 nov 2006 11:10

Re: slechte ervaring met vodafone

Ongelezen bericht door jor »

Geplaatst op 12 Apr 2009 10:42 door nekimi20
na 8 weken en voor de vijfde keer gerepareerd te gaan worden heb ik het toestel in de vodafone winkel [hoofddorp] op de toonbank gegooid en het 2 jarig contrakt ontbonden.

Zoals al gemeld werkt het zo echt niet!. Gewoon de telefoon op de balie gooien en dan denken dat het 2 jarig contract is ontbonden is wishful thinking. :wink:

Gesloten